Soms gaan mensen dood...quote:
quote:Het oudste kleinkind werd in 1980 geboren en is nu 33 jaar.'
Wat is deze???quote:De jongste telg uit het gereformeerde geslacht van de Zuidhollandse eilanden kwam afgelopen weekeinde ter wereld in het Albert Schweizer Ziekenhuis in Dordrecht.
Van de bijbel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mag het dan nog steeds niet van de bijbel.
Hoe moet dat dan in de hemel? Gewoon 2 mannen neuken? Of is er geen seks in de hemel? Beetje kut die hemel dan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Grijs het volgende:
[..]
Van de bijbel?
In de bijbel staan voorbeelden waarbij mannen met meerdere vrouwen getrouwd waren. En dat werd toen niet afgekeurd (ook niet aangemoedigd, overigens).
En ik heb geen idee waar in de bijbel zou staan dat weduwen of weduwnaars niet opnieuw zouden mogen trouwen. Volgens mij wordt het ook in geen enkele kerk geweigerd.
Een vraag die ook aan Jezus is gesteldquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan in de hemel? Gewoon 2 mannen neuken? Of is er geen seks in de hemel? Beetje kut die hemel dan.
bron: de bijbel (Nieuwe Bijbelvertaling)quote:23 Diezelfde dag kwamen er sadduceeën, die beweren dat er geen opstanding uit de dood is, naar hem toe. Ze stelden hem deze vraag: 24 ‘Meester, Mozes heeft gezegd: “Indien iemand kinderloos sterft, moet zijn broer met de weduwe trouwen omdat hij haar zwager is, en voor zijn broer nakomelingen verwekken.” 25 Nu kennen wij een geval met zeven broers. De eerste trouwde, maar stierf kinderloos en liet zijn vrouw na aan zijn broer. 26 Hetzelfde gebeurde met de tweede en de derde broer, tot aan de zevende toe. 27 Het laatst van allen stierf de vrouw. 28 Wiens vrouw zal zij dan bij de opstanding zijn? Alle zeven zijn ze immers met haar getrouwd geweest.’ 29 Jezus gaf hun ten antwoord: ‘U dwaalt, blijkbaar kent u de Schriften niet, en de macht van God evenmin! 30 Want bij de opstanding trouwen de mensen niet en worden ze niet uitgehuwelijkt, ze zijn dan als engelen in de hemel. 31 Hebt u niet gelezen wat God u over de opstanding van de doden heeft gezegd? Dit is wat hij zei: 32 “Ik ben de God van Abraham, de God van Isaak en de God van Jakob.” Hij is geen God van doden, maar van levenden.’
Ah, hij ontwijkt de vraag dus. Lijkt wel een politicus die jezus. Maar dat was hij natuurlijk ook, althans een slecht uitgewerkte voorloper ervan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:39 schreef Grijs het volgende:
[..]
Een vraag die ook aan Jezus is gesteld.
Zijn antwoord:
[..]
bron: de bijbel (Nieuwe Bijbelvertaling)
Ik had verwacht dat je de conclusie zou trekken dat er niet geneukt werd...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah, hij ontwijkt de vraag dus. Lijkt wel een politicus die jezus. Maar dat was hij natuurlijk ook, althans een slecht uitgewerkte voorloper ervan.
Dat zou wel een kort door de bocht conclussie zijn. Maar mocht dat zo zijn, zijn er nog meer leuke dingen die in de hel.. uhm hemel, niet gebeuren? Waarom zou iemand daar heen willen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je de conclusie zou trekken dat er niet geneukt werd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |