Dat is wel heel cool ja. Ook een hele lijst met Ijslandse artiesten, daar kan je ook bijna niet mee misgaanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, op een oude IJslandse basis van de NAVO in Keflavík vindt van 10 t/m 12 juli een editie van All Tomorrow's Parties plaats met als hoofdacts Portishead en Interpol. Dit klinkt zo briljant, dat ik misschien blind kaarten ga kopen.![]()
[ afbeelding ]
Roos van roosbeef kan hetquote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef Maxerazzi het volgende:
Ze knippert niet met 'r ogen, volgens mij? Bijna drieëneenhalve niet knipperen met de ogen lijkt me wel erg onwaarschijnlijk.
Oh vet, en ik wil al jaren naar IJslandquote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat is wel heel cool ja. Ook een hele lijst met Ijslandse artiesten, daar kan je ook bijna niet mee misgaan
Lijkt mij ook, ook een fervent wielervolger, wil zijn docu nog altijd zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Blaudzun trouwens wel een sympathiek persoon, die alleraardigst is in interviews en dergelijken, en met een woest goede muzieksmaak.
Toffe locatie idd. Is wel een paar dagen voor D-Day.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, op een oude IJslandse basis van de NAVO in Keflavík vindt van 10 t/m 12 juli een editie van All Tomorrow's Parties plaats met als hoofdacts Portishead en Interpol. Dit klinkt zo briljant, dat ik misschien blind kaarten ga kopen.![]()
[ afbeelding ]
En er dan meteen een vakantie aan vastknopen, natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[ afbeelding ]
D-Day?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toffe locatie idd. Is wel een paar dagen voor D-Day.
Einde contract.quote:
Fok! Indie Central meet. De Hostel kaarten zijn trouwens al uitverkocht.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Kaarten zijn hier binnen. Accommodatie zoek ik later wel uit. #YOLO
Je kan ook kaarten kopen met OV-tickets naar de hoofdstad. Daar moet toch wel overnachtingen te vinden zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Kaarten zijn hier binnen. Accommodatie zoek ik later wel uit. #YOLO
Vriend van me hier in Londen smste ik: 'Portishead + Interpol at an old NATO base in Iceland. Shall I go ahead?' Waarop zijn antwoord was: 'Yes. Fucking yes.'quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Vriend van me hier in Londen smste ik: 'Portishead + Interpol at an old NATO base in Iceland. Shall I go ahead?' Waarop zijn antwoord was: 'Yes. Fucking yes.'
Dan heb je het tofste land nog te goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef Felagund het volgende:
IJsland lijkt mij ook tof, een van de weinige landen in Scandinavië waar ik nog niet geweest ben.
Het streepje is hier volledig overbodig, dus plugkoning is gewoon goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef Moody het volgende:
Ik sta de titel "plug-koning" hierbij af aan Maxerazzi
Of is het plugkoning, methodmich?
Als je hoogtepunt een plaat uit 2001 bedoelt en daarna een sloot herhalingsoefeningen ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef Xrenity het volgende:
Interpol is wel al flink over z'n hoogtepunt heen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |