Geen idee wat er nog aankomt allemaal. Laatste twee Modest Mouse platen vond ik gewoon nog erg tof, dus daar verwacht ik zeker wel wat van.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef Felagund het volgende:
Van welke releases verwachten jullie het meest in 2014? Ik heb het gevoel dat er veel minder grote releases zullen uitkomen in vergelijking met dit jaar. Ik wacht nog steeds op het nieuwe album van Modest Mouse, maar die zijn eigenlijk ook al over hun hoogtepunt heen (al was hun laatste EP wel nog goed).
Oh hun debuut heb ik echt grijs gedraaid, die 2e al iets minder, ondanks dat ik 'm wel tof vond.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef ranja het volgende:
Oja, Blood Red Shoes komen ook met een nieuw album... hopen dat die weer goed wordt.
Ik vond de 2e juist beter dan de 1equote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef Gehenna het volgende:
Oh hun debuut heb ik echt grijs gedraaid, die 2e al iets minder, ondanks dat ik 'm wel tof vond.
Hun derde album helemaal gemist, de reviews waren ook niet denderend.
Ik heb niet heel veel hoop voor deze, maar ik ga 'm wel even checken denk ik
Dit nummer hebben ze 1 december uitgebracht, grappig gedaan met een hunt op QR codes enzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef ranja het volgende:
Oja, Blood Red Shoes komen ook met een nieuw album... hopen dat die weer goed wordt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:10 schreef Slobeend het volgende:
De twee heren van Jungle komen als het goed is binnenkort met een debuutplaat, maar even checken op Eurosonic.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zie opeens op een paar plekken Jungle langskomen, die zijn mij helemaal niet opgevallen dit jaar. Ook geen flauw benul of ze al in dit topic zijn aangesneden, maar wat een ontzettende lekkere tracks zijn dit:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ga nog een keer Jungle droppen. Die singles zijn stuk voor stuk zo lekker, die plaat kan alleen maar slagen.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Aangezien de plaat pas volgend jaar uitkomt, heb ik alvast mijn song voor 2014:
O, ik bedoelde het niet op de manier van 'beter opletten', maar dat ik je enthousiasme geheel deel. Ik ga ze hier zien begin maart. Echt onwijs veel zin in!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]Tja, zo vaak kijk ik hier ook weer niet. Maar erg fijn inderdaad
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef Norrage het volgende:
Huh wie? heb je die ooit eerder genoemd Maxi?
Moet jij geen sinterklaascadeautje reviewen ofzo?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh hun debuut heb ik echt grijs gedraaid, die 2e al iets minder, ondanks dat ik 'm wel tof vond.
Hun derde album helemaal gemist, de reviews waren ook niet denderend.
Ik heb niet heel veel hoop voor deze, maar ik ga 'm wel even checken denk ik
Jij doet altijd overtoepen zeg maar, maar dan met pluggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef Moody het volgende:
Ik sta de titel "plug-koning" hierbij af aan Maxerazzi
Of is het plugkoning, methodmich?
Ah, okéquote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
O, ik bedoelde het niet op de manier van 'beter opletten', maar dat ik je enthousiasme geheel deel. Ik ga ze hier zien begin maart. Echt onwijs veel zin in!
Valt best mee dit jaarquote:Op zondag 5 januari 2014 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij doet altijd overtoepen zeg maar, maar dan met pluggen.
Hmm nee, dat was ik volgens mij niet. Ik heb hier wel paar keer Alice Boman geplugd, die valt ook in dat straatje.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ah, okéIk ben ook erg benieuwd naar ze op Eurosonic.
Heb jij Sumie hier ook niet genoemd?Die wilde ik vanmiddag ook nog pluggen, goed album. Beter dan Agnes Obel zeg ik.
Welquote:Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hmm nee, dat was ik volgens mij niet. Ik heb hier wel paar keer Alice Boman geplugd, die valt ook in dat straatje.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Zo, dit is nog een mooi stil debuutplaatje van de Zweedse songwriter Sumie zo richting het einde van het jaar.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef Moody het volgende:
Mijn Fok-leven gaat trouwens flink op de handrem de komende tijd. Wat vervelende ziektes in het gezin en de rest van de familie. Misschien gebruik ik dit topic af en toe als uitlaatklep, maar ik zal hoe dan ook dit jaar geen post-leader worden
Heb hem op vinyl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |