Nja had ooit eens dat album geluisterd met dat mes op de hoes en daar kreeg ik een heel ongemakkelijk gevoel van. Heb het meteen weggegooid na afloop en gezworen nooit meer te luisteren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Precies, die oude DFA stijl. Ohja dikke rapture vibe op die plaat ook best vaak, dit nummer na een slapeloze nacht op Dour live staat me toch bij als een van de meest magische moment-muziek momenten ooit.
[..]
XIU XIU IS DE BESTE BAND OP AARDE GIGA PUNT. Als je wilt bekvechten met een giga fanboy ben je hier aan het goede adres.
De laatste plaat van The Rapture heb ik ook grijs gedraaid destijds (2011?). Ideale autoplaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Precies, die oude DFA stijl. Ohja dikke rapture vibe op die plaat ook best vaak, dit nummer na een slapeloze nacht op Dour live staat me toch bij als een van de meest magische moment-muziek momenten ooit.
[..]
XIU XIU IS DE BESTE BAND OP AARDE GIGA PUNT. Als je wilt bekvechten met een giga fanboy ben je hier aan het goede adres.
Knife play? Mes hoes is van de re-issue. Extreem mooie maar ook moeilijke plaat met prachtig drumwerk van Ches Smithquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja had ooit eens dat album geluisterd met dat mes op de hoes en daar kreeg ik een heel ongemakkelijk gevoel van. Heb het meteen weggegooid na afloop en gezworen nooit meer te luisteren.
Vier woorden:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:05 schreef Moody het volgende:
[..]
De vorige platen waren erg matig naar mijn mening.
Ja, maar Kanye is een belachelijke hype geworden en eigenlijk een soort grap. Ergens is het wel genant ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:45 schreef ranja het volgende:
Ha sommige hebben gewoon overal Kanye ingevuld
Als het had gekund had-ie waarschijnlijk ook bij beste zangeres en beste rockband gewonnen
Zijn ze wat mij betreft nooit meer echt overheen gekomen, heerlijke Gang Of Four-ode. Kan me zelfs nog herinneren dat die 's avonds op 3FM geplugd werd. 'Get Myself Into It' was ook nog best goede single. Laatste keer dat ik ze zag moet op De-Affaire in 2007 zijn geweest, geweldige show, had meer koebel kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:18 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Vier woorden:
HOUSE OF JEALOUS LOVERS
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:33 schreef Felagund het volgende:
Nu snap ik ook eindelijk de TT van een aantal topics terug.
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:37 schreef methodmich het volgende:
Leuke recensie wel hoor Nor! Ben wel nieuwsgierig naar het plaatje geworden nu.
En ik weet wel dat het om de muziek gaat en geen cursus Nederlands is, maar ik zou van 'gewoven' toch even 'geweven' of 'verweven' maken. Nu lijkt het net of ze voor koningin heeft gespeeld.
En van Aafke's mag je Aafkes maken.
Maar ik zal hem eens luisteren. Leuke blog trouwens.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:31 schreef Norrage het volgende:
Voor mensen die Aafke Romeijn nog niet hebben gechecked, ik heb er een recensietje over geschrevenleuk album hoor! Maar je moet er wel van houden
Vooral Kalashnikov is wel een heerlijk nummer. Geen Youtube clipjes te vinden, dus zoek maar lekker op spotify opWel staat dit op youtube:
Wow, Kalashnikov klinkt apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje een 'hardere' versie van Roosbeef, maar klinkt wel vet. Album maar eens beluisteren. Wel gek, had de naam nog niet tegen gekomen terwijl je overal over Eefje bijvoorbeeld struikelt. (ook niet onterecht)
By hook or by crook, I'll be last in this book.
Nee joh. Dit is bijna net zo als een discussie over sferische muziekquote:Op zondag 5 januari 2014 16:42 schreef methodmich het volgende:
Weven - weefde - geweven is toch echt de juiste vorm. Gewoven komt van wuiven.
Maar daarom zou ik voor 'verweven' gaan, vind ik mooier in dit verband. Al dwalen we nu wel af.
Ja, Aafke heeft opvallend weinig media-attentie. Ik denk dat Eefje ook wel erg snel ging omdat ze de popprijs gewonnen had en zo (net als Roosbeef destijds). Aafke is nog heel wat meer indiequote:Op zondag 5 januari 2014 16:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wow, Kalashnikov klinkt apartBeetje een 'hardere' versie van Roosbeef, maar klinkt wel vet. Album maar eens beluisteren. Wel gek, had de naam nog niet tegen gekomen terwijl je overal over Eefje bijvoorbeeld struikelt. (ook niet onterecht)
The Notwist. Maar die is al gelekt en heb ik geluisterd en is uitermate geslaagd. Ik hoop verder stiekem op een nieuw Roosbeef en/of Spinvis. Verder ben ik heeeeel erg benieuwd naar het Snarky Puppy album, dat samen met het Kytopia/Kyteman-orkest is gemaakt. Verder niet heel erg veel dat ik verwacht, geloof ik, maar ik ben ook niet helemaal op de hoogte van wat er allemaal wellicht zou kunnen uitkomen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef Felagund het volgende:
Van welke releases verwachten jullie het meest in 2014? Ik heb het gevoel dat er veel minder grote releases zullen uitkomen in vergelijking met dit jaar. Ik wacht nog steeds op het nieuwe album van Modest Mouse, maar die zijn eigenlijk ook al over hun hoogtepunt heen (al was hun laatste EP wel nog goed).
Jezabels, Sophie Ellis Bextor, verder nog weinig idee...quote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef Felagund het volgende:
Van welke releases verwachten jullie het meest in 2014? Ik heb het gevoel dat er veel minder grote releases zullen uitkomen in vergelijking met dit jaar. Ik wacht nog steeds op het nieuwe album van Modest Mouse, maar die zijn eigenlijk ook al over hun hoogtepunt heen (al was hun laatste EP wel nog goed).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |