Staat zelfs al op Spotify.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:08 schreef Norrage het volgende:
Wow die nieuwe Stephen Malkmus is leuk, nu al beter dan die vorige
Sterkte!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef Moody het volgende:
Mijn Fok-leven gaat trouwens flink op de handrem de komende tijd. Wat vervelende ziektes in het gezin en de rest van de familie. Misschien gebruik ik dit topic af en toe als uitlaatklep, maar ik zal hoe dan ook dit jaar geen post-leader worden
Sterkte inderdaad. Hopelijk is het over een tijdje weer wat zonnigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte, Moody. Gebruik 't topic vooral als uitlaatklep, indien nodig.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef Moody het volgende:
Mijn Fok-leven gaat trouwens flink op de handrem de komende tijd. Wat vervelende ziektes in het gezin en de rest van de familie. Misschien gebruik ik dit topic af en toe als uitlaatklep, maar ik zal hoe dan ook dit jaar geen post-leader worden
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef Moody het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eindelijk de tijd gehad voor Reflektor. Wat is Normal Person voor een plaat zeg
oh fuck jaquote:Op zondag 5 januari 2014 20:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet jij geen sinterklaascadeautje reviewen ofzo?
LP1 komt in ieder geval in de buurt van Funeralquote:
Ho. Wow. Nu drop je wel even een stelling zeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LP1 komt in ieder geval in de buurt van Funeral
Sterkte Moody. Tot snel.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef Moody het volgende:
Van jou ben ik niet anders gewend.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Norrage het volgende:
Reflektor is beter dan Funeralneemt volgend jaar in mijn albumlijst wel de plaats over van Funeral
Ook wel een statement trouwens
Mwah, het mist een Tunnels, een Wake Up, een Rebellion. Een échte knaller. Over de breedte is het zeker het op één na beste Arcade Fire-album.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Norrage het volgende:
Reflektor is beter dan Funeralneemt volgend jaar in mijn albumlijst wel de plaats over van Funeral
Ook wel een statement trouwens
quote:
Ik vind Funeral ook beter. Vooral de A-kant van dat album (Neighborhoods #1-4 en Une Année...) is gewoon... perfect.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, het mist een Tunnels, een Wake Up, een Rebellion. Een échte knaller. Over de breedte is het zeker het op één na beste Arcade Fire-album.
Mjah. Vind dat wel meevallenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, het mist een Tunnels, een Wake Up, een Rebellion. Een échte knaller. Over de breedte is het zeker het op één na beste Arcade Fire-album.
Dat is wel waar. Reflektor blijft te langquote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Funeral ook beter. Vooral de A-kant van dat album (Neighborhoods #1-4 en Une Année...) is gewoon... perfect.Reflektor is geweldig, spannend, mooi... Maar het is niet perfect.
Neighborhood #2 en Rebellion vind ik allebei geweldig. Vooral die eerste staat heel erg hoog in mijn nummerlijst aller tijden (en op #1 meest afgespeeld in mij iTunes nu)quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Reflektor blijft te langFuneral heeft geen enkele dip
(maar, vind ii zelf, ook geen hoogtepunt. En dat bedoel ik niet negatief hoor)
Zelf niet zo'n last van maar ik zie wel hoe dat vervelend kan zijn. Als je het al geen leuk nummer vindt is dat Wooooo-hoooo-gedoe volgens mij afschuwelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb bij Funeral altijd een probleempje: Wake Up. Wat een grafnummer vind ik dat, zeg.
Ik trek dat wohooooo whoooooo wel heerlijk eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 23:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb bij Funeral altijd een probleempje: Wake Up. Wat een grafnummer vind ik dat, zeg.
Ik vind dat het beste nummer denk ik eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 23:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Eens over Neighborhood #2, is ook mijn favoriet van dat album. Voor mijn gevoel zijn niet veel mensen het daarmee eens.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neighborhood #2 en Rebellion vind ik allebei geweldig. Vooral die eerste staat heel erg hoog in mijn nummerlijst aller tijden (en op #1 meest afgespeeld in mij iTunes nu)
Ik heb 't na een minuut weer afgezet. Ik snap best dat mensen dit goed vinden, maar zijn stem, allerjezus, wat is die altijd toch ongelooflijk 'gemaakt' zeurderig.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Norrage het volgende:
Nou, de nieuwe Blaudzun...
Wat vinden we?
QFT.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef BoerBert het volgende:
Even los van Blaudzun, ik kan er sowieso niet snel tegen als de zanger van een bandje zo'n typisch indiestemmetje wil opzetten. Zo'n keeldichtknijpertje waardoor je geen woord meer verstaat en het klinkt zoals 100 andere bandjes.
Saaie meuk die 2000 keer beter word gemaakt maar omdat het Nederlands is het speciaal voor veel mensen. Ohja en man is veels te zelf ingenomen, heb ooit het 'genot' gehad om hem te ontmoeten maar hij denkt echt dat hij de Nederlandse Bon Iver is....quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Norrage het volgende:
Nou, de nieuwe Blaudzun...
Wat vinden we?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer helemaal terug door jullie gister.
quote:
Ik neem aan dat ze een gifje hebben gebruikt en dat ze haar niet zo voor 3:22 hebben gefilmd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |