quote:
Op een zondagmiddag uit verveling aangemaakt omdat mijn naam wel eens wordt verward.quote:
Die wil ik al een tijdje luisteren, ga ik heel snel doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef Moody het volgende:
Wat blijft Fear of Music van Talking Heads een geniaal album
Laatst ook pas voor het eerst geluisterdquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef Moody het volgende:
Wat blijft Fear of Music van Talking Heads een geniaal album
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die wil ik al een tijdje luisteren, ga ik heel snel doen.
Hun beste album naar mijn mening. Remain In Light op een goede 2e plek, maar als geheel is Fear of Music onovertroffen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Laatst ook pas voor het eerst geluisterdwordt nooit genoemd tussen die andere albums van ze, is mijn idee. Maar erg goed ja
Niet slecht idd, album nog niet geluisterd, maar eens doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Moody het volgende:
Sjees wat een stem
En mooie dame uiteraard
Nu luisterende, Remain in Light vind ik beter denk ik. Meer experimenteel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Hun beste album naar mijn mening. Remain In Light op een goede 2e plek, maar als geheel is Fear of Music onovertroffen.
dit soort dingen moet je op soundcloud zetten johquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef Kerftminister het volgende:
Eerste grote release van het jaar is trouwens aanwezig.
Ben met Sony Vegas wat aan de slag gegaan en heb wat mixjes gemaakt, mixtapeje van 37 minuten in het genre Vaporwave.
Waarschijnlijk vindt niemand het iets, maar heb het vooral voor mezelf gemaakt omdat ik het leuk vind huhu, niet elk nummer is even goed gelukt. Vind Peanut Butter Internet Dates de minste en Welcome to Cyberparadise de beste.
Downloadlink:
http://www60.zippyshare.com/v/66785939/file.html
Cover:
[ afbeelding ]
Meh hoef het niet echt aan mensen te laten horen ofzo, maar vond het wel leuk om met mijn mede-Indie topiccers te delen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
dit soort dingen moet je op soundcloud zetten joh
Nog een avondje en je hebt er genoeg van. Niet de beste plaat van SjekSjekSjek, wel een leukequote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
Kut het is twee januari en ik heb nú al een leuk album van vorig jaar alsnog ontdekt wat wel in mijn eindlijst had gemogenHeb al de hele avond THR!!!ER aan staan
Snap hier niks vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Nog een avondje en je hebt er genoeg zijn.
Wat zijn nog meer aanraders?quote:Niet de beste plaat van SjekSjekSjek, wel een leuke
Mofoquote:
Myth Takes is hun beste plaat imo. Beetje hetzelfde, maar net iets beter.quote:[..]
Wat zijn nog meer aanraders?Even when the water's cold is zo fijnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |