quote:
Op een zondagmiddag uit verveling aangemaakt omdat mijn naam wel eens wordt verward.quote:
Die wil ik al een tijdje luisteren, ga ik heel snel doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef Moody het volgende:
Wat blijft Fear of Music van Talking Heads een geniaal album
Laatst ook pas voor het eerst geluisterdquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef Moody het volgende:
Wat blijft Fear of Music van Talking Heads een geniaal album
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die wil ik al een tijdje luisteren, ga ik heel snel doen.
Hun beste album naar mijn mening. Remain In Light op een goede 2e plek, maar als geheel is Fear of Music onovertroffen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Laatst ook pas voor het eerst geluisterdwordt nooit genoemd tussen die andere albums van ze, is mijn idee. Maar erg goed ja
Niet slecht idd, album nog niet geluisterd, maar eens doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Moody het volgende:
Sjees wat een stem
En mooie dame uiteraard
Nu luisterende, Remain in Light vind ik beter denk ik. Meer experimenteel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Hun beste album naar mijn mening. Remain In Light op een goede 2e plek, maar als geheel is Fear of Music onovertroffen.
dit soort dingen moet je op soundcloud zetten johquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef Kerftminister het volgende:
Eerste grote release van het jaar is trouwens aanwezig.
Ben met Sony Vegas wat aan de slag gegaan en heb wat mixjes gemaakt, mixtapeje van 37 minuten in het genre Vaporwave.
Waarschijnlijk vindt niemand het iets, maar heb het vooral voor mezelf gemaakt omdat ik het leuk vind huhu, niet elk nummer is even goed gelukt. Vind Peanut Butter Internet Dates de minste en Welcome to Cyberparadise de beste.
Downloadlink:
http://www60.zippyshare.com/v/66785939/file.html
Cover:
[ afbeelding ]
Meh hoef het niet echt aan mensen te laten horen ofzo, maar vond het wel leuk om met mijn mede-Indie topiccers te delen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
dit soort dingen moet je op soundcloud zetten joh
Nog een avondje en je hebt er genoeg van. Niet de beste plaat van SjekSjekSjek, wel een leukequote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
Kut het is twee januari en ik heb nú al een leuk album van vorig jaar alsnog ontdekt wat wel in mijn eindlijst had gemogenHeb al de hele avond THR!!!ER aan staan
Snap hier niks vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Nog een avondje en je hebt er genoeg zijn.
Wat zijn nog meer aanraders?quote:Niet de beste plaat van SjekSjekSjek, wel een leuke
Mofoquote:
Myth Takes is hun beste plaat imo. Beetje hetzelfde, maar net iets beter.quote:[..]
Wat zijn nog meer aanraders?Even when the water's cold is zo fijnnnn
Ik raad je aan alvast met deze te beginnen:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
2014 wordt het jaar van de new wave en alt metal voor mijIk voel het
Daarnaast zal ik aan het eind van het jaar alle nummers van Radiohead beluisterd hebben, net als The Flaming Lips en Talking Heads.
Nieuwe albums van Xiu Xiu en Beck worden populair op Fok en Frank Ocean eindigt boven aan het lijstje van pitchfork. Het nieuwe album van Soundgarden zal daarentegen compleet genegeerd worden, want 'we leven niet meer in de tijd van Kurt Cobain en c.s.'. Het nieuwe album van U2 wordt uiteraard uitgekotst en op 9 januari zal er een fokker beweren dat Stephen Malkmus and the Jicks het album van het jaar heeft gemaakt, of toch zeker top 10
Stond die niet al in jouw eindlijst?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:06 schreef Moody het volgende:
Tot augustus 2014 zul je nog platen uit 2013 vinden die je eigenlijk in je eindlijst had willen plaatsen, te beginnen met onze Belgische vrienden Flying Horseman
hoezo tot augustus 2014... ik ontdek nu nog steeds platen uit 2009 en 1997quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:06 schreef Moody het volgende:
Tot augustus 2014 zul je nog platen uit 2013 vinden die je eigenlijk in je eindlijst had willen plaatsen, te beginnen met onze Belgische vrienden Flying Horseman
En 1997 en 2009 was waarschijnlijk een metafoor voor 'het verleden'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Joh?Ter informatie: augustus 2014 was een metafoor voor "de toekomst".
Jaloers dat je dat nog allemaal kunt ontdekken!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Daarnaast zal ik aan het eind van het jaar alle nummers van Radiohead beluisterd hebben,
Van Radiohead ken ik inmiddels het meeste al wel hoor. En Flaming Lips heeft gewoon bizar veel albumsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Jaloers dat je dat nog allemaal kunt ontdekken!
Zou het album voor album doen, niet allemaal in 1 rits beluisteren. Maar dat was je misschien al van plan
(vernoemd naar onze medeposter??)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:36 schreef Kerftminister het volgende:
Xiu Xiu brr, daar heb ik ooit een album van geluisterd en ik kreeg er gewoon jeuk van, wat een deprimerende muziek.
zoals stitches van califone, wat een plaat ontdek ik nuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:06 schreef Moody het volgende:
Tot augustus 2014 zul je nog platen uit 2013 vinden die je eigenlijk in je eindlijst had willen plaatsen
Je had Hooverphonic er ook niet in he? Ok je had maar 10 maar toch...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:20 schreef Beregd het volgende:
zoals stitches van califone, wat een plaat ontdek ik nu
ik ben samen met Geike afgehaakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Je had Hooverphonic er ook niet in he? Ok je had maar 10 maar toch...
ha toen ben ik juist aangehaaktquote:
Precies, die oude DFA stijl. Ohja dikke rapture vibe op die plaat ook best vaak, dit nummer na een slapeloze nacht op Dour live staat me toch bij als een van de meest magische moment-muziek momenten ooit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:49 schreef Moody het volgende:
[..]
MofoTypfout is mijn middle name
[..]
Myth Takes is hun beste plaat imo. Beetje hetzelfde, maar net iets beter.
Beetje zoals Arcade Fire nu wil zijn
XIU XIU IS DE BESTE BAND OP AARDE GIGA PUNT. Als je wilt bekvechten met een giga fanboy ben je hier aan het goede adres.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:36 schreef Kerftminister het volgende:
Xiu Xiu brr, daar heb ik ooit een album van geluisterd en ik kreeg er gewoon jeuk van, wat een deprimerende muziek.
Wow vet die The Rapturequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Precies, die oude DFA stijl. Ohja dikke rapture vibe op die plaat ook best vaak, dit nummer na een slapeloze nacht op Dour live staat me toch bij als een van de meest magische moment-muziek momenten ooit.
[..]
XIU XIU IS DE BESTE BAND OP AARDE GIGA PUNT. Als je wilt bekvechten met een giga fanboy ben je hier aan het goede adres.
Jazeker, ook al volg ik best veel honkbal ook. En ja xiu xiu is naar/bombastisch/bi-seksueel en een triljoen andere dingen maar ken maar weinig bands die het onderwerp als travestie zo mooi kunnen verantwoorden:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
(vernoemd naar onze medeposter??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |