Door wie gekozen? Waarop gebaseerd?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
Beste vinyl artwork van 2013 is gewonnen door:
[ afbeelding ]
Tweede en derde zijn
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Meningen?
Ja... goede vraag. NME bracht het. Het is blijkbaar een al negen jaar op rij uitgereikte award van Art Vinyl maar als ik zo rondkijk is het een reclame voor een lijst waar je makkelijk platen in kunt tonen?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Door wie gekozen? Waarop gebaseerd?
deze staat bij mij wel hoog
[ afbeelding ]
Is dat Nederlands?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef kciR het volgende:
Voor de liefhebbers van Eefje: Rita Zipora
Net iets meer elektropop en nog net iets onverstaanbaarder. Lekker dromerig.
Hele album staat op de luisterpaal.
Ja, Nederlands.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat Nederlands?
edit: ik keek alleen naar de naam + titel
Maar klinkt zeker leuk, artiest om in de gaten te houdenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, Nederlands.![]()
Wasem is een ander woord voor damp
ze is ook 1 van de 12 tips van 3voor12quote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef kciR het volgende:
Ik vind het helaas vele malen storender dan Eefje..quote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef kciR het volgende:
Verschrikkelijk slecht.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Tchock het volgende:
Hoe is die nieuwe Springsteen eigenlijk?
Nog niet geluisterd, maar nog niet veel echt positieve verhalen over gehoord. Al krijgt hij goede reviews van o.a. Uncut.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Tchock het volgende:
Hoe is die nieuwe Springsteen eigenlijk?
Begin vaak met de bekendste, Magnolia dinges. Beviel me wel, ga hem nog wel vaker luisteren, denk dat het een groeiertje is.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Norrage het volgende:
Whiskeytown is wel lekker, maar wel vrij standaard alt-country. Dan liever Ryan Adams solo. Songs: Ohia is wel heel briljant. Welke albums heb je van hem gechecked?Mijn favoriet is Ghost Tropic.
Gold en Heartbreaker zijn wel de klassiekers, mijns inziens. Vooral Gold, daar staat zelfs een "hit" op.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Begin vaak met de bekendste, Magnolia dinges. Beviel me wel, ga hem nog wel vaker luisteren, denk dat het een groeiertje is.
Wat moet ik van Ryan Adams solo binnenhalen?
Gold & Heartbreaker zijn de bekendste albums. Is denk ik ook een goede start, met Gold meer pop en Heartbreaker meer richting (alt)country.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Begin vaak met de bekendste, Magnolia dinges. Beviel me wel, ga hem nog wel vaker luisteren, denk dat het een groeiertje is.
Wat moet ik van Ryan Adams solo binnenhalen?
Ben meestal meer van experimenteel, maar toch maar voor Gold gegaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gold & Heartbreaker zijn de bekendste albums. Is denk ik ook een goede start, met Gold meer pop en Heartbreaker meer richting (alt)country.
Als je er in gaat met 'zal wel niets voor mij zijn' kun je je tijd misschien beter besteden met een ander albumquote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben meestal meer van experimenteel, maar toch maar voor Gold gegaan.
Zo eerst maar ff Reflektor proberen, zal wel niks voor mij zijn, mja kan niet achterbljiven na die massale hype.
O heb geen idee hoor, maar Funeral was het ook niet helemaal voor mij, maar wil even zien waar alle fuzz vandaan komt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je er in gaat met 'zal wel niets voor mij zijn' kun je je tijd misschien beter besteden met een ander album
Dat hoor ik idd al meteen, veel meer een retrosound. Zie trouwens dat ik Funeral alsnog een 8 heb gegeven, dus die moet ergens toch wel bevallen zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:37 schreef Norrage het volgende:
Het is sowieso niet echt met Funeral te vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |