Dienst Afval en Reiniging, ff een wilde gokquote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef wyccie het volgende:
Het Leger des Heils heeft niks in Nijmegen. Ik zie dat de Dar (gemeentelijke ... hoe noem je dat? afvalverzamel- en reinigingsdienst) wel een container niet ver hier vandaan heeft. Jammer dat ik geen auto heb. Dat scheelt toch sjouwen en een paar fiets-/loopritjes.
Ahh okquote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef wyccie het volgende:
Oh, ook wel. Maar ik weet het niet ... ik heb het gevoel dat de kleding beter terecht komt bij de Kledingbank of het Leger des Heils. Bij de Kringloop wordt het verkocht als retro aan hippe mensen of zo?
Ik zag het op Twitter en moest meteen aan jou denkenquote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Even eenvoor Etcetera, die mij attendeerde op een filmmuziekconcert in het concertgebouw
![]()
![]()
![]()
Ik las het net. Ik ken hem verder niet, maar 27 is altijd te jong, fucking hell zegquote:
Het wordt zeer op prijs gesteldquote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag het op Twitter en moest meteen aan jou denken
quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het wordt zeer op prijs gesteld
best wel ja. Terwijl ik hem dus eigenlijk helemaal niet kende ofzo, maar het lijkt wel ineens heel dichtbij.quote:
Kun je 25 januari mooi een bakkie thee voor me zetten. Dan ben ik in Nijmegen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik ken Sjoerd Huisman helemaal niet.
Iets doms: ik pak net thee uit mijn kastje, zie ik een doosje Dutch Tea Blend. Die had ik voor Secret Santa voor PS gekocht, maar blijkbaar bij het uitpakken van de boodschappen toen per ongeluk bij de rest van mijn thee gezet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |