Ghehe was jij niet diegene die z'n body als een werktuig zag? We hadden je nog gewaarschuwd dat dat ding meenemen op de skies geen goed plan wasquote:Op maandag 30 december 2013 17:54 schreef Roadtrip het volgende:
Beste Fok!ers,
Het is weer tijd voor één van mijn talloze terechte klachten. Ik heb, alweer, een DSLR gemold. Ik val normaal gesproken nooit tijdens het skiën, dus ski ik met een tas met allemaal camera zooi.
Zoals jullie misschien voelen aankomen ben ik deze vakantie wél gevallen. Gelukkig niet zo hard en niet zo snel. Ik was een paar seconden out, was de hele dag duizelig, heb 5 dagen later nog steeds last van mijn nek, maar ik hoefde niet afgevoerd te worden. Ik ging gelukkig niet zo hard. Ik wil er niet aan denken wat er gebeurd was als ik wél hard ging.
Volgens mijn helmcamera viel ik op mijn hoofd, maakte een salto, en landde op mijn rug. Precies waar mijn camera zat. De volgende dag merkte ik wel dat de knopjes van mijn camera niet goed meer werkten maar /care. Ook was de lenskap van mijn telezoom afbgebroken en het uv filter gebarsten. Dit vond ik erger maar zonder kon ik overleven.
Tijdens het bewerken van de foto’s zie ik echter ook dat de foto’s niet scherp zijn. Hier thuis krijg ik ook geen scherpe foto’s meer met mijn telelens.
Niet alleen is de camera nu dood, maar de foto’s zijn ook niet scherp.
Klacht: ¤1000 aan camera shit gemold
Subklacht: foto’s zijn mislukt
Subklacht 2: nog steeds een zeurende pijn in mijn schouder
quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ghehe was jij niet diegene die z'n body als een werktuig zag? We hadden je nog gewaarschuwd dat dat ding meenemen op de skies geen goed plan was
Jullie hebben iets gemist:quote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef RipMcPants het volgende:
Jammer dat je niet zo hard gevallen bent.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:08 schreef spiritusbus het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over zeehonden.
Die is wel aight.quote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Minco moest zn medetroll nog even voeren.
Tevens:
[ afbeelding ]
Dat is heel slim van je nikon! Top!quote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef Nikonlover het volgende:
Mijn nikon gaat nooit stuk
Ik doe namelijk mijn lens en de body in een apart vakje
Klopt inderdaad. Ik gebruik pauper bodies als werkpaard. In tropische regen, 10 keer achter elkaar 80C temperatuurverschil, modderraces, etc.quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ghehe was jij niet diegene die z'n body als een werktuig zag? We hadden je nog gewaarschuwd dat dat ding meenemen op de skies geen goed plan was
quote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik gebruik pauper bodies als werkpaard. In tropische regen, 10 keer achter elkaar 80C temperatuurverschil, modderraces, etc.
Ik zit ook niet zo erg met de body. Een D3200 kost geen drol. Maar lens though...
Nee dat is lekker praktisch.quote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef Nikonlover het volgende:
Mijn nikon gaat nooit stuk
Ik doe namelijk mijn lens en de body in een apart vakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |