Je lijkt wel een kanskaartquote:Op maandag 30 december 2013 17:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een teken is. Er is iets bijzonders voor je weggelegd. Je moet dit niet zomaar negeren!
Neerlands enige volkszangerquote:Op maandag 30 december 2013 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hazes kan ik wel hebben hoorDit is een beetje zoals een volkszanger zou moeten zijn naar mijn idee
Niet die volendamse meuk
Wat een gelukquote:Op maandag 30 december 2013 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bestelde een lieve mooie man en de beschikbare uitvoering die bij mij paste was toevallig zwart
Ook Sims spelen net als iniminie?quote:Op maandag 30 december 2013 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bestelde een lieve mooie man en de beschikbare uitvoering die bij mij paste was toevallig zwart
Daar twijfel ik niet aan.quote:
Ik las Alan Parsons Project.quote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits steekt app met aansteker in de lucht
* ArnieAlberts verbrandt zijn fikken met z'n aanstekerquote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
Dit uur begint én eindigt trouwens met H6.
* datismijnmening steekt echte aansteker in de lucht zoals het hoortquote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef FritsFlits het volgende:
Toch nog doodquote:Op maandag 30 december 2013 17:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* ArnieAlberts verbrandt zijn fikken met z'n aansteker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |