Moet je die wel kennen.quote:
Geloel,quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die er dan 2X zo lang mee bezig is en vervolgens geen garantie...
Netwerken jonguhquote:
Naast zijn werk: OK.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geloel,
- die nog weet wat service is, en vaak meer aan je auto doet als waar je voor betaalt.
- die je eerlijk advies geeft en ook bereid is om wat verder te denken als 'we zetten het er wel nieuw op'
- die je altijd kunt bereiken, en die meestal snel tijd voor je heeft ipv "we kunnen u over 3 weken wel inplannen"
Tevens haalt de beun ook gewoon zijn onderdelen bij de groothandel, en heb je dus ook gewoon garantie.
- mijn garage ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geloel,
- die nog weet wat service is, en vaak meer aan je auto doet als waar je voor betaalt.
- die je eerlijk advies geeft en ook bereid is om wat verder te denken als 'we zetten het er wel nieuw op'
- die je altijd kunt bereiken, en die meestal snel tijd voor je heeft ipv "we kunnen u over 3 weken wel inplannen"
Tevens haalt de beun ook gewoon zijn onderdelen bij de groothandel, en heb je dus ook gewoon garantie.
Moet wel zeggen dat je dan wel een bekende beun moet hebben, die goed werk verricht. Niet eentje van marktplaats...quote:
En wat nou als de vrouw des huizes kostwinner is?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Naast zijn werk: OK.
Naast een uitkering: niet OK, mag van mij direct aangegeven worden bij UWV of welke club daar over gaat.
Beetje een kip-ei verhaal.. als onze regering niet zo achterlijk geldgeil zou zijn en mensen een beetje geld waar ze hard voor hebben gewerkt laten overhouden, hoefden we ook niet moeilijk te doen om te ontduiken, en hadden mensen ook geld genoeg om naar een reguliere garage te rijden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:49 schreef Hyperdude het volgende:
Iedereen moet zelf maar bedenken wat ie zelf doet in bv. dit soort situaties.
Uitkering trekken met daarnaast zwart werken vind ik iets voor weekdieren.![]()
De gemiddelde monteur wordt zo zwaar belast dat ik best begrijp dat ie wat bij moet klussen om zijn kinderen te kunnen voeren.maar je moet niet vergeten dat bv. loonbelastingen oa. zo hoog zijn omdat er aan de andere kant geld weglekt/gefraudeerd wordt.
En omdat er in Den Haag idioten aan de macht zijn; maar dat is niet direct PTA-materiaal wmb.
Is je vraag ondertussen al beantwoord of?quote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is een beetje normale uurtarief voor een automonteur als ik iets laat repareren bij een dealer?
Ben benieuwd naar reacties...
Dat hangt af van merk en ook locatie. En zelfs van het type (zo betaal ik 150 euro per uur en mijn vrouw met haar huidige auto iets van 110 euro, zelfde merk, zelfde dealer, zelfde monteurs...).quote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is een beetje normale uurtarief voor een automonteur als ik iets laat repareren bij een dealer?
Ben benieuwd naar reacties...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |