Is dat iets goeds?quote:Op maandag 30 december 2013 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier krijg ik dus echt koude rillingen van.
Misschien komt ie wel weer een keer terug? Gebeurd vaak met musicals in Nederland. Al is Londen wel gaverquote:
Hij heet Rien?quote:Op maandag 30 december 2013 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Zo de song waar de zoon van Diaan naar vernoemd is:
LenNon Je Ne Regrette Rien
Ik krijg er niets vanquote:Op maandag 30 december 2013 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar hoop ik al jaren opquote:Op maandag 30 december 2013 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel weer een keer terug? Gebeurd vaak met musicals in Nederland. Al is Londen wel gaver
Och Roosjkeh toch.quote:Op maandag 30 december 2013 16:33 schreef roos85 het volgende:
Mooi nummer.. gedraaid op mijn vaders uitvaart.. moet toch wel even slikken.
*knuffel*quote:Op maandag 30 december 2013 16:33 schreef roos85 het volgende:
Mooi nummer.. gedraaid op mijn vaders uitvaart.. moet toch wel even slikken.
Ik ook..quote:Op maandag 30 december 2013 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Snap ikquote:
Nee, die hebben geen "mensen" namen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie of wat heet Rinus? Je vogel?
Zo zag hij zichzelf nietquote:Op maandag 30 december 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt protestlied van die protestzanger.
Goede tekst heeft dat nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 16:35 schreef FritsFlits het volgende:
Boudewijn de Groot - Welterusten Meneer De President
quote:
quote:
Ik heb alle muziek uitgekozen, hij had er niks over vastgelegd of laten weten wat ie wou..quote:Je papa had een uitstekende smaak.![]()
Dat kanquote:
en dan...ooooooooooooooooooooh pianooooooooooooooooooquote:Op maandag 30 december 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu een paar nummertjes korter dan 3 minuten achter elkaar.
Ik vond het een prachtige musical maar werd knettergek van dat stuk met die briefjes. Too. Much.quote:Op maandag 30 december 2013 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikIk zou ook weer gaan
Al heeft Phantom ook wat saaie stukken, op cd vind ik hem gaver
Al die balletstukken hoeven van mij niet zo
Waarom?quote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef djenneke het volgende:
Ik heb dit eens heel hard gezongen bij een vriendinnetje op de autobank op 7-jarige leeftijd.
Ik geloof dat haar ouders dat maar heel dubieus vonden, want ze keken in ieder geval heeeeeel raar...
Dat is de verkeerde.quote:
Maar dan toch heeft ie ervoor gezorgd dat hij een dochter heeft gekregen die zulke excellente muziekstukken voor hem heeft uitgezocht.quote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Ik heb alle muziek uitgekozen, hij had er niks over vastgelegd of laten weten wat ie wou..
Jammer alleen dat het Boudewijn tekende voor lange tijd, want dat klopte nietquote:Op maandag 30 december 2013 16:37 schreef Molurus het volgende:
Een echte protestsong. Dat zie je vandaag de dag bijna niet meer.
Liefquote:Op maandag 30 december 2013 16:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar dan toch heeft ie ervoor gezorgd dat hij een dochter heeft gekregen die zulke excellente muziekstukken voor hem heeft uitgezocht.![]()
Win je geen talentenjachten mee.quote:Op maandag 30 december 2013 16:37 schreef Molurus het volgende:
Een echte protestsong. Dat zie je vandaag de dag bijna niet meer.
Met talent ook niet, dus de titel is misleidend.quote:Op maandag 30 december 2013 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Win je geen talentenjachten mee.
Die wil je dan ook niet winnen...quote:Op maandag 30 december 2013 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Win je geen talentenjachten mee.
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef glittertje39 het volgende:
waarom gaat het weer zo snel hier...of ben ik gewoon traag?
Het gaat snel ja, veel posters hierquote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef glittertje39 het volgende:
Zit je virtuele kerel nog op de brommer?quote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen, rare kwasten zijn het. Muizen daarentegen
Oké.quote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef glittertje39 het volgende:
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wat ja? gaat het nu snel of wat?
Begraafplaats in Parijs! Wel een beetje kil live.quote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik baal dat ik die nooit live heb kunnen zien...
Razend snelquote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wat ja? gaat het nu snel of wat?
Nee die zit thuis boek te lezen, in zijn onderbroek en met zonnebril op.quote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zit je virtuele kerel nog op de brommer?
Deze is mooi juist.quote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
The Doors, prima...
maar dit nummer?Ik snap niet dat het zo hoog staat.
En moeilijk vindbaar.quote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Begraafplaats in Parijs! Wel een beetje kil live.
Da's dead, niet live...quote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Begraafplaats in Parijs! Wel een beetje kil live.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die zit thuis boek te lezen, in zijn onderbroek en met zonnebril op.
dan kunnen we elkaar een hand gevenquote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De overige leden waren ooit in NL, heb het toen overwogen...quote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel erg pop.quote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
The Doors, prima...
bahquote:
Neequote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef djenneke het volgende:
Is het normaal als vijf- en driejarig buurjongetjes vuurwerk af lopen te steken?
Neequote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef djenneke het volgende:
Is het normaal als vijf- en driejarig buurjongetjes vuurwerk af lopen te steken?
Ja, natuurlijke selectie.quote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef djenneke het volgende:
Ik ken ook betere nummers, maar vooruitquote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
The Doors, prima...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |