Typisch moeder antwoord: "Dat is gewoon zo, zit niet zo te zeuren".quote:Op maandag 30 december 2013 15:55 schreef ATan het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de argumenten, als je vraagt waarom.
Dit !quote:Op maandag 30 december 2013 15:10 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Ga gewoon naar de Action en koop daar een goed merk. Ik zou er niet teveel op bezuinigen. Dat kan je beter op andere dingen doen.
In zo'n 30 jaar heb ik nooit meegemaakt dat ik 'verprutste' kleding uit mijn wasmachine kon opvissen... als dat ooit gebeurt is het veel eerder een gevolg van het gebruik van het verkeerde programma (te heet, te hard gecentrifugeerd) of door te veel waspoeder te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Halcon het volgende:
Verschil zie je wel tussen prutspoeder en kwaliteitspoeder. Op korte termijn bespaar je een paar euro's, maar die lever je weer in als je kleding verprutst is.
Wat hier al wordt gezegd: besparingen moet je niet zoeken op waspoeder.
Je wasmachine eruit gooien voor hij afgeschreven is verdien je nooit meer terug door een energiezuinige variant te kopen. (Een wasdroger evt. nog wel)quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:37 schreef DS4 het volgende:
Is het niet zo dat de energie die een wasmachine gebruikt veel meer kost dan het wasmiddel? Kun je dan niet beter gewoon een hele zuinige machine kopen als je zonodig wil besparen?
Dat hangt er vanaf. Maar goed, alternatief: alleen maar volle wasmachines draaien...quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Je wasmachine eruit gooien voor hij afgeschreven is verdien je nooit meer terug door een energiezuinige variant te kopen. (Een wasdroger evt. nog wel)
Ik heb geen idee wat wasmiddel kost, maar volgens mij hebben we het over de spreekwoordelijke druppel. Ja, tenzij je tot de minima behoort, maar dan ga je sowieso niet alles bij de AH kopen lijkt mij.quote:Evengoed is er niks mis mee om onderwijl minder te betalen voor een product wat hetzelfde resultaat oplevert.
Minima komen sowieso niet bij de AH, denk ik. Die halen hun boodschappen eerder bij de Lidle en consorten. Bezuinigen op wasmiddel is centenwerk, het zet geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Maar goed, alternatief: alleen maar volle wasmachines draaien...
[..]
Ik heb geen idee wat wasmiddel kost, maar volgens mij hebben we het over de spreekwoordelijke druppel. Ja, tenzij je tot de minima behoort, maar dan ga je sowieso niet alles bij de AH kopen lijkt mij.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:23 schreef Gieliovd het volgende:
Niks mis met de Lidl en consorten, ik shop daar ook. Eenvoud en goede producten.
Opzouten met die kerstpoppen, herrie, reclame, pasjestroep...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |