sinds wanneer is een paar 2 of 3? Kan ook best 8 zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef ThaKiller het volgende:
Een paar kratten, als in 2-3? Is dat niet wat weinig voor 15 man? Nu weet ik niet hoeveel daarvan drinken, maar je hebt met 3 kratten 3*24/15=4,8 biertje per man, dat klinkt als wat weinig voor een hele avond.
Een paar schoenen is ook 5? Retardquote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
sinds wanneer is een paar 2 of 3? Kan ook best 8 zijn.
El picuquote:Op maandag 30 december 2013 15:05 schreef erikkll het volgende:
El Picu + Cola
Amaretto uit de supermarkt
Zoete + Droge witte wijn
Bacardi, Wodka.
De doorzichtige is lekker.quote:Op maandag 30 december 2013 15:08 schreef RetRy32 het volgende:
Zo smerig, niet normaal, en het stonk ook nog naar verf.
Nou dan, je moet het mixen. Niet zeiken.quote:En ja, het is een mixdrank, dat weet ik.
Ik had de roze, en m'n zeik meurde ook naar verf.quote:Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef erikkll het volgende:
[..]
De doorzichtige is lekker.
[..]
Nou dan, je moet het mixen. Niet zeiken.
Ja, kut voor je. Ik heb altijd de doorzichtige en die is lekker en je pis meurt gewoon naar pis.quote:Op maandag 30 december 2013 15:12 schreef RetRy32 het volgende:
Ik had de roze, en m'n zeik meurde ook naar verf.
Ok, zal ik onthouden.quote:Op maandag 30 december 2013 15:12 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, kut voor je. Ik heb altijd de doorzichtige en die is lekker en je pis meurt gewoon naar pis.
3 dan?quote:Op maandag 30 december 2013 14:50 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Een paar schoenen is ook 5? Retard
half krat bier per bierdrinker,quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef mirakle het volgende:
Hallo fok!
Ik geef de 4de een feest waarbij rond 30 mensen komen(helft mannen, helft vrouwen).
Nu heb ik al een paar kratten bier ingeslagen maar vraag me af wat ik voor de rest qua drank het beste kan halen?
Voor de vrouwen dacht ik aan wijn maar voor de mannen weet ik niet wat ik moet halen, iemand ideeën?
Groet,
Mirakle
Zoiets, beter iets te veel want 't blijft toch wel goed na je feestje en te weinig is kut. En uiteraard ook wat fris halen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
half krat bier per bierdrinker,
1 fles wijn per wijndrinker (zoet en droog)
[..]
Oja fris natuurlijk ookquote:Op maandag 30 december 2013 17:29 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Zoiets, beter iets te veel want 't blijft toch wel goed na je feestje en te weinig is kut. En uiteraard ook wat fris halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |