quote:Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef INViCTuS het volgende:
Tv tip: Theo Maassen
Wat zijn je opties na het vuurwerk dan
Om niet te kijken inderdaad.quote:
quote:
Nee maar bashen hoeft ook nietquote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Want iedereen moet hem leuk vinden?
Vind er geen zak aan.
Nee, voel je niet bezwaard zou ik zeggenquote:
Opties na het vuurwerk is waarschijnlijk de champagne opdrinken en het bed in. Of nog even tv kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef INViCTuS het volgende:
Tv tip: Theo Maassen
Wat zijn je opties na het vuurwerk dan
lekker van bil met je vriend?quote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef avital27 het volgende:
[..]
Nee, voel je niet bezwaard zou ik zeggen
[..]
Opties na het vuurwerk is waarschijnlijk de champagne opdrinken en het bed in. Of nog even tv kijken.
Veel meer opties zijn er niet haha.
Ja, voor veel mensen voelt deze dag beladen omdat je 'eropuit moet feestvieren met vrienden en vriendinnen.'quote:Op maandag 30 december 2013 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geen idee, maar wsl zal ik het alleen thuis 'vieren' (uit eigen beweging)
Mag je alleen naar buiten met een grote piemel?quote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef avital27 het volgende:
Ik ben benieuwd wat andere stelletjes gaan doen met nieuwjaarsnacht. Zelf blijf ik thuis omdat ik een kleintje heb.
Je zou het niet zeggen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef Godshand het volgende:
Lekker rustig bij ouders van mijn vriendin (en vriendin zelf) het Nieuwe jaar in gaan. Heel misschien na middernacht nog bij een vriend langs en dan vroeg mijn nest in want paar uur later moet ik werken..
Schopje FEE trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |