Dan kun je beter een nabijgelegen naaktstrand opzoeken, veel goedkoper ook lijkt me.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef T42 het volgende:
fok meet? ik wil er wel heen maar meer om gewoon bloot te lopen
heb abbo daarvoor zelfsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan kun je beter een nabijgelegen naaktstrand opzoeken, veel goedkoper ook lijkt me.
niet allemaal maar veel dus wel..quote:
Twee weken naar de Malediven is goedkoper.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef xxNienkexx het volgende:
ben op cap d'agde geweest, en ben blij dat ik niet bij de nudisten verbleef....
Het zijn nou niet echt de godenlichamen waar iedereen aan zit te denken... en dat lag vooral aan de leeftijdquote:
probeer hemelrijk ik volkel eensquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef xxNienkexx het volgende:
ben op cap d'agde geweest, en ben blij dat ik niet bij de nudisten verbleef....
woeps dacht even op KPD te zitten sorryquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd even wat opgeschoond, ook linkjes naar naakt is niiet toegestaan hier, daar hebben we KPD voor
Nou ja, nogmaals... Ik vond het, zeker in de weekenden, een goede afspiegeling van de maatschappij. Ook plenty jong volk met mooie lichamen. Het is ook maar net waar je je op focust ofzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef Ordos20 het volgende:
Aan de andere kant, alsof we allemaal afgetrainde goden zijn........
Meh, ik heb niks met afgetraind, daar kan ik zelf weinig mee dus dat is niet ergquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou ja, nogmaals... Ik vond het, zeker in de weekenden, een goede afspiegeling van de maatschappij. Ook plenty jong volk met mooie lichamen. Het is ook maar net waar je je op focust ofzo.
Ik ben er 2 jaar geweest, maar laatste keer was 3 jaar gelden. Overdag valt het wel mee, 1 gedeelte van het strand is gewoon normaal, maar als je naar links loopt, dan gebeurt er van alles op het strand.quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef CarltonBanks het volgende:
http://www.capdagdeinfo.nl/swingers.php
[..]
Zijn er Fokkers die daar geweest zijn en is het net zo geil als menig xhamster filmpje doet voorkomen? Of lopen er alleen maar ouwe lijken rond van 50+? Is er nog wat moois en jongs te zien daar?
klopt. Goed zeer goed te doen. We stonden hier. Eerste jaar met een tent, 2de jaar hadden we een sta caravan gehuurd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:02 schreef Lon3 het volgende:
Daar is ook gewoon een camping waar je in je naakie kan camperen.
Gelukkig is stap kleding ook niet "groot'.quote:Da's extra goedkoop omdat je minder kleding hoeft mee te nemen
welke camping wasdat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:00 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ik ben er 2 jaar geweest, maar laatste keer was 3 jaar gelden. Overdag valt het wel mee, 1 gedeelte van het strand is gewoon normaal, maar als je naar links loopt, dan gebeurt er van alles op het strand.
In de avond, er zijn vele clubs kan ik je zeggen en is er veel mogelijk. Nadeel, mannen alleen of met zijn tweeën komen niet overal in.
[..]
klopt. Goed zeer goed te doen. We stonden hier. Eerste jaar met een tent, 2de jaar hadden we een sta caravan gehuurd.
[..]
Gelukkig is stap kleding ook niet "groot'.
Er is daar maar 1 camping: René Oltra.quote:
ow dacht meerderequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Er is daar maar 1 camping: René Oltra.
Het was inderdaad René Oltra. Deze camping is de enige op het directe Cap d'Agde terrein . Maar er zitten er geloof ik nog 1 of 2 in de buurt. Namen weet ik alleen niet meer, misschien even kijken via google maps.quote:
Waarom nou een piercing er uit? dat snap ik dan weer niet? Wellicht afhankelijk van het soort piercing?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:56 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond die camping af en toe net een strafkamp, overigens.
"Meneer, dat broekje moet uit. U moet naakt."
- Pardon?!
"Oui, toute suite!"
"Meneer, u draagt een piercing. Die moet uit."
- Pardon? Dat doe ik dan wel als ik terug ben bij mijn mobile home.
"Non monsieur, toute suite."
Kon je daar een beetje je piercing los gaan staan maken terwijl zo'n ventje met een walkie talkie keek of je het ook wel echt deed, en doorgaf aan de bewaker iets verderop dat hij het nog eens bij ons moest controleren. En dat gebeurde dus ook echt.. Fucking hell, zeg.
Ik denk dat ze de camping zo "kindvriendelijk" mogelijk willen houden. (Misschien moet je je kinderen dan niet meenemen naar een swingersresort? Enfin...) Er lopen daar in de avonduren ook allerlei mensen in speelpakjes over het terrein, maar we kregen af en toe het idee dat de staff enigszins de pik op ons had omdat we zo "open en bloot homo" waren, zo openminded zijn ze niet in Frankrijk. Ze lieten geen mogelijkheid onbenut om ons een beetje te zieken. Ik ben ook eens lastig gevallen in het uitgaansgebied door een van de security mensen daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef Ordos20 het volgende:
Waarom nou een piercing er uit? dat snap ik dan weer niet? Wellicht afhankelijk van het soort piercing?
Beetje jammer, ben je swinger en pretendeer je "openminded" te zijn, heb je dit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de camping zo "kindvriendelijk" mogelijk willen houden. (Misschien moet je je kinderen dan niet meenemen naar een swingersresort? Enfin...) Er lopen daar in de avonduren ook allerlei mensen in speelpakjes over het terrein, maar we kregen af en toe het idee dat de staff enigszins de pik op ons had omdat we zo "open en bloot homo" waren, zo openminded zijn ze niet in Frankrijk. Ze lieten geen mogelijkheid onbenut om ons een beetje te zieken. Ik ben ook eens lastig gevallen in het uitgaansgebied door een van de security mensen daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |