Wanneer komt dat eigenlijk?
quote:Vrijdag 21.30 maar we raken hier vreeeeeselijk offtopic.....
Op woensdag 9 oktober 2002 23:28 schreef bunnyma het volgende:
Ik denk dat de kijkcijfers van de Schakel wel omhoog zullen schieten de eerstkomende keer.Wanneer komt dat eigenlijk?
Gogo streamers...Ik weet (inmiddels uit ervaring) hoe zwaar jullie het hebben
quote:Voor een computer is het een oud ding. Een Pentium 133 van februari 1997. Ik ben dan absoluut niet verwoed bezig, ik zit juist minuten lang te wachten tot Windows weer opgestart is. Ik vermeld het om te verklaren dat er een gat van vele minuten in het verslag zit. Ik kom er maar niet achter wat de oorzaak is. Ik krijg foutmeldingen m.b.t. de kernel en m.b.t. user.exe. Vandaag heb ik Windows 98 over de reeds geïnstalleerde versie geïnstalleerd. Ook heb ik de kapotte floppydrive vervangen door een werkende uit mijn 386. Het heeft allemaal niet geholpen. Het systeem is niet stabieler. Ik heb geen zin Windows schoon te installeren omdat ik dan alles opnieuw moet installeren terwijl ik van plan ben op korte termijn een nieuwe pc te kopen. Vandaag heeft mijn 17" monitor het trouwens begeven. Ik zit nu te kijken naar een 14" ruilmonitor die slechts 75 % van het scherm gebruikt. Ik werk nu op een resolutie van 640 x 480 en met twee lowbandstreams is het scherm al half vol. Het is een niet afgeschermde monitor waardoor er een bromtoon op de speakers zit. Desondanks ging het verslagen schrijven redelijk. Het zal wel volgende week worden voordat Samsung een vervangende monitor aflevert.
Op woensdag 9 oktober 2002 22:28 schreef bunnyma het volgende:
Ik moet altijd lachen om de verslagen van Bus watcher.Hij begint zijn verslag altijd met "moest mijn pc opnieuw starten"
Ik zie hem dan al verwoed bezig om alles weer aan de praat te krijgen.
Beetje oud ding, Bus watcher????
Ik heb de indruk dat Margriet en Judith slecht hebben gescoord bij De Zwakste Schakel. Margriet omdat Arthur zei dat als Margriet aan de andere kant terecht komt ze gesteund moet worden. Ik neem tenminste aan dat de verliezers van De Zwakste Schakel naar de bunker moeten op vrijdagavond of op zaterdag. Judith omdat ze tegen Laurens zei : Ik snap het niet van mezelf. Ik kan er niet over uit. Op grond van het hetgeen ze er voor zeiden dacht ik dat het over de quiz ging.
De afgelopen dagen vind ik BB4 leuker geworden. Ik heb het idee dat dat het nu pas echt begonnen is.
quote:Buswatcher ik ga nu met nog meer respect je streamverslagen lezen.......
Op woensdag 9 oktober 2002 23:35 schreef Bus watcher het volgende:[..]
Voor een computer is het een oud ding. Een Pentium 133 van februari 1997. Ik ben dan absoluut niet verwoed bezig, ik zit juist minuten lang te wachten tot Windows weer opgestart is. Ik vermeld het om te verklaren dat er een gat van vele minuten in het verslag zit. Ik kom er maar niet achter wat de oorzaak is. Ik krijg foutmeldingen m.b.t. de kernel en m.b.t. user.exe. Vandaag heb ik Windows 98 over de reeds geïnstalleerde versie geïnstalleerd. Ook heb ik de kapotte floppydrive vervangen door een werkende uit mijn 386. Het heeft allemaal niet geholpen. Het systeem is niet stabieler. Ik heb geen zin Windows schoon te installeren omdat ik dan alles opnieuw moet installeren terwijl ik van plan ben op korte termijn een nieuwe pc te kopen. Vandaag heeft mijn 17" monitor het trouwens begeven. Ik zit nu te kijken naar een 14" ruilmonitor die slechts 75 % van het scherm gebruikt. Ik werk nu op een resolutie van 640 x 480 en met twee lowbandstreams is het scherm al half vol. Het is een niet afgeschermde monitor waardoor er een bromtoon op de speakers zit. Desondanks ging het verslagen schrijven redelijk. Het zal wel volgende week worden voordat Samsung een vervangende monitor aflevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |