Normaliter wel ja... Maar ik had weer eens het goede idee mijn computer ergens anders neer te zetten, en sja... dan moeten alle kabels los.quote:Op maandag 30 december 2013 02:58 schreef Zolder het volgende:
Sukkel die kabel plug je een keer in daarna blijf je er vanaf
Dan koppel je idd alle kabels even los, maar ik kan me dan nog niet voorstellen dat er dan spontaan dingen gaan afbreken zoals jij in de OP beschrijft...quote:Op maandag 30 december 2013 03:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Normaliter wel ja... Maar ik had weer eens het goede idee mijn computer ergens anders neer te zetten, en sja... dan moeten alle kabels los.
Mag zijn toetsenbord ook even kapot?quote:Op maandag 30 december 2013 03:00 schreef BlueMage het volgende:
Waarom gaat alles wat jij aanraakt kapot?
Spontaan?quote:Op maandag 30 december 2013 03:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan koppel je idd alle kabels even los, maar ik kan me dan nog niet voorstellen dat er dan spontaan dingen gaan afbreken zoals jij in de OP beschrijft...
Kom op Braddie, zo lomp kan je gewoon niet zijn dat als je even tegen 'n andere kabel aankomt met die worstvingertjes van je dat er dan dingen gaan afbreken. Vandaar dat ik het "spontaan" noem.quote:Op maandag 30 december 2013 03:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Spontaan?
Als je de OP had gelezen, was je er achter gekomen dat het was gebeurd omdat ik met m`n hand tegen de connector aankwam bij het aansluiten van mijn wifi dongle..
Worstenvingersquote:Op maandag 30 december 2013 03:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kom op Braddie, zo lomp kan je gewoon niet zijn dat als je even tegen 'n andere kabel aankomt met die worstvingertjes van je dat er dan dingen gaan afbreken. Vandaar dat ik het "spontaan" noem.
Opmerkelijk genoeg is hijzelf niet immuun voor dit fenomeenquote:Op maandag 30 december 2013 03:00 schreef BlueMage het volgende:
Waarom gaat alles wat jij aanraakt kapot?
Moet jij niet werken ofzo ipv 's avonds laat nog te FOK!ken?quote:Op maandag 30 december 2013 03:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg is hijzelf niet immuun voor dit fenomeen
Daar zijn fotografen het niet mee eens.quote:Op maandag 30 december 2013 03:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg is hijzelf niet immuun voor dit fenomeen
Ik zou natuurlijk een paar lueken joetjoepfilmpjes waarin jij jouw grote talent wereldkundig maakt kunnen posten hier maar ik wil nog even geen ban.quote:Op maandag 30 december 2013 03:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Worstenvingers
Niet weten dat muziek maken m`n vingers slank houd
En waarom zou je daar een ban voor krijgen?quote:Op maandag 30 december 2013 03:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk een paar lueken joetjoepfilmpjes waarin jij jouw grote talent wereldkundig maakt kunnen posten hier maar ik wil nog even geen ban.
Want?quote:Op maandag 30 december 2013 03:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Daar zijn fotografen het niet mee eens.
moet JIJ niet werken?quote:Op maandag 30 december 2013 03:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ofzo ipv 's avonds laat nog te FOK!ken?
Nee nee dat begint pas volgend jaar waarschijnlijk, dan komt er aan mijn luilekkerland ditdat leventje een ruw einde.quote:Op maandag 30 december 2013 03:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
moet JIJ niet werken?
Ik werk niet toch luilekkerland ditdat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |