Was jij trouwens naar Sciences Pro Paris? Een of ander melodramatisch wijf gaf daar deze week een voorlichting over op de voorlichtingsavond voor half jaar studeren in het buitenland.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Evert eigenlijk. Hij is het enige goede aan Foxie
Sorbonne IVquote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was jij trouwens naar Sciences Pro Paris? Een of ander melodramatisch wijf gaf daar deze week een voorlichting over op de voorlichtingsavond voor half jaar studeren in het buitenland.
Nog steeds he. Belgjes worden wereldkampioen. Haha Belgjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:33 schreef Mansjester het volgende:
Mirallas, dat was vroeger toch zo'n groot talent?
Owja, want ze hebben Simonsquote:Op zondag 12 januari 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds he. Belgjes worden wereldkampioen. Haha Belgjes.
Ik hoop dat het andersom ook enigszins het geval isquote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je toch nog wat van mijn posts hebt opgestoken.
Voordat Fer naar Norwich ging bedoel je zeker?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef Trebo het volgende:
Everton en Norwich. De 2 sympathiekste clubs uit de PL.
Nou, ik ben nogal eigengereid, dus dat valt nog een beetje tegen, maar ik zou zeggen: zeg nog een paar intelligente dingen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop dat het andersom ook enigszins het geval is
Waarom zou ik een hekel aan Fer hebben?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:36 schreef Drxx het volgende:
[..]
Voordat Fer naar Norwich ging bedoel je zeker?
Hmm, nu moet ik zo geforceerd intelligent doen. Daar ben ik niet echt goed inquote:Op zondag 12 januari 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik ben nogal eigengereid, dus dat valt nog een beetje tegen, maar ik zou zeggen: zeg nog een paar intelligente dingen.
Tijdens de Olympische Spelen wellicht.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hmm, nu moet ik zo geforceerd intelligent doen. Daar ben ik niet echt goed in![]()
Ik wilde met een VI imitatie komen, maar dat komt ook niet echt goed tot zijn recht denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |