abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 02:06:08 #1
5785 VanDattum
Van dittum en van dattum...
pi_392204
Vorige topics schilderen Ed af als een loser (strandtent), flapdrol (laat mama en kindje alleen), mediageilaard (presentator worden), maar die Ed is misschien zo gek nog niet.

Al tijdens de laatste streams blijkt dat hij goed gebekt is, errug relaxed (natuurlijk gespeeld ), en behoorlijk zelfbewust. Hij lijkt tijdens de gesprekken zelfs de meest zelfverzekerde van het hele stel. Bijna een 'leider'. Natuurlijk nog niet vertrouwd met de gang van zaken, maar wel gretig geïnteresseerd.

Okee, zijn 'looks' zijn om op te schieten , maar misschien brengt hij EINDELIJK eens wat geinigs in het BB-huis. Het was allemaal toch al veel te braaf.

Geef 'm even het voordeel van de twijfel. Per slot van rekening is hij (ouder dan Koos Tomeloos), zeker niet zo'n zeurkont.

Aan Mr. Ed kunnen we misschien nog veel plezier beleven...

Je moet gewoon jezelluf blijve...!!!
pi_392210
ik vind ED ook wel meevallen tot nu toe, daarbij vind ik het een verademing dat iemand gewoon eens toegeeft dat ie in het huis gaat om BN'er te worden in plaats van dit in alle toonaarden te blijven ontkennen
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 02:23:24 #3
5785 VanDattum
Van dittum en van dattum...
pi_392213
Okee Corto,
Mag best: toegeven dat je BN'er wil worden. Niet te vaak zeggen, natuurlijk, maar één maal is geen probleem. Belangrijker vind ik dat-ie zich niet zo onderdanig opstelt als die andere 'nieuwesen'. Want dat 'erbij willen horen' en dat 'we zullen altijd vrienden blijven' hangt me behoorlijk de keel uit! BAH
Je moet gewoon jezelluf blijve...!!!
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 09:42:53 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_392275
Het is ook niet erg dat je toegeeft dat je daarom in het huis zit. Alleen niet erg realistisch. Ik bedoel wat is er van de vorige bewoners overgebleven.
We herinneren ons vast nog wel het Fiasco met Sabine (ik weet effe niet meer hoe dat programma heet).

Nou ik wens Ed veel succes.

Ik trouwens wel het idee dat hij er nu in is gegaan van: 'Geef mij m'n 2 weeks of Fame en laat me dan maar weer terug gaan naar vrouw en kind(eren). Dan heb ik genoeg tijd om m'n kop te laten zien etc.'

***
pi_392288
Ik wil Ed z'n kop op m'n TV ...
In afgehakte toestand
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 09:50:54 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_392295
Mr. Ed was toch dat pratende paard?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')