Heelzwoellah!! Ik hou van jouquote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef Heelzwoellah het volgende:
Hilzillah![]()
![]()
![]()
Ik ben blij met mijn lootje
Had ik hiervan een email moeten ontvangen dan?quote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef Mangostine het volgende:
Ymme, ik heb via de lootjessite wel nog een bericht gestuurd
Ik hou nu al van jequote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Cwentijn het volgende:
Cwen![]()
En ik het kader van deze ss was ik op zoek naar een passende ondertitel. Kom ik deze tegen "Liefde is net als plassen in je broek, iedereen ziet het, maar alleen jij hebt dat warme gevoel"
Ik kon niet anders dan deze met jullie delen.
Ik lig aan je voeten, LiefdesEngelquote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef L-E het volgende:
Zullen wij anders elkanders Valentijn zijn SpeesEendje van me?
Ik vind dit een bijzonder geestige kloon.quote:Op maandag 30 december 2013 21:10 schreef Min-oeh-lala het volgende:
Ik schreef jouw naam in het zand,
maar de wind blies hem weg
Ik schreef jouw naam met broodkruimels,
maar de vogels aten hetop
Ik schreef jouw naam in mijn hart
en daar zal hij nooit verdwijnen
Ben je nu jezelf complimenten aan het maken?quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind dit een bijzonder geestige kloon.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind dit een bijzonder geestige kloon.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog lang niet iedereen heeft zich gemeld! Zo overdonderd. Of teleurgesteld.
Ben jij er zo een...quote:Op maandag 30 december 2013 21:20 schreef Min-oeh-lala het volgende:
@LE ik mag niet vreemd gaan, maar anders. Ik wil aan elke vinger een vrouw van wie ik hou![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
WIE KUST MIJ
VOL OVERGAVE
ZONDER TWIJFEL
MIJN HART
IS LELIJK
HET
MATCHT
MIJN HOOFD
MAAR IEDERE
UGLY DUCKLING
HEEFT LIEFDE
NODIG
Bij het aanmelden heb je een aanmeldingslink gemailt gekregen, als je daarop geklikt had dat had je automatisch je lootje ingeleverd. Je lootje was om 23.00 niet ingeleverd dus heb ik hem eruit gehaald.quote:Op maandag 30 december 2013 20:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Had ik hiervan een email moeten ontvangen dan?
Heb geen mail gehad
Heb mijn email doorgeven via pb en daarna niets vernomen via de email.
Wel nog een paar berichtjes verstuurd met vragen over wat ik nu moest doen.
Je wil niet weten wat ze allemaal over jou heeft doorgebrieftquote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef L-E het volgende:
Jemig Gulara, ben jij hier nu gewoon de foto's aan het plaatsen die ik je in het geheim heb toevertrouwd?
Komt nog wel hoor Juudquote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Juud-- het volgende:
Ik vind het wegblijven van sommige kloontjes wel een beetje een domper..
Ja mijn kloontje heeft zich al gemeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |