Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Stiekeme lapohunter!quote:
Hij gaat echt steeds verder de grens overquote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
Piet Pee stond laatst ook zomaar in Bleiswijk zag ik op tv, voor Elysium, de sauna hier
IN de sauna zelfsquote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
Piet Pee stond laatst ook zomaar in Bleiswijk zag ik op tv, voor Elysium, de sauna hier
IN Bleiswijk, VOOR de sauna.quote:
neequote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 30 december 2013 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee
Ik meld even dat ie IN de sauna stond
Bij de bubbelbaden
Zeg maar, zodat er niet een uur later een onder je bips geplakt zit?quote:Op maandag 30 december 2013 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh en protip:
Als je uit een Merci-doos loopt te snaaien en er springt een kat op zodat ie omvalt, check dan goed of je ALLE reepjes weer in de doos hebt gedaan![]()
![]()
Bruine smurrie tussen de wangenquote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeg maar, zodat er niet een uur later een onder je bips geplakt zit?
Goeien tip
dat was dus op tvquote:
dat jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeg maar, zodat er niet een uur later een onder je bips geplakt zit?
Goeien tip
hij zit net in de wasquote:Op maandag 30 december 2013 00:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Je broek aflikken is zeker geen optie?
Optionele badkledingdag of zo? Ik zou er écht niet blij van worden als mijn sauna opeens zou melden dat er dadelijk een cameraploeg komt binnenrollen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat was dus op tv
Stiefvader en ik hadden nog discussie omdat 1 mevrouw topless leek te zitten en 1 met bikini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |