Tofquote:Op maandag 25 mei 2015 10:39 schreef Aurelius het volgende:
Net terug, en wat een heerlijke stad.
Wel jammer dat ik dit topic nu pas vindt.
Veel. We verbleven bij een vriendin van mijn vrouw in Chiado. We hebben de tram gepakt, zijn naar het kasteel geweest, zo'n beetje het hele centrum afgelopen. Nog een dagje naar Belem en Sintra geweest. s' Avonds heerlijk gegeten, uitgeweest en nog naar een Fado voorstelling gegaan.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 10:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Veel. We verbleven bij een vriendin van mijn vrouw in Chiado. We hebben de tram gepakt, zijn naar het kasteel geweest, zo'n beetje het hele centrum afgelopen. Nog een dagje naar Belem en Sintra geweest. s' Avonds heerlijk gegeten, uitgeweest en nog naar een Fado voorstelling gegaan.
wij zijn naar t schaal- en schelpdieren restaurant geweestuit die aflevering. http://www.cervejariaramiro.pt/?lang=enquote:
onze rekening was nog iets hoger, maar zoveel dingen gegeten die ik nog nooit eerder op had/gezien had. Zoals een mega krab.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:32 schreef Aurelius het volgende:
Wij zijn ook naar Ramiro geweest! Toch buikje volgegeten voor 60 euro pp. Maar wat ik echt geweldig vond, was Time Out Mercado da Ribeira! Oude markthal vol met eettentjes. Tegenvaller was een touristische Fado-tent. Grote groepen toeristen en duur voor het eten wat je kreeg.
Waar had je geboekt? Ik kom nergens meer onder de 350/400 ekkies. Ga wel pas in augustus overigens.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:25 schreef Griller het volgende:
Een week geleden teruggekomen van een week Lissabon. We hadden een appartementje op 5 minuten van het Rossio plein. Goede locatie, zeer aan te raden. Geboekt via internet, met twee personen een week voor 300 euro. Samen met een budget airline heb je zo een weekje Lissabon met vlucht voor 400 euro voor twee personen.
Als echte toerist vond ik het fort wel de moeite waard. Chillen in de schaduw van de bomen en uitkijken over de stad. Verder lekker gegeten bij een tapaszaakje in Biarro Alto. Tip: ga vooral niet bij de "vreetschuren" met het terras midden in de winkelstraat eten, er is meer dan genoeg te vinden! Verder zo'n beetje alle wijken bezocht. Alfama en Biarro Alto als favoriet.
Aanrader!
Nopequote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:05 schreef Obiekulu het volgende:
Is het speelschema van de Portugese voetbalcompetitie voor volgend seizoen al bekend?
Wil graag weten of Benfica thuis speelt als ik in oktober in Lissabon ben.
Leuk, wij gaan ook naar Coimbra, ben benieuwd wat jij er van vondquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:49 schreef christiman het volgende:
Jammer dat ik dit topic nu pas tegenkom!
We vliegen vanmiddag naar Lissabondaar blijven we 5 nachten, dan door naar Coimbra om te eindigen in Porto
Goede reis, veel plezier.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:49 schreef christiman het volgende:
Jammer dat ik dit topic nu pas tegenkom!
We vliegen vanmiddag naar Lissabondaar blijven we 5 nachten, dan door naar Coimbra om te eindigen in Porto
Nee helaas niet, ik zou zelf vermoeden dat het met een weekje of twee wel bekend zal zijn. Medio juli.quote:
via google "callcenter werk buitenland"quote:
Tof.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
via google "callcenter werk buitenland"
Kwam ik op een vacature voor Philips in Lissabongewoon gesolliciteerd en binnen een week aangenomen.
Rond de 800-900 netto, maar dan heb je wel een appartement van het bedrijf. Over 't algemeen redelijk luxe en 2-3 huisgenoten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tof.
Hoe waren de lonen? Ik ga volgend jaar een jaar denk ik.
400 eu per maand sparen is te doen dus.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rond de 800-900 netto, maar dan heb je wel een appartement van het bedrijf. Over 't algemeen redelijk luxe en 2-3 huisgenoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |