abonnement Unibet Coolblue
pi_134911109
Kom zat vaak mensen tegen die gaan lopen feeden omdat hun early game niet goed ging.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134916364
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

lol meen je dat nou serieus zeg is wrm je liever een riven hebt ipv een jax in een teamfight
Ja dat meen ik serieus. Beiden hebben een AoE stun, maar die van Riven is instant. Jax kan er alleen maar in jumpen en 1 poppetje auto-attacken en hopen dat ie wat raakt met zijn stun. Riven raakt met die AoE skills meerdere mensen en heeft een hogere burst. Bovendien kun je met Riven makkelijker aan de AD carry of AP carry (wie er op dat moment ook het meest fed is) plakken.

Waarom denken jullie dat Jax competitief amper wordt gespeeld? Tuurlijk zal hij in soloqueue best leuk zijn voor de mensen die er toevallig goed mee overweg kunnen en hun lane ermee stompen zodat ze fed de teamfights in gaan, maar als je goed bent met een champion is elke champion goed en viable. Jax brengt gewoon feitelijk minder in een teamfight dan de meeste andere toplaners en verliest bij gelijke skill ook de meeste matchups in de top lane.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134919765
quote:
Zo anders word je ff hard genaaid door een stel blagen. Hoop dat ze een avondje lol gehad hebben en t een paar jaar papierprikken waard is :')
pi_134925502
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ja dat meen ik serieus. Beiden hebben een AoE stun, maar die van Riven is instant. Jax kan er alleen maar in jumpen en 1 poppetje auto-attacken en hopen dat ie wat raakt met zijn stun. Riven raakt met die AoE skills meerdere mensen en heeft een hogere burst. Bovendien kun je met Riven makkelijker aan de AD carry of AP carry (wie er op dat moment ook het meest fed is) plakken.

Waarom denken jullie dat Jax competitief amper wordt gespeeld? Tuurlijk zal hij in soloqueue best leuk zijn voor de mensen die er toevallig goed mee overweg kunnen en hun lane ermee stompen zodat ze fed de teamfights in gaan, maar als je goed bent met een champion is elke champion goed en viable. Jax brengt gewoon feitelijk minder in een teamfight dan de meeste andere toplaners en verliest bij gelijke skill ook de meeste matchups in de top lane.
Dat Riven meer toevoegd in een teamfight ben ik met je eens. De redenen die je ervoor geeft niet. Riven kan beter aan een ADC plakken? Jax hoeft dat niet: Een gapcloser 2x zo groot als die van Riven, brengt Jax al makkelijk naar een ADC + dikke dmg (leapstrike) dan een AA, W, AA. Dat is dmg in een halve seconde (Leap erop, aa is meteen, W resets aa timer dus is ook instant). In het geval de ADC nog niet dood is wordt ie gestunned in dezelfde seconde (prima te timen), stun is langer dan die van Riven ook nog. Dus dan heb je 3 autoattacks waarvan 1 empowerd + leap + stun dmg in dezelfde tijd als Riven een autoattack + q doet.

Voor ADC killing is Jax een stuk beter, al vind ik ze allebei niet geschikt voor de rol van echte assasin.
pi_134925888
Riven heeft een veel betere ult.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:55:50 #107
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_134928889
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef Sjappel het volgende:
Riven heeft een veel betere ult.
Riven is squishy as fuck
pi_134929540
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef Sjappel het volgende:
Riven heeft een veel betere ult.
Sona heeft een nog betere ult.
Conscience do cost.
pi_134929709
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:16 schreef ems. het volgende:

[..]

Sona heeft een nog betere ult.
Sona Top?
pi_134930373
Nieuwe meta, kwestie van tijd!
Conscience do cost.
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:38:02 #111
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_134932587
Ach jeeeeses. 5 games achter elkaar iemand die na 5 minuten al ragequit of weggaat om pizza te eten. Daar wordt je toch zo ziek van soms. SPEEL DAN NIET.

Spelen zonder bekenden, not even once.
pi_134934706
Jax was voor preseason kwan fcking OP. Meer OP dan Riven.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134937244
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef dustbrain het volgende:
Jax was voor preseason kwan fcking OP. Meer OP dan Riven.
nog steeds
🔒
pi_134938310
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:32 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Dat Riven meer toevoegd in een teamfight ben ik met je eens. De redenen die je ervoor geeft niet. Riven kan beter aan een ADC plakken? Jax hoeft dat niet: Een gapcloser 2x zo groot als die van Riven, brengt Jax al makkelijk naar een ADC + dikke dmg (leapstrike) dan een AA, W, AA. Dat is dmg in een halve seconde (Leap erop, aa is meteen, W resets aa timer dus is ook instant). In het geval de ADC nog niet dood is wordt ie gestunned in dezelfde seconde (prima te timen), stun is langer dan die van Riven ook nog. Dus dan heb je 3 autoattacks waarvan 1 empowerd + leap + stun dmg in dezelfde tijd als Riven een autoattack + q doet.

Voor ADC killing is Jax een stuk beter, al vind ik ze allebei niet geschikt voor de rol van echte assasin.
Zodra jij jumpt en hit doet hij normaal gesproken flash. Met Riven heb je dan nog je dashes om er naar toe te komen, met Jax moet je wachten tot je leap strike weer van CD af is en word je veel makkelijker gekite. Ik heb nog nooit een Jax een ADC zien afslachten in 1 combo. Daar heb je toch echt wel wat langer voor nodig volgens mij, tenzij je superfed bent. En dan zijn er natuurlijk nog de andere argumenten die ik gaf waarom Riven beter is in teamfights.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134947192
Alé, wat plezant om het jaar te beginnen met een vijfvoudige moord als Ahri (ARAM).

[ Bericht 14% gewijzigd door JennaSometimes op 01-01-2014 11:27:09 ]
pi_134947204
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 11:21 schreef JennaSometimes het volgende:
Alé, wat plezant om het jaar te beginnen met een penta kill als Ahri (ARAM).
Noem het dan vijfvoudige moord :P
pi_134947259
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 11:22 schreef kensei het volgende:

[..]

Noem het dan vijfvoudige moord :P
Fijn dat je het zegt, was het even vergeten.
pi_134948317
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 20:20 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Zodra jij jumpt en hit doet hij normaal gesproken flash. Met Riven heb je dan nog je dashes om er naar toe te komen, met Jax moet je wachten tot je leap strike weer van CD af is en word je veel makkelijker gekite. Ik heb nog nooit een Jax een ADC zien afslachten in 1 combo. Daar heb je toch echt wel wat langer voor nodig volgens mij, tenzij je superfed bent. En dan zijn er natuurlijk nog de andere argumenten die ik gaf waarom Riven beter is in teamfights.
als je counter strike aanzet kan je niet gekite worden en heb je een stun paraat (die meer dmg doet mocht de adc je toch proberen t3 kiten)
Because you know i'm all about that ass
pi_134953465
support is eigenlijk best leuk, maar wel jammer dat je afhankelijk bent van je adc en die is weer afhankelijk van de tank...
Because you know i'm all about that ass
pi_134953564
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef blow... het volgende:
support is eigenlijk best leuk, maar wel jammer dat je afhankelijk bent van je adc en die is weer afhankelijk van de tank...
en dat is waarom we Leona ali of taric spelen xD
pi_134954011
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:41 schreef Liandri het volgende:

[..]

en dat is waarom we Leona ali of taric spelen xD
leona is leuk idd. Blitz bouw ik meestal ook tanky.
Because you know i'm all about that ass
pi_134958113
Als je een zuig adc hebt koop je mobility boots en ga je roamen. Gewoon bot turret kapot laten gaan en adc laten freezen. Als je dit doet kun je mid helpen tegen de vijandelijke roamende adc en support zodat mid toren niet valt en gold+exp rap je eigen team in stroomt.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134959443
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef dustbrain het volgende:
Als je een zuig adc hebt koop je mobility boots en ga je roamen. Gewoon bot turret kapot laten gaan en adc laten freezen. Als je dit doet kun je mid helpen tegen de vijandelijke roamende adc en support zodat mid toren niet valt en gold+exp rap je eigen team in stroomt.
aahzo. slim :).

-
Because you know i'm all about that ass
pi_134975691
Zorg dat je wel een dikke huid hebt, want op mijn SilverV niveau betekend dit een ragende ADC. Een top die spamt 'WTF GO BOT' en een mid die alle farm mist omdat hij veel te druk is met je 935 keer terug te pingen. Maar als je daar tegen kunt kan je mid pushen als een malle :)
pi_134978194
Holy sht. wil ff weer ranked doen omdat het niveau daar hoger zou moeten zijn want platinum. In de laatste games: 3 afkers vroeg in het spel en een double adc die de hele game flamed en dus faalt+zed jungle wat in een flame-war begon en eindigde en dus faalde.
Gewoon 5 verloren games. :'(

Normals zijn beter man godsamme. :')
We're slowly approaching inevitable death.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')