abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6115803
Zit ik hier lekker achter mijn fijne computertje nummertjesaan het downloaden van dingen die nu "hot" zijn.

Kom ik de band: "The Music" tegen in de Oor. Hele goeie recenties.Dus downloaden had ik gedacht.

Maar nu het downloaden. Niet te doen!!!! Bijna alle hits by kazaa met als key The Music zijn K*T. Geen een met een goeie download..... Wat moet ik nu??????....... arme ikke........

*snif*

kick-ass!!!
pi_6115827
Huren, dat kan natuurlijk ook.

Misschien ff een weekje wachten, dan heb je weer meer kans.

123
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:43:10 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6115836
Probeer een ander soortgelijk programma of koop de cd.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:44:38 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6115852
Maar vertel eens wat meer over deze band dan?
pi_6115916
Iets meer over "The Music"
uit liveXS magazine:
"THE MUSIC
Hut/Virgin
Voordat ze in Nederland kwamen spelen, ging het verhaal al dat ze een uitverkochte tour met Oasis hadden afgeslagen, omdat ze die oude zakken niet nodig hadden. Begin van dit jaar bliezen ze het dak eraf in Vera tijdens Eurosonic en met hun ep You Might As Well Try To Fuck Me lieten ze de wereld hongerig uitkijken naar hun debuut. The Music lost zondermeer de hooggespannen verwachtingen in. Een album vol ongebreidelde energie, sonische geluidsmuren, Zeppelin-achtig gitaarwerk en door merg en been gaand zangwerk van Robert Harvey. Het hele album staat vol briljante muzikale uitspattingen en knalt alle kanten op. Van Manchester-achtig danceritmes, naar schitterende blues vol delay (het magnifieke Turn Out The Light). The Music doet haar pretentievolle naam eer aan en levert een debuut af, waar de meeste bands alleen maar van kunnen dromen. Geen zoet popgedruitel, maar onvervalste rock vol avontuurlijke uitspattingen. The Music is de hype dubbel en dwars waard.

Sicco Roukema"

En de Oor schreef:
"THE MUSIC - The Music

(Hut/Virgin)

Het Britse The Music herbergt het slepende van the Verve, de opgefokte energie van Led Zeppelin, het hypnotiserende van Janes Addiction en de hyperactiviteit van het te jong gesneuvelde Levitation. Alle songs zitten tjokvol briljante vondsten die de gemiddelde band na drie albums eindelijk hoopt te vinden. Met dit debuut nestelt dit stel jonkies uit Leeds zich in één keer bovenaan de nieuwe lichting Engelse bands ."

Leek mij wel interssant dus zoals u wel begrijpt!

kick-ass!!!
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:32:17 #6
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_6116309
Zoek op "turn out the light", een van hun nummers. Als je daar een goede hit op krijgt, zoek dan maar meer nummers van die user, dikke kans dat hij er meer heeft. Zo kan je achter de aparte titels van die nummers komen, en verder op titels zoeken.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:12:16 #7
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_6116750
Ik voel toch een slotje naderen... Er is nog een topic gaande over dit onderwerp waar vanmiddag nog in gepost is, zelfs.

The Music

pi_6116759
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:12 schreef Grobbel het volgende:
Ik voel toch een slotje naderen... Er is nog een topic gaande over dit onderwerp waar van de week nog in gepost is, zelfs.

The Music

Precies, een slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')