Count me in!quote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
moet je maar naar top 2000 cafe komen
Ik moet nog ergens een hele erge Kenny G hebben van de Lion King dacht ikquote:
quote:
Stuur me tegen die tijd maar een berichtje. Maar wel tijdens Shout. Als daar nou niet veel mensen op gaan stemmen komt het op Eeerste Kerst en is er ruimte in het cafequote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Briljant idee, maar het zal een hele klus worden om allemaal op het juiste moment tegelijk binnen te zijn.
Ik ben voor ieg!
Nee ik herinner het me weer...maar er moet natuurlijk wel bij gezongen worden....quote:Op zondag 29 december 2013 13:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een hele erge Kenny G hebben van de Lion King dacht ik
Best lastig , tegelijk sax spelen en zingenquote:Op zondag 29 december 2013 13:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik herinner het me weer...maar er moet natuurlijk wel bij gezongen worden....
Ik kom net uit de sportschool, linea recta de douche in, ik val de douche uit en ik crash door de barricades.quote:
Slaap jij eigenlijk wel eens? Bedoel... je bent online als ik ga slapen en online als ik denk 'eerst even nog koffie zetten voordat ik weer slap ga ouwehoeren'.quote:Op zondag 29 december 2013 13:28 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits schakelt weer over naar iPad en straks wat minder actief
Pijnlijkquote:Op zondag 29 december 2013 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom net uit de sportschool, linea recta de douche in, ik val de douche uit en ik crash door de barricades.Nose in the butter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |