quote:Op zondag 29 december 2013 12:21 schreef Mabawa. het volgende:
Boks Limone, ik zit er nu ook midden in. Voor hem ga ik graag volledig mee in zijn schema, maar stiekem vind ik het best lastig.
Maar niet lastig om het zo te doen, maar ik word er toch een beetje onzeker van. Vooral toen ik de vraag kreeg of ik niet bang was dat hij niets anders gaat willen dan op mij hangen. Pfff wat een irritante vraag. Van tevoren wist ik prima wat ik wilde en was ik niet van plan om me daardoor rot te laten voelen, maar nu 'twijfel' ik toch. Gevoel vs verstand. Of zoiets...
Hier ook liefde voor de draagdoek.
Maar die potjes zijn ook echt uberlekkerquote:Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, Noor slaapt echt niet in dat ding. Dat zie ik niet gebeuren. Misschien zijn we er gewoon ook de types niet voor.
Net weer een vers fruithapje gemaakt, maar de lippen gingen weer stijf op elkaar, tegen de lepel aanmeppen, hoofd wegdraaien.. Potje gepakt en happerdehap.
Zucht
Oh Bram krijgt op het kdv ook vers hoor. En zelf een banaan laten slopen?quote:Op zondag 29 december 2013 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zal, maar ik wil juf toch ook wel aan het verse fruit hebben eigenlijk. Dure hobby die potjes!
Ze weet in elk geval wat ze wilt.quote:Op zondag 29 december 2013 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja op het kdv krijgt ze ook vers, maar daar eet ze het dus ook niet. Hooguit paar hapjes, met veel misbaar en ellende. Banaan al eens voor haar neergelegd, die komt grotendeels op de grond terecht.
Heb peer geprobeerd, appel, banaan... maar ze mot het gewoon niet.
Ik drink gewoon wel alcohol. Jij kolft toch af? Je kan tussen je glas champagne en de volgende keer kolven minimaal 2 uur ertussen laten, dan zit er niets meer in je melk.quote:Op zondag 29 december 2013 12:52 schreef angelatje het volgende:
Hier ook druk met baby en weinig tijd om te posten. Lees wel alles mee, maar kom gewoon nergens meer aan toe.
Ik heb K gister voor het eerst in de manduca gehad. Hij was klaarwakker, maar toen hij erin zat viel hij bijna meteen in slaap![]()
Ik wil er ook mee naar buiten, maar wat trek je een baby aan in een draagzak/doek? Gewoon kleertjes en een jasje lijkt me niet warm genoeg. ( woon op de ruimte, dus altijd veel wind)
En drinken jullie alcohol als je bv geeft? Ik zou graag met oud en nieuw een glaasje drinken, maar de meningen zijn nogal verdeeld over of het nou wel kan of niet. Hoe doen jullie dat?
Misschien moet je je eigen hapje in een potje doen?quote:Op zondag 29 december 2013 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja op het kdv krijgt ze ook vers, maar daar eet ze het dus ook niet. Hooguit paar hapjes, met veel misbaar en ellende. Banaan al eens voor haar neergelegd, die komt grotendeels op de grond terecht.
Heb peer geprobeerd, appel, banaan... maar ze mot het gewoon niet.
Ja dat hadden wij ook al bedachtquote:Op zondag 29 december 2013 12:56 schreef Sull het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen hapje in een potje doen?![]()
Of met water of sap aanlengen, zodat het nog wat papperiger wordt zeg maar (of wat is anders het verschil tussen pot en vers?).
Langzaam me elkaar mengen misschien een idee? Eerst 1-2 lepeltjes vers erdoor en zo opbouwen?quote:Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat hadden wij ook al bedacht. Ik probeer het steeds zoveel mogelijk op het potje te laten lijken, maar ze trapt er niet in
.
Oh dat vind ik nog wel een goede tip! Banaan prakken en die erdoor doen idd. Dat ga ik eens proberen, thnx!quote:Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Langzaam me elkaar mengen misschien een idee? Eerst 1-2 lepeltjes vers erdoor en zo opbouwen?
You're welcomequote:Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nog wel een goede tip! Banaan prakken en die erdoor doen idd. Dat ga ik eens proberen, thnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |