abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134821196
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_134821236
Uhm ik zei dit dus
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:21 schreef Mabawa. het volgende:
Boks Limone, ik zit er nu ook midden in. Voor hem ga ik graag volledig mee in zijn schema, maar stiekem vind ik het best lastig.
Maar niet lastig om het zo te doen, maar ik word er toch een beetje onzeker van. Vooral toen ik de vraag kreeg of ik niet bang was dat hij niets anders gaat willen dan op mij hangen. Pfff wat een irritante vraag. Van tevoren wist ik prima wat ik wilde en was ik niet van plan om me daardoor rot te laten voelen, maar nu 'twijfel' ik toch. Gevoel vs verstand. Of zoiets...
Hier ook liefde voor de draagdoek. O+
pi_134821309
Heel bericht getypt, topic vol :P

Ik vertelde dus dat het nog niet te laat hoeft te zijn. Mijn oudste vond dragen in het begin niets (ik ben ook echt een kneus met doeken en heb deze alleen de eerste weken gebruikt). Maar rond een jaar was het prima en nu wil hij nog met regelmaat gedragen worden in de draagzak.

Kyan vond het vanaf het begin wel fijn, en als het hem niet lukt om te slapen biedt het hem echt rust. Hij gaat dan ook overal mee naar toe. Ik ben echt van van mijn wompat!!!!
pi_134821350
Riley heeft echt niks met de draagdoek. Is echt huilen. Gedragen worden in de armen vindt ze dan wel weer goed. Gelukkigvoor mij is ze niet zo'n zwaargewicht :D
  zondag 29 december 2013 @ 12:27:58 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134821383
Oh nee, Noor slaapt echt niet in dat ding. Dat zie ik niet gebeuren :D. Misschien zijn we er gewoon ook de types niet voor.

Net weer een vers fruithapje gemaakt, maar de lippen gingen weer stijf op elkaar, tegen de lepel aanmeppen, hoofd wegdraaien.. Potje gepakt en happerdehap.

Zucht }:|
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134821536
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, Noor slaapt echt niet in dat ding. Dat zie ik niet gebeuren :D. Misschien zijn we er gewoon ook de types niet voor.

Net weer een vers fruithapje gemaakt, maar de lippen gingen weer stijf op elkaar, tegen de lepel aanmeppen, hoofd wegdraaien.. Potje gepakt en happerdehap.

Zucht }:|
Maar die potjes zijn ook echt uberlekker :D

Hier staan er meteen een kleuter en peuter bij als Bram fruit eet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 29 december 2013 @ 12:34:25 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134821603
Ja, dat zal, maar ik wil juf toch ook wel aan het verse fruit hebben eigenlijk :'). Dure hobby die potjes!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 29 december 2013 @ 12:36:28 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134821681
Ohh Mabawa die vraag herken ik! Maak me toch wel wat zorgen over het achterlaten van T. bij m'n (schoon)ouders als ik weer ga werken. Want tsja, wij vinden het prima om de hele dag op ons te hebben, maar hoe zal dat daar gaan? Ik geloof niet in het verwennen van zo'n kleintje, maar ben wat huiverig voor het gewennen, zeg maar..
pi_134821742
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zal, maar ik wil juf toch ook wel aan het verse fruit hebben eigenlijk :'). Dure hobby die potjes!
Oh Bram krijgt op het kdv ook vers hoor. En zelf een banaan laten slopen?
  zondag 29 december 2013 @ 12:40:03 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134821793
Ja op het kdv krijgt ze ook vers, maar daar eet ze het dus ook niet. Hooguit paar hapjes, met veel misbaar en ellende. Banaan al eens voor haar neergelegd, die komt grotendeels op de grond terecht.
Heb peer geprobeerd, appel, banaan... maar ze mot het gewoon niet :{.
pi_134821859
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja op het kdv krijgt ze ook vers, maar daar eet ze het dus ook niet. Hooguit paar hapjes, met veel misbaar en ellende. Banaan al eens voor haar neergelegd, die komt grotendeels op de grond terecht.
Ze weet in elk geval wat ze wilt. :D
pi_134822293
Hier ook druk met baby en weinig tijd om te posten. Lees wel alles mee, maar kom gewoon nergens meer aan toe.

Ik heb K gister voor het eerst in de manduca gehad. Hij was klaarwakker, maar toen hij erin zat viel hij bijna meteen in slaap :D
Ik wil er ook mee naar buiten, maar wat trek je een baby aan in een draagzak/doek? Gewoon kleertjes en een jasje lijkt me niet warm genoeg. ( woon op de ruimte, dus altijd veel wind)

En drinken jullie alcohol als je bv geeft? Ik zou graag met oud en nieuw een glaasje drinken, maar de meningen zijn nogal verdeeld over of het nou wel kan of niet. Hoe doen jullie dat?
pi_134822380
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 12:52 schreef angelatje het volgende:
Hier ook druk met baby en weinig tijd om te posten. Lees wel alles mee, maar kom gewoon nergens meer aan toe.

Ik heb K gister voor het eerst in de manduca gehad. Hij was klaarwakker, maar toen hij erin zat viel hij bijna meteen in slaap :D
Ik wil er ook mee naar buiten, maar wat trek je een baby aan in een draagzak/doek? Gewoon kleertjes en een jasje lijkt me niet warm genoeg. ( woon op de ruimte, dus altijd veel wind)

En drinken jullie alcohol als je bv geeft? Ik zou graag met oud en nieuw een glaasje drinken, maar de meningen zijn nogal verdeeld over of het nou wel kan of niet. Hoe doen jullie dat?
Ik drink gewoon wel alcohol. Jij kolft toch af? Je kan tussen je glas champagne en de volgende keer kolven minimaal 2 uur ertussen laten, dan zit er niets meer in je melk.

https://mobile.twitter.co(...)creen_name=MmNetwerk
pi_134822447
Geen idee Angelatje w.b. alcohol. Ik drink niet en geen geen bv.

Als ik Kyan in de doek meeneem heeft hij een romper/trui of vest aan en evt een dun jasjes (hangt van de duur en plek af). Met een dikke jas raakt hij echt over verhit. Maar mijn Kyan is natuurlijk wel wat ouder.
pi_134822477
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien moet je je eigen hapje in een potje doen? :+
Of met water of sap aanlengen, zodat het nog wat papperiger wordt zeg maar (of wat is anders het verschil tussen pot en vers?).
pi_134822542
Ik kleed M niet te dik aan in de draagdoek (maar is misschien net iets anders als Manduca?
Hij heeft of lange mouwen romper/maillot/berenpakje of alleen binnenkleertjes en soms een dun vestje eroverheen. Wel altijd mutsje trouwens. Je houdt elkaar warm en doek is ook weer laagjes.

Alcohol drinken doe ik nog niet. Na 2 á 3 uur is het volgens mij uit je bloed = dus melk maar er zit hier nog geen ritme in en baby drinkt bijna elk uur. Misschien al ik ga kolven.

Edit: wat tico zegt dus.
  zondag 29 december 2013 @ 12:58:55 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134822578
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 12:56 schreef Sull het volgende:

[..]

Misschien moet je je eigen hapje in een potje doen? :+
Of met water of sap aanlengen, zodat het nog wat papperiger wordt zeg maar (of wat is anders het verschil tussen pot en vers?).
Ja dat hadden wij ook al bedacht :D. Ik probeer het steeds zoveel mogelijk op het potje te laten lijken, maar ze trapt er niet in :').
pi_134822948
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja dat hadden wij ook al bedacht :D. Ik probeer het steeds zoveel mogelijk op het potje te laten lijken, maar ze trapt er niet in :').
Langzaam me elkaar mengen misschien een idee? Eerst 1-2 lepeltjes vers erdoor en zo opbouwen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134822977
In de draagzak doe ik niet veel extra aan, want het is al snel warm samen! Wel muts op en babylegs aan en half onder mijn jas.

Limone, heel herkenbaar wat je schrijft. Ik besloot op een gegeven moment nog 1 ding per dag te willen doen en dat lukte (vaak). Daarna kun je gaan uitbreiden.
En dat plakken wordt (dan ook) vanzelf minder :'(

Bv en alcohol heb ik gister voor het eerst gedaan. Samen uit eten geweest ivm 4 jaar geregistreerd partnerschap. L thuis met schoonouders en drankje afgestemd op normale drinkschema (en gekolft flesje achter de hand). Uiteindelijk sliep ze langer en kreeg ze 5 uur na de alcohol haar bv. ^O^
  zondag 29 december 2013 @ 13:10:58 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134823012
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Langzaam me elkaar mengen misschien een idee? Eerst 1-2 lepeltjes vers erdoor en zo opbouwen?
Oh dat vind ik nog wel een goede tip! Banaan prakken en die erdoor doen idd. Dat ga ik eens proberen, thnx! ^O^
pi_134823274
Ik zou het dan staafmixeren, niet prakken. Met prakken blijven er altijd brokjes in zitten bij mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Clubsoda op 29-12-2013 13:25:35 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_134823472
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh dat vind ik nog wel een goede tip! Banaan prakken en die erdoor doen idd. Dat ga ik eens proberen, thnx! ^O^
You're welcome :)
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 29 december 2013 @ 13:46:05 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134824360
We hebben zo'n babycookdinges van Avent en die heeft ook een soort blender, maar die maakt het niet heel fijn... misschien toch ook nog maar eens een staafmixer aanschaffen.
pi_134824498
Je krijgt het zelf bijna niet zo glad als Olvarit. Groente eet ze wel vers toch?

Meisje wilden in het begin alleen maar potjes groente. Dan deed ik dag 1 potje bloemkool, dag 2 restant potje bloemkool en dag 3 verse bloemkool. Maar uiteindelijk ging het hier pas goed met rapley. Inmiddels combinatie van rapley, geprakt en stukjes.
  zondag 29 december 2013 @ 13:50:51 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134824549
Groente wel vers ja, gelukkig! Gisteravond heeft ze echt een enorm bord op van zoete aardappel met wortel. Ik denk dat het wel 250 gram was :D. Enige groente die ze tot dusver echt niet eten vindt, is pastinaak.

Rapley bakt ze niks van tot dusver :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')