Dacht dat je met VH1 eerst een pluging bedoeldequote:
nochquote:Op zondag 29 december 2013 11:11 schreef FritsFlits het volgende:
Je kan de muziek van Boudewijn vreselijk vinden maar de teksten van Lennaert zitten geniaal in elkaar. Blof probeert iets.. en raakt kant nog wal terwijl het idee best aardig leek
Boudewijn is een heldquote:Op zondag 29 december 2013 11:11 schreef FritsFlits het volgende:
Je kan de muziek van Boudewijn vreselijk vinden maar de teksten van Lennaert zitten geniaal in elkaar. Blof probeert iets.. en raakt kant nog wal terwijl het idee best aardig leek
Aanzoek zonder ringen vind ik een poëtische tekst anders. Holiday In Spain, een tweetalig nummer vind ik ook een interessant concept, Ze verkloten het alleenquote:
okquote:
Muzikaal heeft die toch ook wel veel meer variatie.quote:Op zondag 29 december 2013 11:11 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we lekker rocken ipv Blofteksten ed te bespreken
Lekker erop stampenquote:Op zondag 29 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we lekker rocken ipv Blofteksten ed te bespreken
Mijn schoenen zijn gejatquote:Op zondag 29 december 2013 11:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Aanzoek zonder ringen vind ik een poëtische tekst anders. Holiday In Spain, een tweetalig nummer vind ik ook een interessant concept, Ze verkloten het alleen
Doet je oudste ook mee voor de TV?quote:Op zondag 29 december 2013 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Nu Nationale Wetenschapsquiz Junior op tv. Erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |