Kennelijk lukt het alleen niet, en een psycholoog of psychiater kan daarbij helpen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Professionele hulp als in wat? Denk je dat een psychiater of een paar medicijnen met dit probleem gaan helpen? Ik moet het zelf veranderen maar het lukt maar niet
Ja, dat weet ik wel zeker. Want blijkbaar kan je het niet alleen oplossen. Zij kunnen je handvaten aanreikenquote:Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Professionele hulp als in wat? Denk je dat een psychiater of een paar medicijnen met dit probleem gaan helpen? Ik moet het zelf veranderen maar het lukt maar niet
Je kunt pech hebben, dat je soms iets te vaak slachtoffer bent. Ook als je je normaal gedraagt. Dan ga je je automatisch als slachtoffer zien. Of dat juist is, dat is niet de vraag. Maar om iemand dan af te zeiken gaat geen verandering in dat gedrag brengen. Je moet dan zo iemand positief benaderen. Genoeg mensen hebben pech met de mensen die ze om zich heen hebben. Sommigen zijn alleen maar omringd door klootzakken. Dan ben je snel het vertrouwen in de menheid kwijt.quote:Op zondag 29 december 2013 02:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ook een slachtoffer hoeft zich niet als een slachtoffer te gedragen. Op dit moment legt hij de schuld ook alleen maar bij andere personen neer ipv zichzelf.
Nou vertel op. Ben benieuwd. Is je hamster net overleden? Is je parkiet weggevlogen?quote:Op zondag 29 december 2013 01:13 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Geloof me maar dit kan je niet meer zelfmedelijden noemen
Geld is niet heilig. Je eigen uitstraling en instelling welquote:Op zondag 29 december 2013 02:11 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Eerlijk gezegd was/ben ik een normale jongen maar ik had nooit geld waardoor ik nergens aan mee kon doen en ja waardoor vrienden krijgen moeilijker werd denk ik.
Zeker. Maar waarschijnlijk had ik beide niet en had ik een ouder nodig die mij kon helpen maar had ik dat niet, en mijn situatie is daar het gevolg van i guessquote:Op zondag 29 december 2013 02:13 schreef Civilian het volgende:
[..]
Geld is niet heilig. Je eigen uitstraling en instelling wel
Hoezo een ouder iemand nodig? En die instelling en uitstraling moet je aan werken. Maar je hebt overal een excuus voor heb ik het idee en dat helpt ook niet mee om hulp te krijgen als je telkens blijft zeggen "ja maar.."quote:Op zondag 29 december 2013 02:15 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Zeker. Maar waarschijnlijk had ik beide niet en had ik een ouder nodig die mij kon helpen maar had ik dat niet, en mijn situatie is daar het gevolg van i guess
Deze topic heb ik gemaakt omdat ik naar het heden en de toekomst kijk maar dat ik het nog somberder in zie dan het waarschijnlijk zal zijn, want elke dag is een telleursteling.quote:Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik lees erg veel "had" en "was"... da's allemaal verleden tijd.
Kijk naar het heden en de toekomst.
Vroeger toen ik wel eens naar buiten ging, werd ik vaak door oudere/sterkere jongens in elkaar geslagen en had geen vrienden of iemand die je kon helpen, je vader die je moeder sloeg en je elke dag huillend in slaap viel heeft denk ik zeker invloed op mijn situatie nu.quote:Op zondag 29 december 2013 02:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoezo een ouder iemand nodig? En die instelling en uitstraling moet je aan werken. Maar je hebt overal een excuus voor heb ik het idee en dat helpt ook niet mee om hulp te krijgen als je telkens blijft zeggen "ja maar.."
Nee.. jij ziet elke dag als een teleurstelling. Dat is wat anders.quote:Op zondag 29 december 2013 02:17 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Deze topic heb ik gemaakt omdat ik naar het heden en de toekomst kijk maar dat ik het nog somberder in zie dan het waarschijnlijk zal zijn, want elke dag is een telleursteling.
Mijn verwachting van een dag is om met iets bezig zijn te geweest en er voldoening uit hebben gehaald en niet steeds domme fouten te maken.. Zo hoog is deze verwachting toch niet?quote:Op zondag 29 december 2013 02:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee.. jij ziet elke dag als een teleurstelling. Dat is wat anders.
Stel je verwachtingen van een dag bij naar beneden en zoek professionele hulp
Als je geen hulp wil zoeken, dan vind ik het niet gek dat mensen niet met jou om willen gaan.quote:Op zondag 29 december 2013 02:25 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Mijn verwachting van een dag is om met iets bezig zijn te geweest en er voldoening uit hebben gehaald en niet steeds domme fouten te maken.. Zo hoog is deze verwachting toch niet?
Ik ben niet van plan om naar een psychiater te gaan ik geef het een paar jaar om er zelf uit te komen en gelukkig te worden anders is het over
Met zo'n instelling zal het niet beter worden.quote:Op zondag 29 december 2013 02:25 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Mijn verwachting van een dag is om met iets bezig zijn te geweest en er voldoening uit hebben gehaald en niet steeds domme fouten te maken.. Zo hoog is deze verwachting toch niet?
Ik ben niet van plan om naar een psychiater te gaan ik geef het een paar jaar om er zelf uit te komen en gelukkig te worden anders is het over
Neehoor. Sommige mensen op fok kunnen gewoon helpen toch? Ik weet heus wel dat naar een psychiater het beste is, maar niet echt iets voor mij op mn 18equote:Op zondag 29 december 2013 02:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als je geen hulp wil zoeken, dan vind ik het niet gek dat mensen niet met jou om willen gaan.
Dan is dit topic dus alleen maar om aandacht te zoeken?
Die mensen helpen jou door te zeggen dat je naar 'n psychiater moet..quote:Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Neehoor. Sommige mensen op fok kunnen gewoon helpen toch? Ik weet heus wel dat naar een psychiater het beste is, maar niet echt iets voor mij op mn 18e
Nee tuurlijk niet. Maar mensen hier kun je niet echt vrienden noemen, ze lezen het en besluiten te helpen, of te trollen of ze negeren het.quote:Op zondag 29 december 2013 02:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die mensen helpen jou door te zeggen dat je naar 'n psychiater moet..
Verwacht jij van nieuwe vrienden ook dat ze jou gaan helpen dan?
En wat heeft naar een psychiater gaan te maken met jouw leeftijd?
Ja en dat zal je ook blijven als je geen hulp zoekt.quote:Op zondag 29 december 2013 02:36 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar mensen hier kun je niet echt vrienden noemen, ze lezen het en besluiten te helpen, of te trollen of ze negeren het.
En ja ik weet het niet. Ik heb het niet zo met hulp zoeken omdat ik mijn hele leven al alleen ben
Was over vroegerquote:Op zondag 29 december 2013 02:37 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo word je elke dag in elkaar geslagen als je naar buiten gaat ?
Vind je?quote:Op zondag 29 december 2013 02:25 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Met passief afwachten kom je er niet uit en word je zeker niet gelukkig.quote:Ik ben niet van plan om naar een psychiater te gaan ik geef het een paar jaar om er zelf uit te komen en gelukkig te worden anders is het over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |