Dat wist ik allemaal nog niet, thank youquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als het om stilstaande zaken gaat dan hoef je slechts de sluitertijd te verhogen voor hetzelfde effect. Lichtsterke lenzen, die ook nog heel scherp zijn zijn duur. En je moet er vaak ook meerdere van aanschaffen omdat het vrijwel altijd een prime betreft (dus zonder zoom). Maar wellicht wist je dat allemaal al.
Lijstje:
https://tweakers.net/cate(...)rKItO8fvZfDhURYuU0g8
Wat the hell is zoomen met de voetenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:20 schreef Ener-G het volgende:
Het 'zoomen met de voeten', wat overigens ook niet helemaal hetzelfde is als een slinger aan de zoomring geven als je een zoomlens hebt.
Simpelweg dichter naar je onderwerp toelopen, danwel verder weg lopen.quote:
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:38 schreef Ener-G het volgende:
Die D7500 moet je eerder zien als een "D5700".
En als je nu een D7000 hebt zou ik eerder investeren in nog beter glas totdat dat ook niet meer kan en een cursus postprocessing. Tenzij je hele specifieke technische punten tegen het lijf loopt waar de D7000 op tekort schiet en een nieuwere body het wel fixt.
Heb zelf op zich 2× gehad dat een camera het FAT fs op een kaartje verkloot waardoor wat foto's niet meer leesbaar waren. Plus ik vind NEF en JPEG op aparte kaartjes zetten wel wat hebben. Maar idd, belangrijk is het ook niet, zeker geen dealbreaker. Maar ik vind het altijd jammer om bepaalde dingen bij wat een upgrade zou moeten zijn, opeens te verliezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:22 schreef Uncle het volgende:
Dual cardslot zou wat mij betreft ook zelden een dealbreaker moeten zijn. Tenzij je voor je werk bruiloften en partijen fotografeert, maar dan zou ik de D7500 sowieso een opmerkelijke keuze vinden...
Yepquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Een keiharde kick gezien de vernieuwingen van de laatste jaren.
Mensen hier met een Z camera?
nee, net een D750 gekocht om dat ik de AF van de Panasonic G9 kotsbeu was...quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Een keiharde kick gezien de vernieuwingen van de laatste jaren.
Mensen hier met een Z camera?
Die hebben een apart contrast detectiesysteem of niet?quote:
ja, die AF werkt net iets anders. Ik begon nu toch het gevoel te krijgen dat het niet lekker werkt. Stilstaande objecten geen enkel probleem, ergonomie van de camera is fantastisch, echter actie/beweging is dramatisch.quote:Op vrijdag 27 september 2019 08:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die hebben een apart contrast detectiesysteem of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |