quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij zei na die zin kwam 'Nee, dit is de Top 2000'
Alle woorden tegelijk schiet niet op hequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:55 schreef glittertje39 het volgende:
zingt deze woord voor woord mee
Dit is echt kut, en dat zeg ik terwijl ik de Backstreets best leuk vindquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Alle woorden tegelijk schiet niet op he
En Hurt voor dezelfde dame. Verder What You're Waiting For voor Gwen Stefani.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:54 schreef Cee het volgende:
Deze mevrouw schreef Beautiful van Christina Aguilera.
Ga je straks koken, vraag je je af wat je in godsnaam van bakbananen, mosterd en snijbonen moet maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pfieuw, nog op tijd terug van de supermarkt voor Sam Cooke. Geen idee wat ik heb gekocht, maar ik wilde per se op tijd terug zijn. Zelfs t gebruikelijke geflirt met de cassiere moest achterwege blijven
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Alle woorden tegelijk schiet niet op he
Als je op zijn niveau redeneert wel jaquote:
Ik ken van zo'n beetje alle muziek die ik vaker dan 1 keer heb gehoord de tekst uit m'n hoofd, eigenlijk best een irritante tik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:55 schreef glittertje39 het volgende:
zingt deze woord voor woord mee
Duidelijk een jeugdtrauma dat verwerkt moest wordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Hurt voor dezelfde dame. Verder What You're Waiting For voor Gwen Stefani.
En dat nummer van Pinkquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Hurt voor dezelfde dame. Verder What You're Waiting For voor Gwen Stefani.
Zo te zien heb ik daadwerkelijk bananen bij me..en ik had er ff niet opgerekend dat t nieuws er nog tussenin zat. Had dus gewoon nog wat fatsoenlijks kunnen kopen ook..quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je straks koken, vraag je je af wat je in godsnaam van bakbananen, mosterd en snijbonen moet maken.
Niet onder de grond?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:57 schreef D. het volgende:
Ik duik maar even de keuken in, des te eerder ben ik weer terug
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:58 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik kan wel een spuitje geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |