abonnement Unibet Coolblue
pi_392038
De weekopdracht is mislukt
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 00:15:20 #2
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_392047
Laat me raden...de vlaggen klopten niet alsof wij dat nog lang niet gezien hadden thuis.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_392054
Onze informant heeft ons laten weten dat het door Ed kwam, details volgen.

Gezallich!!!!

pi_392117
Het bedrijf dat de stellage voor het jumpen heeft geleverd was overigens van onze (nog niet echt) getrouwde miljonair uit weer zo'n j. de mol programma 'ja ik wil een miljonair'....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_392124
quote:
Op 13 oktober 2000 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
Het bedrijf dat de stellage voor het jumpen heeft geleverd was overigens van onze (nog niet echt) getrouwde miljonair uit weer zo'n j. de mol programma 'ja ik wil een miljonair'....
Voor een volgend programma
"Ja ik wil zo snel mogelijk een miljoen kwijt en stop het in mijn borstzakje en ga daarna bungejumpen?"
pi_392126
Blauwe...

*lol*

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_392343
En is iemand er al achter waarom het
mislukt is?
Komt het door de foutieve aanwijzing van BB?
Of ....
  Redactie Frontpage vrijdag 13 oktober 2000 @ 10:13:41 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_392353
(van www.big-brother.nl

Ze opent de envelop en leest voor. "Beste bewoners, het grote moment is bijna aangebroken. Er zijn nog negen bewoners over. Zoals jullie weten mag Kim niet meedoen aan de weekopdracht. Van de acht bewoners mogen er zeven bewoners aan de katapult meedoen. Wij schenken jullie één vlag. Jullie moeten uitmaken wie de sprong gaat maken." De bewoners gaan meteen in discussie. Koos zegt tegen Bianca: "Ik wil even laten weten dat ik het voor jou doe." Bianca: "Thanks guys. Ik was er toch even angstig voor. Maar anders had ik het gedaan." Koos houdt zich sterk. "Jij weet hoe het is en ik niet. Jij ziet er meer tegenop. Ik ga wel voor jou hoor", zegt hij. Kim wil vingers zien van degenen die gaan springen. Dat zijn dus Ferdi, Georgie, Koos, Robin, Hieke, Annet en Desiree. "We zijn er klaar voor", zegt Kim.

De bewoners mogen eindelijk naar buiten. Robin, Hieke en Annet gaan als eerste de sprong wagen. Hieke haalt de vlaggen en legt de stapel buiten klaar. Dan worden ze in een veiligheidspak gehesen door het begeleidingsteam van Big Brother. "Zet 'm op he?", zegt Kim. Hieke zwaait met de Nederlandse vlag, Annet heeft de Duitse en Robin de Italiaanse. Een lid van de crew legt de bewoners uit wat er gaat gebeuren. "Ik tel af van vijf tot nul en dan laat ik jullie los. Armen naar beneden houden, als je stil hangt laat de machinist je zakken. Je komt dan in een zitpositie, het is heel belangrijk om recht te blijven hangen. Voor de rest: heel veel succes." Hieke hangt in startpositie. "Okay, hit 'em!", zegt ze. Er wordt afgeteld en dan schiet Hieke met een enorme boog de lucht in. De bewoners zijn door dolle heen. Hieke komt weer teruggebungeld. "Wow, dit is gaaf zeg, dit wil ik nog wel een keer doen!" roept ze uitgelaten.

Nu is Robin aan de beurt. "Daar gaat ie!", roept hij. Ondertussen juichen de bewoners Robin hard toe. Op de achtergrond klinkt een vrolijke fanfareband. Robin komt weer veilig met beide benen op de grond. Annet maakt zich klaar voor haar sprong. Ze is ontzettend zenuwachtig, maar wil de sprong perse maken. "We love you!", roept Hieke haar toe. Ook Annet komt veilig terug. "Oh, ik heb mijn hartslag in mijn keel zitten", zegt ze. Ferdi, Desiree en Georgie zijn nu aan de beurt. Ze pakken hun vlaggen en maken maken zich klaar voor hun sprong. Koos is de hekkensluiter.

Als de bewoners eenmaal binnen zijn, krijgen ze van Big Brother te horen: de weekopdracht is mislukt!!! Ze hebben een aantal vlaggen fout en dus is de weekopdracht ondanks alle inspanningen niet geslaagd.

pi_392369
Thanks.

En zal het nu echt back to basic worden
met het budget of hebben ze nog genoeg geld en voorraden?

Volgens de streams:
Ed en Bianca waren lekker rondjes aan het rennen. De stem riep ze naar binnen om de boodschappenlijst te maken. Ze hebben deze week 484,40 gulden.

En redden ze dat?
Wat moeten ze er van kopen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mouse op 13-10-2000 12:10]

  vrijdag 13 oktober 2000 @ 17:23:47 #10
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_393032
Jajaja natuurlijk laat ze allemaal geloven dat het slagen of mislukken van de opdracht van het afschieten afhangt zodat je zeker bent dat ze allemaal springen voor de kijkcijfers .
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')