quote:De Mol: „Het niveau van de deelnemers ligt veel hoger dan bij andere realityshows.” Enkele beroepen: dakloze massagetherapeute, serveerster, beveiliger, aannemer, telefoonverkoper.
Pics van de dakloze massagetherapeute lijkt mij belangrijker, dan kan meteen bepaald worden of ze nog wel eens werktquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Copycat het volgende:
Een dakloze massagetherapeute aan huis?
Check inwoner Andrea.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Bombvis het volgende:
Pics van de dakloze massagetherapeute lijkt mij belangrijker, dan kan meteen bepaald worden of ze nog wel eens werkt
quote:
Er moest nog een , tussen dakloze en massagetherapeute. Rienk is dakloos. En Andrea dus massagetherapeute.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Pics van de dakloze massagetherapeute lijkt mij belangrijker, dan kan meteen bepaald worden of ze nog wel eens werkt
Oh.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
Er moest nog een , tussen dakloze en massagetherapeute. Rienk is dakloos. En Andrea dus massagetherapeute.
Ze heeft nog wel meer ervaring dan masseren alleen. Check haar topic maar ff.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Er moest nog een , tussen dakloze en massagetherapeute. Rienk is dakloos. En Andrea dus massagetherapeute.
Ja ik had het gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel meer ervaring dan masseren alleen. Check haar topic maar ff.
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:58 schreef ZodiaX het volgende:
Rienk: "Ik heb bi jde plantsoenendienst gewerkt, maar daar was ik niet geschikt voor"
Lindy: "Hoezo? Zat je bomen te knuffelen of zo?"
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:58 schreef Urb het volgende:
Rienk "Ze vonden me niet geschikt voor plantsoenendienst, zeiden dat ik op kantoor moest gaan werken. Ik ging hele diepe filosofische gesprekken houden met die mensen"
Aike "Ahja, op kantoor zitten mensen die alleen praten en niks uitvoeren, hahaha!"
Was dat zelfspot van Aike?
quote:Hakim: Ik heb niet getekend voor de gouden kooi.
Ik laat mijn vrouw en kind niet achter om mee te doen aan een real life soap.
quote:Billy: ik heb hele selectieve interesses, maar dat kan morgen weer anders zijn.
Geen Peterfan, maar deze was goed. Raak!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:44 schreef Idisrom het volgende:
Peter tegen Patty Brard: "Misschien is het even beter, dat jij even koffie voor mij gaat halen".
quote:Isa: Dat interessert mij niet uit.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Joey: Ivan, je ziet eruit alsof je met je hart onder je riem loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |