LN is een best groot gemis..quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er waren in de crew blijkbaar een heleboel types die LethalNinja weg wilde hebben terwijl hij juist een hele nette mod was (misschien iets te netjes gezien hij "godverdomme" en andere termen uit TT's haalde).
Retorische vraagquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:40 schreef padlarf het volgende:
Maar Braddie, blijf je nou of ga je weg?
Godverdomme, kanker ect. weghalen. Alhoewel censuur waarschijnlijk een groot woord is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Juist geen censuur op woorden.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:34 schreef Blondje_93 het volgende:
Laat die jongen toch met rust. Je kan zeggen wat je wil maar gelijk heeft ie wel.
Mods als motorbloempje die een user helemaal af gaat zeiken.. Sorry hoor, maar word dan ook geen mod! Bij deze stel ik dan ook voor haar die blauwe kleur af te nemen
Braddie.. overdag is het een heel normale jongen, maar s'avonds word hij graag vernederd en is hij onderdanig..quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Oognip het volgende:
is het weer zo ver Braddie? In de OP zeg je weer dat je klaar bent met FOK! en vervolgens loop je alsnog te posten
maar die is kutquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Valt wel mee, Marie is nu actiever.
En dit. Al is 'gewoon afvallen' wel makkelijk gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon afvallen, lenzen nemen en je haar doen.
Hoe moeilijk kan 't nou zijn man?
Deze editie is zelfs nog voor 1 Januari uitgekomen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef padlarf het volgende:
Het maandelijkse Braddie stopt er mee topic
Wel even goed de artiesteningang verkennen hè?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
braddie wanneer spreke we af om naakt te gaan yammen ik heb ook een tyros 3
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:43 schreef Oognip het volgende:
Maar waarom heeft Braddie nog geen ban? Ik heb meer te doen vandaag
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:45 schreef Rectum het volgende:
jij neemt vaker afscheid van FOK! dan dat de stukadoor van de woningbouw bij jullie langskomt
Het is een forum, sinds wanneer spreken we dan van professionaliteit ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Aberella het volgende:
De eerste (en waarschijnlijk laatste) terechte klacht van de Bradman!
Geen idee wie die motorbloempje is maar ze klinkt niet erg professioneel![]()
Gelukkig hebben wij in KLB alleen maar leuke modjes (hi morti)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |