Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik merk inderdaad dat het FB topic een grote kontenlikkerij is geworden.En al dat geroep over dat moderators geen voorbeeld functies hoeven hebben is grote onzin. Dat zou wat worden als er in KLB geen fatsoenlijke moderators zouden zitten zoals Frank_Drebin en Mortaxx.
Ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik merk inderdaad dat het FB topic een grote kontenlikkerij is geworden.En al dat geroep over dat moderators geen voorbeeld functies hoeven hebben is grote onzin. Dat zou wat worden als er in KLB geen fatsoenlijke moderators zouden zitten zoals Frank_Drebin en Mortaxx.
yvonne. Maar dat zal ze ongetwijfeld ontkennen.quote:
Er waren in de crew blijkbaar een heleboel types die LethalNinja weg wilde hebben terwijl hij juist een hele nette mod was (misschien iets te netjes gezien hij "godverdomme" en andere termen uit TT's haalde).quote:
Wat deed LN mis dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
yvonne. Maar dat zal ze ongetwijfeld ontkennen.
Het was de opa.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
yvonne. Maar dat zal ze ongetwijfeld ontkennen.
Hij gaf bepaalde users zoals Kreator geen voorkeursbehandeling, waardoor Kreator weg is gegaan.quote:
Hij was nogal overijverig met censuur van bepaalde woorden, en was nogal vrij met het geven van zijn mening over andere mods/admins.quote:
Je hebt liever dat Frank jou even over de knie legt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Heb zelf ook wel eens gezeik met Frank of Mortaxx, dat ik weer eens een sneer van ze krijg, maar daar blijft het bij... en een MoBlo doet er constant scheppen boven op, zoals dat gereeks in R&P dat is gewoon nergens voor nodig, en vind ik onacceptabel als mod zijnde.
Betaal je eigenlijk wel voor deze reclame op FOK! ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.. maar mijn accountnaam is dus "MrBradMusic" maar zoals je kan zien post ik onder "Bradley Van Dijk" dat is dus iets wat komt door Google+
Je bent zelf ook niet zo heel erg knap. Ik zie een match met TSquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Klopt!
[..]
Klopt niet. Men is daar van harte welkom voor vanalles, maar na talloze jaren aan zelfmedelijden maar wel topics openen om ánderen uit te lachen, zoals deze: ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck.. Dán kun je de spreekwoordelijke vinkentering krijgen wat mij betreft. Janken dat ánderen jou zo op je uiterlijk beoordelen en om de week een topic openen over je uiterlijk en hoe mensen je daarop afbranden, en dan exact hetzelfde doen.![]()
![]()
Ja. Nee. Doei.
Daar ging LN wel te ver in, wel een puike gozer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er waren in de crew blijkbaar een heleboel types die LethalNinja weg wilde hebben terwijl hij juist een hele nette mod was (misschien iets te netjes gezien hij "godverdomme" en andere termen uit TT's haalde).
Als zij een sneer uitdelen verdien je het ook gewoon.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Braddie het volgende:
Heb zelf ook wel eens gezeik met Frank of Mortaxx, dat ik weer eens een sneer van ze krijg,
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben erg vaak benadert om mod te worde maar ik vind gwn niet kunne dus altijd nee gesegt
Pff, een modje om die reden uit zijn functie zetten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er waren in de crew blijkbaar een heleboel types die LethalNinja weg wilde hebben terwijl hij juist een hele nette mod was (misschien iets te netjes gezien hij "godverdomme" en andere termen uit TT's haalde).
Ga jij nou maar de koeien melkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt liever dat Frank jou even over de knie legt?
Ik word liever door Frank fatsoenlijk benadert over mijn posts of whatever dan dat ik meteen volledig word afgekat door Motorbloempje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt liever dat Frank jou even over de knie legt?
Juist geen censuur op woorden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Syntos het volgende:
[..]
Hij was nogal overijverig met censuur van bepaalde woorden, en was nogal vrij met het geven van zijn mening over andere mods/admins.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij gaf bepaalde users zoals Kreator geen voorkeursbehandeling, waardoor Kreator weg is gegaan.
En hij zal vast wel niet genoeg geslijmd hebben achter de schermen.
In b4 ban.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben erg vaak benadert om mod te worde maar ik vind gwn niet kunne dus altijd nee gesegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |