abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2003 @ 17:16:47 #76
136 V.
Like tears in rain...
pi_8815403
Ja, afgelopen vrijdagnacht, toen hier in de buurt een meisje op straat zo ongelooflijk ijzingwekkend stond te gillen, dat ik dacht dat het in de film Eight Legged Freaks hoorde.

Het was dat mijn vriendin er wakker van werd, en mij erop wees dat het van buiten kwam.

Geen idee wat er precies aan de hand was...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_8815579
Ja, voor mijn landhuis begon een auto ineens te roken, mensen stapten uit en toen stond ie in brand...
  zondag 2 maart 2003 @ 17:31:08 #78
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8815642
Donderdagnacht. Ik fietste om half 5 terug en er lag ineens een gozer midden op de weg, blijkbaar straalbezopen. Op de stoep stond een andere jongen met een fiets te kijken tot de liggende gozer iets ging doen. Ik kwam aanfietsen en ik greep m'n telefoon al, ik vertrouwde het voor geen meter. Toen ik vlak langs hem fietste deed hij nog niets, dus ik ben om een hoek stil gaan staan en ik heb ff gebeld. Terwijl ik belde en beschreef waar hij lag kwam hij alweer overeind, maar ik heb ze er toch maar achteraan gestuurd. Hoe het is afgelopen weet ik niet, maar ik verw8 dat hij z'n roes mocht uitslapen in de cel.
pi_8816869
Nee, er is eigenlijk nog nooit een situatie geweest waar ik bij was, waarbij dat nodig was... tot nu toe, gelukkig...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8816939
Maandje terug nog:

Ik zat in de tram en hoorde opeens een vrouw gillen: ze werd beroofd toen de tram stilstond bij een halte. Ben achter de dief aangerend en belde ondertussen 112. Rennend alles doorgegeven en toen we het Vondelpark inrenden, werd deze al helemaal afgesloten door politie-auto's/motoren en wat agenten in burger. De dief is gepakt (zou me niets verbazen als ie binnen 1 dag weer buiten stond; hij was trouwens een 'grote bekende' vd politie.... als ie zo'n bekende is, wat doet ie dan op straat??!!)

Pikant detail: de tram zat vol mensen (jong/oud/man/vrouw), en niemand die maar iets deed.... maar oke, dat schijnt gewoon te zijn in Nederland

zondag 2 maart 2003 @ 19:24:46 #81
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8817656
edit: laat maar mensen kennen mijn buurvrouw niet.

[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 02-03-2003 19:58]

zondag 2 maart 2003 @ 19:48:52 #82
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_8818158
1x 06-11 gebeld omdat er een fietser overhoop was gereden aan het begin van de straat.
1 x 112 gebeld omdat mn vader in de brand stond afgelopen zomer.
Fok!bejaarde
  zondag 2 maart 2003 @ 19:50:16 #83
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8818182
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:24 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

en dan bel je 112?

ik zou dan weetik veel wat doen maar niet 112. hooguit 0900=TUIG

Wauw, wat ben jij stoer dat je dit zegt hé! Nu lok je vast een boel boze reacties uit, en kan je je weer helemaal de man voelen! Succes knul, .
  zondag 2 maart 2003 @ 19:56:38 #84
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8818339
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:50 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Wauw, wat ben jij stoer dat je dit zegt hé! Nu lok je vast een boel boze reacties uit, en kan je je weer helemaal de man voelen! Succes knul, .

ik heb het over MIJN buurvrouw.
als die van het balkon springt ja, eh.

het is gewoon een vreselijke irritantie teringhoer die midden in de nacht weet ik veel wat aan het doen is.

zondag 2 maart 2003 @ 19:56:42 #85
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8818342
Ja..
'k Was de sos-toets op de foon aan 't instellen.. en drukte er schijnbaar per ongeluk op. Werd meteen terug gebeld. Oops..
(Un)masking for the greater good.
pi_8819998
Verschillende keren in verband met verschillende ongevallen...

* Aanrijdingen
* Losgebroken vee
* Schaatser in een wak
* Brandmelding

It's in the air tonight
  zondag 2 maart 2003 @ 21:33:22 #87
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8820577
6x
- liftbrand in de flat waar ik woonde
- Aanrijding pizzakoerier en auto voor m'n deur
- Vrouw gevonden die net van een flat was gesprongen
- Brand bij de benedenburen (die niet thuis waren)
- Een vriend dood in huis aangetroffen
- Vanwege zelfmoordpoging van mijn ex

In een aantal van de gevallen wist ik in eerste instantie het alarmnummer niet meer; ik kon alleen maar "911" verzinnen

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_8820669
Ik heb in Eindhoven, Woensel West gewoond... Elke week raak ongeveer. Bij het "gewone" politie nummer kwamen ze al niet meer.
pi_8822088
2 keer omdat mijn man een herseninfarct kreeg. .
  zondag 2 maart 2003 @ 23:04:37 #90
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_8823596
ik heb een keertje gebeld toen ik vanuit mn raam zag dat ze aan de overkant aan het inbreken waren, toen de politie kwam waren ze een stukje verder aan het lopen en heb ik de polititie via de meldkamer richting de inbrekers geleid, omdat ze eerst de verkeerde kant uit reden. Zag alles vanuit mn raam gebeuren, was best heftig.

en nog een keertje toen ergens iemand in elkaar werd geslagen

Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
pi_8824382
Nog nooit....
Maar jaah, ik woonde ook nie echt in een spannende buurt ofzo .

(eigenlijk toch wel blij daarmee is )

maandag 3 maart 2003 @ 00:40:44 #92
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8826108
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:56 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

ik heb het over MIJN buurvrouw.
als die van het balkon springt ja, eh.

het is gewoon een vreselijke irritantie teringhoer die midden in de nacht weet ik veel wat aan het doen is.

Dan isset goed
pi_8827565
Omdat een kerel met een ligfiets een vrij heftig ongeluk had gehad, een boel andere mensen fietsten langs alsof er niets aan de hand was
pi_8827611
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 04:54 schreef marbe het volgende:

[..]

He collega

* marbe werkt ook op een meldkamer

Wat doet een meldkamer nou met mensen die per ongeluk bellen (tot een keer of 3 toe?)
  maandag 3 maart 2003 @ 04:15:06 #95
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8827781
112: fietser die 5 meter door de lucht vloog met behulp van een auto
0900TUIG: autoinbraak bij mij voor de deur
112: #$)(_$*#$ klootzak die mijn enkel naar de klote rijdt met z'n auto . Anderen belden al 112 voor ik zelf het nummer had ingetoetst though...
0900TUIG: groepje jongeren dat zich volgens mij niet op een juiste manier toegang verschaft tot fietsenkelder/kelderboxen van flat
  maandag 3 maart 2003 @ 09:06:47 #96
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_8828280
  • Groepje meisjes kwam bij me klagen dat er een man op het school plein erg verdacht rondjes reed (serie verkrachter tijd) Ze durfde zelf niet te bellen, maar wat heb je te verliezen als je even belt ? (Ik woon naast het park de berenkuil waar hij meerdere keren heeft toe geslagen)
  • Meisje had ruzie met d'r vriend in het zelfde park als boven genoemd..
  • Brand bij tuin huisjes waar ook allemaal gas flessen lagen.. (Als die dingen ontploffen heb je wel een coole dreun)
  • Scooter tegen auto aangereden.
  • pi_8828305
    Dronken bestuurder voor me....

Wist het nummer niet van de politie...0900-8844 |-(

Moderator maandag 3 maart 2003 @ 09:15:18 #98
    42184 crew  DaMart
    pi_8828332
    2 keer. 1 keer omdat de bosjes aan de overkant in de fik stonden, en 1 keer omdat ik toevallig net uit het raam keek toen een stelletje bezopen pubertjes op het dak van de auto van de buren aan het springen waren. Helaas waren die koters al weg toen de politie kwam.
    Sterrenstof (een kerstverhaal)
    Forumsmileys | Het is patat!
      maandag 3 maart 2003 @ 10:11:16 #99
    15856 SpaGroen
    Be impulsive!
    pi_8828922
    Ik reed een keer in de tunnel onder het centraal station in Den Haag toen de auto achter mij in ene tegen de muren links en rechts begon te stuiteren. Uiteindelijk kwam hij tot stilstand.

Ik mijn auto stilgezet en naar die wagen toegerent. Bleek een jongen in te zitten die een epilepsie aanval had. Ik had dat nog nooit meegemaakt, het schuim kwam uit z'n mond. Dus ik snel bij die jongen blijven en tegen hem praten op een manier dat hij niet hoefde te reageren en ondertussen 112 aan de lijn. Binnen een paar minuten waren ze er gelukkig. Het ging allemaal erg snel.

Het meest vervelende was dat NIEMAND die achter die jongen de tunnel inreed de auto uitstapte om te kijken wat er aan de hand was. Ik heb op een gegeven moment de vrachtwagen chauffeur die achter hem stond bijna uit zijn auto moeten trekken om wat hulp te krijgen. Door het getoeter van de achterliggers kon ik 112 bijna niet verstaan. Nu zijn sensatiezoekers natuurlijk niet gewenst, maar ik kon wel wat hulp gebruiken, want en praten tegen 112 en die jongen goed in de gaten houden was natuurlijk niet makkelijk. Hoe het verder met die jongen is afgelopen weet ik niet. Ik heb mijn gegevens bij de politie achtergelaten en ben weggegaan. Toen ik op mijn werk aankwam kwam de echte na'shake' pas van de adrenaline.

pi_8829066
    quote:
    Op maandag 3 maart 2003 10:11 schreef SpaGroen het volgende:
    Ik reed een keer in de tunnel onder het centraal station in Den Haag toen de auto achter mij in ene tegen de muren links en rechts begon te stuiteren. Uiteindelijk kwam hij tot stilstand.

Ik mijn auto stilgezet en naar die wagen toegerent. Bleek een jongen in te zitten die een epilepsie aanval had. Ik had dat nog nooit meegemaakt, het schuim kwam uit z'n mond. Dus ik snel bij die jongen blijven en tegen hem praten op een manier dat hij niet hoefde te reageren en ondertussen 112 aan de lijn. Binnen een paar minuten waren ze er gelukkig. Het ging allemaal erg snel.

Het meest vervelende was dat NIEMAND die achter die jongen de tunnel inreed de auto uitstapte om te kijken wat er aan de hand was. Ik heb op een gegeven moment de vrachtwagen chauffeur die achter hem stond bijna uit zijn auto moeten trekken om wat hulp te krijgen. Door het getoeter van de achterliggers kon ik 112 bijna niet verstaan. Nu zijn sensatiezoekers natuurlijk niet gewenst, maar ik kon wel wat hulp gebruiken, want en praten tegen 112 en die jongen goed in de gaten houden was natuurlijk niet makkelijk. Hoe het verder met die jongen is afgelopen weet ik niet. Ik heb mijn gegevens bij de politie achtergelaten en ben weggegaan. Toen ik op mijn werk aankwam kwam de echte na'shake' pas van de adrenaline.

en heb je er ooit nog wat vangehoord , meestal is het stank voor dank
      maandag 3 maart 2003 @ 10:25:20 #101
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_8829143
    Zat een keer op een terras toen een bezopen kerel in een auto wou stappen (ECHT lam) toen we er iets van zeiden met een glimlach, kwam hij lachend naar ons toe en opeens begon hij te rammen, 3 vrienden van me bedwongen hem en ik heb 112 gebeld met het nummerbord, hij leek te kalmeren en toen lieten ze hem los, hij gaf NOG iemand een beuk en rende naar zijn auto. We hebben hem maar laten gaan want hij was echt bloedlink. Ik mag hopen dat ie een boom gevonden heeft, maar verder niets meer gelezen of gehoord.

Wat een eikel, hij had ook nog eens niet betaald hoorden we achteraf....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      maandag 3 maart 2003 @ 10:28:30 #102
    15856 SpaGroen
    Be impulsive!
    pi_8829190
    Nee, ik heb er nooit meer wat van gehoord. Maar dat hoeft van mij ook niet hoor. Ik kan me alleen zo boos maken over het feit dat niemand iets doet. Ja, toeteren zodat ik 112 amper kan verstaan!
      maandag 3 maart 2003 @ 10:35:57 #103
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_8829296
    M'n telefoon zat in m'n kontzak en toen ik hem eruit pakte had ie 112 gebeld
    now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
      maandag 3 maart 2003 @ 11:00:39 #104
    26552 Party_P
    WTF, jezus!!1
    pi_8829679
    quote:
    Op maandag 3 maart 2003 10:35 schreef MrWilliams het volgende:
    M'n telefoon zat in m'n kontzak en toen ik hem eruit pakte had ie 112 gebeld
    das pas toeval
    Drugs are good mkay?
      maandag 3 maart 2003 @ 12:32:24 #105
    30511 Mappy
    Piramide van Austerlitz
    pi_8831475
    quote:
    Op maandag 3 maart 2003 11:00 schreef Party_P het volgende:
    das pas toeval
    dat valt nog mee... je hoeft je telefoon namelijk niet van z'n keylock af te halen om 112 te bellen, met als achterliggende gedachte dat jij of iemand anders die jouw telefoon niet kent en die goed in paniek is toch 112 kan bellen.
    pi_8833561
    1 keer omdat een achterbuurvrouw midden in de nacht om hulp gilde terwijl er tegelijkertijd het geluid van een sneuvelend raam te horen was..de afloop is mij verder niet bekend.

1 keer omdat ik wakker werd van het geluid van openwrikken van een kelderboxdeur beneden in de flat direct hierachter..megascherp gehoor blijkbaar , de daders werden ingerekend, op heterdaad betrapt

1 keer tijdens een bezoekje aan de Mac, een jongen kwam de zaak binnen rennen, een andere achter hem aan, zwaaiend met een honkbalknuppel waarop de ander eenmes trok... iks chrok me helemaal gek, en kon geenkant meer op met mijn kids, hetgebeurde pal voor ons tafeltje...
    gelukkig had iedereen met een mobieltje 112 gebeld, kregen ze bij decentrale een stuk of 40 oproepen voor het zelfde voorval

1 keer omdat een kind zonder overdrijven al drie uur lang 's nachts aan het krijsen was en ik vermoedde dat het alleen thuis was...112 is dan geloof ik niet het juiste nummer maar wel het eerste wat in mij opkwam...de moeder was wel thuis overigens maar had geen zin gehad haar kind te troosten..werkelijk de hele buurt was wakker en 1 iemand stond al op het punt om in te breken...

1 keer toen een of andere plaag op zijn scooter mijn bejaarde buurman aanreed, die onderweg was naar zijn auto..de knul kwam snoeihard aanrijden over de stoep en schepte de buurman...die er met een lichte hersenschudding vanaf kwam, de etter op de scooter had zijn scheenbeen gebroken en schreeuwde moord en brand dat hij geen schuld had, want "die vent stak ineens over"....
    De stoep oversteken zeker...

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      maandag 3 maart 2003 @ 14:01:31 #107
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_8833741
    quote:
    Op woensdag 9 oktober 2002 19:46 schreef MrWilliams het volgende:
    ja, omdat m'n toetenblokkering er niet op zat en m'n telefoon in m'n jaszak.
    veel mensen weten niet dat je 112 ook kan bellen als je toetsenblokkering aanstaat. druk maar met toetsenblokkering aan 112 en dan op bellen. Wil op elke mob telefoon (of moet meer dan een jaar of 4 oud zijn.
      maandag 3 maart 2003 @ 14:18:49 #108
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_8834168
    Een keer. Ik fietste van school naar huis en ineens valt de fietser voor me (oudere man) zo van zijn fiets en blijft liggen. Meteen 20 mensen eromheen, allemaal aan hem trekken en duwen maar hij reageerde nergens op. Ik ben meteen naar de dichtstbijzijnde telefooncel gerend en heb 06-11 gebeld. Vragen ze "Ademt hij nog?" Ehhh geen idee, ik sta 100 meter verderop in een telefooncel. "O. Klopt zijn hart nog?" Grrrr. Gelukkig kwam na twee minuten de ambulance aanstormen (garage/centrale zat paar straten verderop) alsmede een politiebusje waar de fiets ingeladen werd. Met loeiende sirenes afgevoerd dus kennelijk leefde hij nog wel.

Geen idee hoe dat afgelopen is.

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
    Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
      maandag 3 maart 2003 @ 14:19:59 #109
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_8834191
    Ik had pas nog 112 gebeld en gevraagd om met nummer van de Media Markt

Toen zeiden ze dat ik daarvoor 118 moest bellen.. au

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_8834564
    1 keer, omdat mn vader doodging.
    pi_8834808
    Ja, het alarm was afgegaan in een buurthuis bij ons in de buurt. Ze verwerzen me mooi door naar dat betaalde nummer van de politie
    pi_8904527
    ja, wilde ff een fietsendiefstal melden (zag m'n eigen fiets weer) en wist dat andere nummer niet...

"hallo hallo, met xxx, er is niks ernstigs blablabla"

FOK!fossiel donderdag 6 maart 2003 @ 11:07:18 #113
    10 RemCOW
    SG Special power! :D
    pi_8905628
    Eigenlijk nog nooit. De keren dat 't kon deed iemand anders 't al... voornamenlijk mijn ouders eigenlijk. Drie keer toen er een ongeluk voor onze deur was gebeurd (gevaarlijke bocht daarzo) en 2-3 keer toen 't alarm van de buurvrouw afging
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    Let's have fun ---- Life will suck soon enough
    Hattrick: 206761
    pi_8905808
    [offtopic mode]

[/offtopic mode]

Studio: BamBam Studio | Artists site: Kamansi | Like Gear?: GearJunkies
      donderdag 6 maart 2003 @ 11:21:52 #115
    49472 dasto
    is een dromer
    pi_8905960
    Er stond een tijd geleden een kapotte bank tegen een zijkant van het huis van mn vriendin (hoekhuis) Vervolgens hadden een paar kiddies die bank in de brand gestoken en stond de boom in de voortuin in de fik en waarnaa de vlammen bijna onder het dak kwamen... toen toch maar 112 gebeld, binnen 5 minuten stonden 2 bluswagens van de brandweer en politiewagens voor het huis. Dus is weer helemaal goedgekomen.
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts
    pi_15176871
    ik zelf nooit....kreeg wel te horen van mensen dat ik best 112 had mogen bellen nadat ik van de trap was gevallen en mijn hele knie open lag (ik had 2 weken daarvoor een knie-operatie gehad) maar ik kon nog lopen, dus ik ben gewoon met de bus naar t ziekenhuis gegaan
    en wel de politie gebelt omdat ik telefonisch gestalkt en bedreigt werd...maar daar konden ze niets mee...
      vrijdag 5 december 2003 @ 15:50:34 #117
    48645 Farao
    112, daar red je levens mee
    pi_15177635
    Bel bijna dagelijks meerdere malen met een 112 meldkamer, alleen dan niet via 112, maar via hun prive nummer

Daarnaast ook heel veel portofonisch contact, maar ja, dat hoord bij de baan he.

Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
      vrijdag 5 december 2003 @ 17:39:58 #118
    11810 Dr_Greene
    Code Blue! Clear!!!
    pi_15180673
    Ik bel ook wel eens met het "intercollegiale" nummer van de CPA meldkamer.

Andersom ook. Soms bellen (of piepen) ze me mij op als ik dienst heb...

vrijdag 5 december 2003 @ 18:24:41 #119
    43920 Yakko
    De tal palo, tal astilla
    pi_15181745
    Een keer gebeld toen de buurman om 2 uur 's nachts ons keukenraam aan het bewerken was met een mooie knuppel... Was alleen thuis met mijn broer en stond op het punt om naar buiten te gaan, maar heb me toen bedacht en maar 112 gebeld...

Verder af en toe 0900-8844, maar dat bel ik liever niet want dat duurt zooo ontzettend lang.
    Meisje werd afgetuigd (4 uur 's nachts): 10 minuten in de wacht, daarna 'ow ja, dan sturen we wel iemand.'
    Man op straat die helemaal gek werd (keihard schreeuwen enzo) en mensen lastig viel (gewoon overdag): 'ja hallo, daar is al voor gebeld hoor'. Alsof ik dat kan zien...
    En een keertje toen er twee mannen aan het vechten waren en daarbij ondertussen het interieur van een boekwinkel om zeep hielpen, toen kwamen ze wel heel snel!

Ik heb nu het nummer van de politie hier in de stad maar eens opgezocht, dan heb je direct wie je wil en dat gaat meestal toch sneller dan 0900-8844...

La mejor universidad es la de la vida...
    pi_15181856
    1 keertje, toen de tv op zolder bij mn zus haar kamer in de fik stond gelukkig is alles goed afgelopen, alleen de tv kapot en water/rook schade
      vrijdag 5 december 2003 @ 18:32:31 #121
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_15181901
    een keer bij een aanrijding waarbij ook een fietser betrokken was
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_15181925
    Ja, 1 keer toen er iemand over de vluchtstrook op de snelweg fietste.

Toen was net dat betaalde nummer ingevoerd, ik dat bellen maar daar kreeg ik alsmaar geen gehoor. Toen heb ik 112 maar gebeld.

Fake it till you make it...
      vrijdag 5 december 2003 @ 18:35:36 #123
    37721 8-ball
    Dat is een Nieuwjaarshoed *)
    pi_15181951
    jah, toen ik op een moeilijk bereikbaar fiestpat naast een snelweg een oude man aan reed... hij had nix behalve een schaaf wond, ook nooit meer wat van gehoord, al was ik de schuldige
    Op zondag 28 december 2003 20:33 schreef TrenTs het volgende:[br]Tja er zijn ook mensen die denken dat Hitler goed werk gedaan heeft, dat God bestaat, dat Balkenende z'n best doet en dat de euro niet alles duurder heeft gemaakt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')