Iedere gek straks een ledemaat in gebrekquote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijken is ook niks mis mee.
Maar zelf afsteken geeft toch meer een kick. Iedere gek z'n gebrek...
Nope, gewoon verstandig mee omgaan. Kan er niks gebeuren.quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iedere gek straks een ledemaat in gebrek
Sinds wanneer ben jij er zo voor om persoonlijke vrijheden in te beperken?quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iedere gek straks een ledemaat in gebrek
Leer lezen, ik ben tegen een verbod, ik ben voor (veel, veel) hardere straffen op bezit van alles dat sterker is dan strijkers.quote:Op maandag 30 december 2013 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij er zo voor om persoonlijke vrijheden in te beperken?
Je bent dus voor het beperken van persoonlijke vrijheden.quote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leer lezen, ik ben tegen een verbod, ik ben voor (veel, veel) hardere straffen op bezit van alles dat sterker is dan strijkers.
Ik ben voor het afstraffen van baldadige en asociale figuren in de samenleving.quote:Op maandag 30 december 2013 20:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent dus voor het beperken van persoonlijke vrijheden.
gaat idd helaas niet werken..quote:Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leg dat eens rustig uit aan een dronken petje of 12 jarige peukjes rokert.
En die personen zijn dat niet meer als ze geen (of erger, alleen nog maar illegaal) vuurwerk hebben?quote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben voor het afstraffen van baldadige en asociale figuren in de samenleving.
Nee je hebt gelijk geef die types gewoon de mogelijkheid om tnt staven naar kinderen en dieren te gooien.quote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
En die personen zijn dat niet meer als ze geen (of erger, alleen nog maar illegaal) vuurwerk hebben?
Symptoomknuppel...
Je weet dat TNT staven verboden zijn voor particulieren hè?quote:Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk geef die types gewoon de mogelijkheid om tnt staven naar kinderen en dieren te gooien.
En dat moet al het vuurwerk dat sterker is dan een strijker ook zijn en er moet harder tegenopgetreden worden.quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je weet dat TNT staven verboden zijn voor particulieren hè?
Je weet dat strijkers en alles daarboven óók reeds verboden zijn hè?quote:Op maandag 30 december 2013 22:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dat moet al het vuurwerk dat sterker is dan een strijker ook zijn en er moet harder tegenopgetreden worden.
Er moet harder tegenop getreden worden.quote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je weet dat strijkers en alles daarboven óók reeds verboden zijn hè?
Kinderen van 11, 14 of 16 een jaar in de gevangenis zetten. Ja, daar plukken we vast snel de vruchten vanquote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er moet harder tegenop getreden worden.
Geen uurtje schoffelen maar tot volgend jaar 2 januari vastzitten als je gesnapt word met bijv een 'cobra' of 'nitraatje'.
In geval dat het een kind is met illegaal vuurwerk in zn handen kunnen zn ouders de straf ontvangen, en voor de mensen die nu gaan klagen wat kunnen de ouders er aan doen? : opvoeden en toezicht. Vooral in deze tijd van het jaar is dat belangrijk.quote:Op maandag 30 december 2013 22:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kinderen van 11, 14 of 16 een jaar in de gevangenis zetten. Ja, daar plukken we vast snel de vruchten van.
Kijk, ouders aanspreken op hun verantwoordelijkheid is een goed idee. Zo komen we nog eens ergens.quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In geval dat het een kind is met illegaal vuurwerk in zn handen kunnen zn ouders de straf ontvangen, en voor de mensen die nu gaan klagen wat kunnen de ouders er aan doen? : opvoeden en toezicht. Vooral in deze tijd van het jaar is dat belangrijk.
Daar ben ik het wel mee eens, maar het spul van tegenwoordig vind ik wel te ver gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef DemonRage het volgende:
Vuurwerk is pas gevaarlijk als je er niet zorgvuldig mee omgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |