Geen idee, ik kijk 6 januari wel. Moet ik weer werkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn spoor 1 en 2 niet van de metro?
Nee dat zijn spoor 11 en 12, die zitten boven de hal zegmaar, dwars op de andere sporen. En die 2 sporen waarvoor je naar buiten moet zijn 9 en 10. Ik kom heel vaak op Sloterdijk en ik heb spoor 1 en 2 nog nooit kunnen vinden, en ook nog nooit op bordjes gezien, of op de vertrekkende treinen lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, aan de kant van de bussen. Maar bij 3/4 naar de beneden heb je een stukje rechtdoor nog een trap dacht ik.
Dat is toch met Joling als leadzanger?quote:
Lijkt me niet? Die hebben vrij weinig met de NS te makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn spoor 1 en 2 niet van de metro?
It's magicquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat zijn spoor 11 en 12, die zitten boven de hal zegmaar, dwars op de andere sporen. En die 2 sporen waarvoor je naar buiten moet zijn 9 en 10. Ik kom heel vaak op Sloterdijk en ik heb spoor 1 en 2 nog nooit kunnen vinden, en ook nog nooit op bordjes gezien, of op de vertrekkende treinen lijst.Ze bestaan niet
Harry Potter spoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat zijn spoor 11 en 12, die zitten boven de hal zegmaar, dwars op de andere sporen. En die 2 sporen waarvoor je naar buiten moet zijn 9 en 10. Ik kom heel vaak op Sloterdijk en ik heb spoor 1 en 2 nog nooit kunnen vinden, en ook nog nooit op bordjes gezien, of op de vertrekkende treinen lijst.Ze bestaan niet
Het is een mysteriequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
It's magicstom zeg. Misschien vervallen met de verbouwing
Gisteren in a gogo geweldig filmpje, straatmuzikant speelt een nummer van Bronski Beat, komt Jimmy er toevallig langs en zingt mee, geniaalquote:
die gaan naar Hogwartsquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
It's magicstom zeg. Misschien vervallen met de verbouwing
quote:
quote:
Ohhhh vertrekt die daar vandaan?quote:
Laat maar lekker draaienquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef Uccie het volgende:
OK..even afwas doen en wasmachine aan...tot zo
Arriva heeft ook weinig met de NS te maken maar halteert ook gewoon op perronsporen op Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Dordrecht, Geldermalsen, moet ik doorgaan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me niet? Die hebben vrij weinig met de NS te maken
Je moet ook door de muurquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh vertrekt die daar vandaan?![]()
* essnhills is stiekem teleurgesteld dat ik de sporen niet kan vinden
het is die muur links bij spoor 3quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh vertrekt die daar vandaan?![]()
* essnhills is stiekem teleurgesteld dat ik de sporen niet kan vinden
Is goed, ik wil nog wat treinreisjes plannequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arriva heeft ook weinig met de NS te maken maar halteert ook gewoon op perronsporen op Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Dordrecht, Geldermalsen, moet ik doorgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |