Ik heb mijn handjes nodig bij het typenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
En Coen natuurlijk... LEEUWARDEN! WAAR ZIJN DIE HANDJES!!!!
Als hierna Kronenburg Park werd gedraaid was het zeker logischquote:
* Uccie pakt emmer en dweil grffmmffmfquote:
Ik snap de link nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als hierna Kronenburg Park werd gedraaid was het zeker logisch
Ik wil wel komen helpen hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie pakt emmer en dweil grffmmffmf
Lief van je...maar is al bijna weer weg.quote:
Kleine plasjes, grote plasjes. Stop ze in de plasmachinequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lief van je...maar is al bijna weer weg.
Oh, naja, als het niet hoeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lief van je...maar is al bijna weer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
eten, straks ook maar eens doen, morgen op werk denk ik weer lekker luxe lunchenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 geeft Molurus 2 broodjes filet americain met versgesneden uitje en ei nog een bordje voor Uccie met een broodje kaas en een zachtgekookt eitje in een dop
pfff meteen een topic verder en dan heb ik alleen die broodjes gemaakt en nog even snel de hond uitgelaten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 geeft Molurus 2 broodjes filet americain met versgesneden uitje en ei nog een bordje voor Uccie met een broodje kaas en een zachtgekookt eitje in een dop
pfff meteen een topic verder en dan heb ik alleen die broodjes gemaakt en nog even snel de hond uitgelaten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, naja, als het niet hoeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |