Ik zit met hetzelfde 'probleem' hoor.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde 'probleem' hoor.Ik ga wel vaak uit, maar het zijn allemaal van die 'nichten' met vrouwelijke trekjes en daar val ik echt totaal niet op. Ik heb ook Gay.nl en Gindr, maar .. meh.
![]()
Ik ben van mening (die discussie laten we verder in het midden) dat je niet echt bewust op zoek moet gaan, je komt vanzelf er wel een tegen.
Wat is jouw type?
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef karr-1 het volgende:
Zijn dingen als Grindr ook niet specifiek gericht op sexdates?
Ja, helaas is het één van de weinige populaire 'gay-apps', er is geen app voor enkel daten geloof ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef karr-1 het volgende:
Ik wist dat je hier zou reageren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:19 schreef Rezania het volgende:
Grindr en Tinder, jwz. Wel een terechte klacht.
Hmm.. Moet lukken toch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:20 schreef Dave94 het volgende:
[..]Ik weet precies wat je bedoeld.
![]()
En ja.. damn.. wat is mijn type eigenlijk?![]()
Idk, een vrolijke jongen waarmee je kunt lachen, leuke dingen mee kunt doen en goed kunt praten/discussiëren/filosoferen?
Ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef karr-1 het volgende:
Hier is er nog wel een...quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
Hmm.. Moet lukken toch.Al is het wel zeldzaam om een normale, leuke jongen te vinden die niet verwijfd is.
Ja ja, ik vind iedereen leuk volgens elke homo op FOK!.quote:
Wauw, wat een ninja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, ik vind iedereen leuk volgens elke homo op FOK!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |