Ik zit met hetzelfde 'probleem' hoor.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde 'probleem' hoor.Ik ga wel vaak uit, maar het zijn allemaal van die 'nichten' met vrouwelijke trekjes en daar val ik echt totaal niet op. Ik heb ook Gay.nl en Gindr, maar .. meh.
![]()
Ik ben van mening (die discussie laten we verder in het midden) dat je niet echt bewust op zoek moet gaan, je komt vanzelf er wel een tegen.
Wat is jouw type?
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef karr-1 het volgende:
Zijn dingen als Grindr ook niet specifiek gericht op sexdates?
Ja, helaas is het één van de weinige populaire 'gay-apps', er is geen app voor enkel daten geloof ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef karr-1 het volgende:
Ik wist dat je hier zou reageren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:19 schreef Rezania het volgende:
Grindr en Tinder, jwz. Wel een terechte klacht.
Hmm.. Moet lukken toch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:20 schreef Dave94 het volgende:
[..]Ik weet precies wat je bedoeld.
![]()
En ja.. damn.. wat is mijn type eigenlijk?![]()
Idk, een vrolijke jongen waarmee je kunt lachen, leuke dingen mee kunt doen en goed kunt praten/discussiëren/filosoferen?
Ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef karr-1 het volgende:
Hier is er nog wel een...quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
Hmm.. Moet lukken toch.Al is het wel zeldzaam om een normale, leuke jongen te vinden die niet verwijfd is.
Ja ja, ik vind iedereen leuk volgens elke homo op FOK!.quote:
Wauw, wat een ninja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, ik vind iedereen leuk volgens elke homo op FOK!.
Ben jij zeldzaam?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm.. Moet lukken toch.Al is het wel zeldzaam om een normale, leuke jongen te vinden die niet verwijfd is.
Dit klopt echt keihard.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Dave94 het volgende:
[..]Iedere homo vindt van zichzelf dat hij leuk, normaal en niet verwijfd is.
I know.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Dave94 het volgende:
Elke homo heeft het 'gen' inderdaad. Vind het altijd erg vermakelijk dat ze denken dat het niet opvalt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know.
Nouja, voor een buitenstaander ben ik een doodnormale jongen die ook als een jongen uitziet. Maar ik heb ook wel wat 'trekjes', maar dat heeft iedereen wel denk ik.![]()
quote:
Haha, is ook wel zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know.
Nouja, voor een buitenstaander ben ik een doodnormale jongen die ook als een jongen uitziet. Maar ik heb ook wel wat 'trekjes', maar dat heeft iedereen wel denk ik.![]()
Soms zie je het echt nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Elke homo heeft het 'gen' inderdaad. Vind het altijd erg vermakelijk dat ze denken dat het niet opvalt.
Klopt wel, dan is het echt teleurstellend als ik er achter kom.quote:
Dank u!quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:42 schreef oLexie het volgende:
[..]
Klopt wel, dan is het echt teleurstellend als ik er achter kom.
Dat zijn de lekkerste namelijk.
quote:
Krijgt hij niet, gr.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:46 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Rez fapt er dagelijks op, vraag maar aan hem.
Voor iemand die claimt "in het homo-wereldje" rond te lopen rijg je bedroevend veel vooroordelen aan elkaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Elke homo heeft het 'gen' inderdaad. Vind het altijd erg vermakelijk dat ze denken dat het niet opvalt.
Ik generaliseerde een beetje in mijn opmerking, maar je kunt niet ontkennen dat bij het merendeel 't redelijk goed te zien/horen/merken is. Verder zie ik ze echt in alle soorten en maten, verder niets negatiefs ook over homo's hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt "in het homo-wereldje" rond te lopen rijg je bedroevend veel vooroordelen aan elkaar.
Ik heb het eerder het idee dat jij je in bepaalde kringen begeeft, dan dat jouw kijk op de homo-wereld werkelijk zo sluitend is.
@TS sex-sites en chat-sites zoals bullchat zijn niet heel representatief voor de gehele homo-wereld en nee, de homo-scene gaat enkel over sex, enkel dat soort sites en specifieke bars en kroegen wel.
Van de homo's die ik ken, en die in een relatie zitten, verschillen ze niet zo van hetero-stelletjes. (Hoewel ik me afvraag of de vergelijking überhaupt gemaakt moet worden, ik vind 'em ergens wel onzinnig.)
Ik ben mijn vriend overigens gewoon tegen gekomen bij het uitgaan. We zijn inmiddels een jaartje of 11 bij elkaar, dus zo heel erg ongewoon is het allemaal niet. (Hoewel ik niet weet hoe dat zit onder jouw leeftijd genoten...en heel eerlijk...ik wil het ook niet weten.)
Misschien omdat die juist "goed te zien/horen/merken" zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef oLexie het volgende:
maar je kunt niet ontkennen dat bij het merendeel 't redelijk goed te zien/horen/merken is.
Zou het?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Misschien omdat die juist "goed te zien/horen/merken" zijn?
Tja, het punt is dat ik dat wel kan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik generaliseerde een beetje in mijn opmerking, maar je kunt niet ontkennen dat bij het merendeel 't redelijk goed te zien/horen/merken is.
En dit heeft met homo's te maken, want?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik verdenk overigens een maat van mijn vriend er ook van.
Die vraagt altijd dingen over mijn haar, shampoo. Hij ziet het ook als er drie centimeter vanaf geknipt is, vraagt hoe lang ik erover heb gedaan om m'n haar te doen als ik er iets speciaals mee heb gedaan en hij heeft uitzonderlijk goed advies altijd.
Misschien had hij gewoon kapper willen worden.
Homo's worden kapper en hetero's voetballer, toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En dit heeft met homo's te maken, want?
Godomme, maak maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En dit heeft met homo's te maken, want?
Klopt, valt me vooral op bij Etsuquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Dave94 het volgende:
Zitten daar echt mensen op?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:29 schreef DroogDok het volgende:
Zitten er geen homo's op relatieplanet of lexa e.d.?
80% zijn gevalletjes nazorg, 10% heeft een sociale angststoornis en komt niet buiten, 8% is te lelijk om ook maar een partner te krijgen. Suc6 om die laatste 2% eruit te vissen.quote:
OP vrijwel elke datingsites zullen hetero's, homo's en lesbiennes zitten. Alleen sommige sites zijn specifiek voor een bepaalde doelgroep.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:29 schreef DroogDok het volgende:
Zitten er geen homo's op relatieplanet of lexa e.d.?
Is een "normale" datingsite dan geen goed idee om iemand te ontmoeten die niet alleen op seks uit is?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
OP vrijwel elke datingsites zullen hetero's, homo's en lesbiennes zitten. Alleen sommige sites zijn specifiek voor een bepaalde doelgroep.
Valt te proberen, maar ik denk/verwacht dat de groep van potentiële kandidaten dan ook wat kleiner is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is een "normale" datingsite dan geen goed idee om iemand te ontmoeten die niet alleen op seks uit is?
Klopt, ik heb al een keer gekeken op Lexa en Relatieplanet. Er zitten maar weinig geschikte jongens op maar je moet wel ¤20,00 per maand betalen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Valt te proberen, maar ik denk/verwacht dat de groep van potentiële kandidaten dan ook wat kleiner is.
probeer een gratis site danquote:Op zondag 29 december 2013 12:03 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al een keer gekeken op Lexa en Relatieplanet. Er zitten maar weinig geschikte jongens op maar je moet wel ¤20,00 per maand betalen.
Nou, zo zit ik zeker niet in elkaar, hoorquote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
probeer een gratis site dan
Okcupid of paiq bijvoorbeeld
En knap hoor, dat je meteen ziet of iemand geschikt is als liefde van je leven
Als je gaat daten zou ik sowieso wat aan die houding doen
liefde zit op onverwachte plekjes
Iedereen doet allemaal zo verwent als het gaat over daten. Even een fototje kijken op een site, is hij wel tussen de 24 en 28? Nee 23, next
Oh hij gebruikt 2x het woord gezellig op zijn profiel, next
Maar als je een berichtje stuurt krijgt de ander daar vaak een melding van op zijn of haar mail en komt dan vanzelf vaak even glurenquote:Op zondag 29 december 2013 12:19 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Nou, zo zit ik zeker niet in elkaar, hoor![]()
Ik bedoel dat het vaak oude profielen zijn waarvan de gebruikers al een paar weken of maanden niet online geweest zijn
Mja...quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef fabarthur het volgende:
homo's gaan sowieso vaker en sneller vreemd. Dus dan moet je wel heel zeker zijn. Daarnaast ervaarde ik zelf, want ja, die fase heb ik ook gehad dat het mij juist geen rust gaf. Het deed me heel erg met seks met mannen in gedachten bezighouden. Het gaat sowieso al tegen mij geloof in. Ik geloof dat God de man en vrouw voor elkaar maakte....referenties zijn duidelijk.
Maar ik geloof sowieso dat sommige mensen, sowieso homo's de makkelijke weg kiezen en dat als je je seksueel zou fantaseren over het andere geslacht, dat je hetero wordt. Dus ja, homoseksualiteit is een keuze voor de makkelijke weg.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef fabarthur het volgende:
homo's gaan sowieso vaker en sneller vreemd. Dus dan moet je wel heel zeker zijn. Daarnaast ervaarde ik zelf, want ja, die fase heb ik ook gehad dat het mij juist geen rust gaf. Het deed me heel erg met seks met mannen in gedachten bezighouden. Het gaat sowieso al tegen mij geloof in. Ik geloof dat God de man en vrouw voor elkaar maakte....referenties zijn duidelijk.
Maar ik geloof sowieso dat sommige mensen, sowieso homo's de makkelijke weg kiezen en dat als je je seksueel zou fantaseren over het andere geslacht, dat je hetero wordt. Dus ja, homoseksualiteit is een keuze voor de makkelijke weg.
Zoveel dingen in deze post waar ik het niet mee eens bent dat ik niet eens weet waar ik moet beginnenquote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef fabarthur het volgende:
Oke. Bedankt voor je input.quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef fabarthur het volgende:
Tja, maar laat jouw geloof of mening over seksuele voorkeur nou volledig irrelevant zijn voor de werkelijkheid. Ik vind het verder niet erg dat je zo denkt, maar het getuigd nou niet heel erg van een volwassen mentale ontwikkeling.quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef fabarthur het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef fabarthur het volgende:
homo's gaan sowieso vaker en sneller vreemd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef fabarthur het volgende:
Naja goed, oke....ehm........tja.......wellicht dat dat over vreemdgaan niet waar is....maar ik geloof er niet in dat homoseksuelen echt verliefd op elkaar kunnen worden zoals hetero's dat kunnen, op de normale manier. De duivel zit in die liefde....en ja, ik heb de duivel erin gevoeld, dus ik weet waarover ik spreek. Draait alleen maar om geld.
Naja goed, oke....ehm........tja.......wellicht dat dat over vreemdgaan niet waar is....maar ik geloof er niet in dat homoseksuelen echt verliefd op elkaar kunnen worden zoals hetero's dat kunnen, op de normale manier. De duivel zit in die liefde....en ja, ik heb de duivel erin gevoeld, dus ik weet waarover ik spreek. Draait alleen maar om geld.
Hahahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef fabarthur het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:26 schreef banapples het volgende:
Wat een geouwehoer allemaal. Hebben Etsu en Dave94 nou al een date geregeld?
Neuken? Kan je geld verdienen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef fabarthur het volgende:
Helaas wel waarheid.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:08 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Neuken? Kan je geld verdienen.
Trolololol
Hoezo ben je nog niet uit de kast?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:01 schreef jojayotho het volgende:
Ik snap je helemaal. Ik ben alleen nog niet uit de kast, maar ga verder ook niet echt uit en als ik uit zou gaan dan niet waar alleen maar homo's komen. Heb me ook wel op van die sites aangemeld, maar idd vragen ze allemaal om te cammen enzo.
En de jongens waar je op valt, die zijn weer hetero
Op dit moment zie ik daar niet het nut van. Als ik nog geen relate heb, waarom zou ik dan (misschien) gedoe aangaan. Ik ben dan bi en geen homo, maar dat maakt niet zoveel uitquote:
Als je familie uit vreselijke, homo-hatende monsters bestaat kan ik het begrijpen, maar... Je valt zowel op jongens als op meisjes, who cares?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:34 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Op dit moment zie ik daar niet het nut van. Als ik nog geen relate heb, waarom zou ik dan (misschien) gedoe aangaan. Ik ben dan bi en geen homo, maar dat maakt niet zoveel uit
Ik cares het niet. En mijn ouders ook niet denk ik (weet het bijna wel zeker). Maar zie niet echt toegevoegde waarde erin als ze het nu wel zouden weten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Als je familie uit vreselijke, homo-hatende monsters bestaat kan ik het begrijpen, maar... Je valt zowel op jongens als op meisjes, who cares?
Snapquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:39 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Ik cares het niet. En mijn ouders ook niet denk ik (weet het bijna wel zeker). Maar zie niet echt toegevoegde waarde erin als ze het nu wel zouden weten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:39 schreef banapples het volgende:
Wat een geouwehoer allemaal. Hebben jojayotho en Dave94 nou al een date geregeld?
Gast.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef fabarthur het volgende:
Shiiit... je hebt de duivel in je gehad? Met of zonder glijmiddel?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef fabarthur het volgende:
Ik snap jou wel hoor, dat heb ik als bi (vrouw) ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:34 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Op dit moment zie ik daar niet het nut van. Als ik nog geen relate heb, waarom zou ik dan (misschien) gedoe aangaan. Ik ben dan bi en geen homo, maar dat maakt niet zoveel uit
Precies, wat hebben andere er dan aan om het te wetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:24 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik snap jou wel hoor, dat heb ik als bi (vrouw) ook.![]()
Mijn beste vrienden en mijn ouders weten het wel, maar de rest niet. Vind ik ook nog niet nodig, totdat ik een vriendin heb.
Genius.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef fabarthur het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |