quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar nu hapert er helemaal niets meer
Budget?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gewoon een neiuwe laptop nodig. Beide zijn aan vervanging toe eigenlijk
Ik heb drie nichtjes van 10, 8 en 6. Kan me wel enigszins voorstellen hoe het isquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is ook ondeugend.Hij is heel guitig...
450 euro!quote:
Niet meer meegezongen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar nu hapert er helemaal niets meer
Oude trage laptop die je impotent maakt als je em te lang op je schoot hebt. Dan is mijn iPad Mini Retina snellerquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft je vriendin geen pc?
Valt zeker wat te vinden. Wat doe je op je laptop?quote:
Jawel..ben nu even mijn kooktijd aan het inplannen...denk na Mattias.quote:
Ach het gaat uiteindelijk toch om de muziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oude trage laptop die je impotent maakt als je em te lang op je schoot hebt. Dan is mijn iPad Mini Retina sneller
Internetten, filmpjes kijken, microsoft officequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Valt zeker wat te vinden. Wat doe je op je laptop?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ongeveer 800 in totaal.En dan nog een kast vol met lp's.
quote:
Heb je niet de meeste bijzondere voor nodig. Pas op voor Medion alleen. Acer ben ik ook geen fan vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Internetten, filmpjes kijken, microsoft office
Ik heb er weinig verstand vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je niet de meeste bijzondere voor nodig. Pas op voor Medion alleen. Acer ben ik ook geen fan van
True. Ze heeft bij haar thuis alleen haar achter speakers aangesloten omdat ze de front en sub te groot vindtquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach het gaat uiteindelijk toch om de muziek
En toen kwamen ze hiermee?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van![]()
De vorige keren heb ik m'n broer en vriend wat dingen laten uitzoeken
Koop je nooit per ongeluk dubbel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]Er worden hier nog steeds cd's gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |