beterschapquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Snotverkouden, kloppende bijholtes en zometeen naar de Kouwe Kant voor Kerstdag #3.
Ik heb zooooo geen zin
Geheel niet bijgelezen, doe ik vanavond wel
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef indaha het volgende:
Beterschap Ingetje en Sara![]()
F-r ik kan me alleen aansluiten bij alle wijze raad die gegeven is![]()
Chocola![]()
Ik ga vanavond naar de film Soof met schone zus en petekind, het hele dorp heeft vrijkaartjes gewonnen van de Postcodeloterij![]()
Mijn rug gaat een stuk beter na 3 dagen brufen en paracetamol![]()
Miss Bliss dank je wel voor je kaartje
Gemeend rottig voor je, maar geen pics pleasequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef Qwea het volgende:
Oooooh man ik ben al vanaf 1ste kerstdag nonstop aan de diarree
Eenschquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gemeend rottig voor je, maar geen pics please
Weekenddienst? Ziekenhuis o.i.d.?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Warme choc met slag!![]()
Dit keer zonder borreltje want ik ben kapot moe en morgenvroeg gaat de wekker weer om zes uur.
Je mist de pareltjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Thuis...en geen puf om bij te lezen
Ik duik m'n bedje lekker in![]()
Knoop er voor vannacht dan ff een dikke handdoek omheen. Weet je zeker dat poes er niet meer uit kan drinken (je kent ongetwijfeld de poes die gewoon zijn / haar pootje naar onder steekt om vervolgens met smaak de poot schoon te likken).quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zit nu nog maar een laagje van 2 centimeter in ofzo, en dat zit nu op minstens zo'n 6-8 cm diepte en dan zit de boom zelf ook nog in de weg. Morgen inderdaad maar even met karton in de weer oid. Das een goed idee
Het viel me vandaag pas voor het eerst op, ben veel thuis geweest dus weet eik zeker dat dit één van de eerste keren moet zijn geweest. Of met de kerst zelf natuurlijk. Het water is volgens mij afgelopen weekend aangevuld.
Heb haar verder ook nog geen naalden zien eten, want ja behalve goed stofzuigen kan je dat verder ook niet echt tegengaan toch? Behalve door een neppert te kopen.
Ik voel me een slecht baasje nu
Yes! Heb net al All Stars 2 gekekenquote:
alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |