Heey een vraag/probleempje. Ik heb 2 lieve ratten van bijna een jaar

, en ik wil er een groter groepje van maken. Nu heb ik afgelopen maandag 2 Rittens gekocht bij een rattenliefhebster ( dit was haar eerste nestje en het zag er allemaal prima uit. ) van net 5 weken oud. Thuis in de badkamer ze laten kennismaken met mijn dames ging wel prima ze werden uitgebreid besnuffeld en stevig gewassen, allemaal normaal gedrag dus ( heb me van te voren goed ingelezen ).
Ik dacht dat zit wel goed dus ik heb dus eerst de kleintjes in de kooi gezet eentje ging lekker op onderzoek uit en de ander kroop in het huis en blijf daar stil zitten. Toen mijn oudere dames erbij gezet en even blijven kijken er werdt geen aandacht besteed aan de kleintjes.
Ging ik in de douche alles weer opruimen hoor ik ineens een krijs maar schonk er geen aandacht aan want ik wist beetje stoeien hoort erbij. Ga ik even kijken heeft Alice ( de grote rat ) een van de baby's doodgebeten

ik was er net te laat bij. De andere baby heb ik nu apart in een kooi zitten voorlopig tot ze minimaal 8 weken is, maar nu is mijn vraag dus ' kan dit kwaad ? dat ze nu in dr eentje zit ? ze zit dagelijks minimaal een halfuur bij mij en met de grote ratten op neutraal terrein, wat ook gewoon goed gaat had haar gister even in het grote hok gezet ging ook weer prima maar toen er werd gestoeid heb ik ingegrepen ik ben echt veel te bang dat deze ook wordt doodgebeten.

.
Heeft iemand goed verstand van dit soort zaken ? want van internet wordt ik niet veel wijzer