Frank gebruikte Blind, Boilesen, Duarte, Ligeon en Riedewald als linksback.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Riedewald ziet er prima uit so far.
Boilesen is toch rond februari weer fit? Speel je nog 2 wedstrijden met Riedewald en daarna weer Je Boilesen
Dan zou ik Duarte en Klaassen zeker omdraaien van positie. Ik vind trouwens dat Serero het goed genoeg doet op dit moment om basisspeler te blijven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cil
v Rhijn Veltman Moisander Boilesen
Duarte Blind Klaassen
Schone de Jong Bojan.
Waarvan Boilesen 1,5 wedstrijd speelt en weer geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Riedewald ziet er prima uit so far.
Boilesen is toch rond februari weer fit? Speel je nog 2 wedstrijden met Riedewald en daarna weer Je Boilesen
Dit keer werd hij er gewoon uitgeschopt, is toch wat anders dan de vorige blessurequote:Op dinsdag 31 december 2013 09:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarvan Boilesen 1,5 wedstrijd speelt en weer geblesseerd raakt.
Die heeft zich wat mij betreft ook prima herpakt. Begon leuk, had toen even een wat mindere fase met een beetje frivool spel waarbij hij continu dom balverlies leed, maar speelt inmiddels echt weer solide.quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan zou ik Duarte en Klaassen zeker omdraaien van positie. Ik vind trouwens dat Serero het goed genoeg doet op dit moment om basisspeler te blijven.
Hij deed het niet slechtquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je überhaupt vinden dat Riedewald het goed doet als we hem alleen in de aanval hebben gezien tegen die enge Roda JC-kneusjes en even hebben zien verdedigen tegen FC Bal op het dak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n debuut was fantastisch!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef Stiggie het volgende:
Maar zn debuut was magisch.![]()
Zegt wel wat maar tegelijkertijd ook niets
Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cil
v Rhijn Veltman Moisander Boilesen
Duarte Blind Klaassen
Schone de Jong Bojan.
Wie uit de jeugd zijn er dan al klaar voor?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:29 schreef danos het volgende:
[..]
Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.
Mhaw.. beetje ervaring is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:29 schreef danos het volgende:
[..]
Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.
Dat saaie ervaringsgelulquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Mhaw.. beetje ervaring is ook niet verkeerd.
Dat zegt hij toch niet, ervaring is ok maar als die speler alleen dat heeft schiet je er weinig mee opquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef w00h00 het volgende:
Ja gewoon alleen maar jochies van 19 jaar dan kom 't vast goed. In Italië lachen ze je uit.
Lezen is een vaardigheid.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef w00h00 het volgende:
Ja gewoon alleen maar jochies van 19 jaar dan kom 't vast goed. In Italië lachen ze je uit.
Ja joh dacht je dat ik alleen ervaring bedoelde en dat ie verder niets zou kunnen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, ervaring is ok maar als die speler alleen dat heeft schiet je er weinig mee op
Probleem is dat je in NL wel vaak in die categorie uitkomtquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja joh dacht je dat ik alleen ervaring bedoelde en dat ie verder niets zou kunnen?
Je moet echt een speler hebben die denkt via Ajax het WK te kunnen halen, ook al speelt hij dan voor zichzelf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:52 schreef w00h00 het volgende:
Ja helaas wel. Loopt er niet nog zo'n gek als Babel rond die z'n contract wil afkopen om bij Ajax te voetballen?
Nouja met jongens als Sana, Fischer, de Sa, Castillion. Heb je al aardig wat in de pijplijn zitten, ze zijn er nog niet klaar voor, maar een aankoop gaat de ontwikkeling van deze jongens dus ook in de weg zitten. Dus daarom moet een eventuele aankoop dan wel stukken beter zijn en ervaring mee brengen om enig nut te hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie uit de jeugd zijn er dan al klaar voor?
Fischer speelt er al en de rest is niet goed genoegquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef danos het volgende:
[..]
Nouja met jongens als Sana, Fischer, de Sa, Castillion. Heb je al aardig wat in de pijplijn zitten, ze zijn er nog niet klaar voor, maar een aankoop gaat de ontwikkeling van deze jongens dus ook in de weg zitten. Dus daarom moet een eventuele aankoop dan wel stukken beter zijn en ervaring mee brengen om enig nut te hebben.
Ervaring alleen heb ik overigens liever op het middenveld of verdediging.
Wat een verhaal.quote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Een journalist van Het Belang van Limburg is op bezoek geweest in Jamaica en afgelopen weekend stond deel 2 van dit verhaal in hun krant;
[..]
[..]
[..]
[..]
gelukkig is Fischer wel zo lekker bezig iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Fischer speelt er al en de rest is niet goed genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |