Jij hebt een zieke gedachtgangquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ten eerste zijn Workhard12 en Roadtrip geen kloons van mij, sterker nog ik ken ze niet.
Verder zijn haatreacties onnodig, als je een user niet mag, lees zijn topics niet.
Het is een keuze om een topic te lezen of niet. Haatreacties zijn gewoon triest.
Waarom doe je nu zo agressief?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef Erno-BE het volgende:
Post ik serieuze topics in R&P, gaat die lul van een Motorbloempje de topics sluiten.
Kkquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat lief van je, je weet dat ik stiekem een zwak voor je heb he
Blondje probeert zoals altijd iedereen weer een ban aan te naaien.quote:
Omdat zelfs moderators mij niet serieus nemenquote:
Is dat gek dan als je 20 accounts aanmaakt en via tor anoniem op fok komt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat zelfs moderators mij niet serieus nemen
Haha, nee joh. Geef me nou maar een kans en je zal zien dat ik best een lieve user benquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kk
[..]
Blondje probeert zoals altijd iedereen weer een ban aan te naaien.
Ik vrees dat niemand jou ooit (serieus) zal nemen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat zelfs moderators mij niet serieus nemen
Alleen de reacties van Smack10 en Motorbloempje staan mij niet aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom post je op een forum als alle reacties je niet aanstaan..?
ja dan moet je niet op een forum posten... Het idee van een forum is dat iedereen op elkaar kan reageren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Alleen de reacties van Smack10 en Motorbloempje staan mij niet aan.
Roadtrip mag er ook wel bij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
KLB gaat kapot aan het aandacht geven van debiele aandachtskloons als Braddie, ERNO-BE en Blondje93.
Nou, zeg! Dat zal 'm leren!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Iedere reactie van Smack10 in mijn topic of op mijn quote krijgt een TR.
Lekker arrogant, denk je nou echt dat we daar in meegaan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef Erno-BE het volgende:
Iedere reactie van Smack10 in mijn topic of op mijn quote krijgt een TR.
Het moet eens afgelopen zijn met die jongen.
Hoop dat hij geband wordt net als deadprez.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Lekker arrogant, denk je nou echt dat we daar in meegaan?
Je kan wel van alles willen maar hij doet niks, behalve reageren op een forumquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hoop dat hij geband wordt net als deadprez.
Overigens was deadprez milder dan Smack10
Ergens ben ik het wel met hem eens, als modje users lopen kleineren. Word eens volwassen joh!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Lekker arrogant, denk je nou echt dat we daar in meegaan?
Hij plaats superirritante reacties.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kan wel van alles willen maar hij doet niks, behalve reageren op een forum
Blondje_93 mijn reddende engelquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ergens ben ik het wel met hem eens, als modje users lopen kleineren. Word eens volwassen joh!
Nou dat zal hem leren, de vlegel!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hij plaats superirritante reacties.
Daarom iedere reactie van Smack10 op mijn topics of mijn quotes => TR
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ach, ik probeer ze hier al maanden te vertellen hoe fout de mods zijn. Niemand die luistert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |