quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef Erno-BE het volgende:
Post ik serieuze topics in R&P, gaat die lul van een Motorbloempje de topics sluiten.
Das waar.quote:
Van de moderator mag er wel wat fatsoen verwacht worden.quote:
Jij bent echt vervelendquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Van de moderator mag er wel wat fatsoen verwacht worden.
In de KLB neemt niemand mij meer serieus meer, daarom wijk ik uit naar R&P.
En verder heb ik geen e-mailadressen meer over voor een kloonaccount.
Dat is zóó waar hequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Alleen het enige verschil tussen jou en mij is dat jij nooit een man zal regelen omdat het niet mogelijk is je langer dan 5 seconden aan te kijken met al je lelijkheid.
Zelfs mij lukte het niet bij je foto en dat zegt al genoeg.
Op WA kwam hij op mij redelijk volwassen en saai over.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar met het gedrag en de mentaliteit van Braddie maakt het niet meer uit hoe je eruit ziet, dan is je innerlijk gewoon te afstotelijk. Alsof je een kleuter neukt.
Eindelijk iemand die er ook zo over denktquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
zo beterquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Motorbloempje en Smack10 zijn echt vervelend
Op WA had hij ineens een realistisch zelfbeeld en werk en een andere mentaliteit?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op WA kwam hij op mij redelijk volwassen en saai over.
Ben jij dat?quote:
Let's face it, hoe oud ben je nu? (21/22) en waarom ben je nog steeds maagd?quote:
Heb jij ooit in je leven wel eens ervaren hoe het is als iemand je wel mag?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In de KLB neemt niemand mij meer serieus meer, daarom wijk ik uit naar R&P.
En verder heb ik geen e-mailadressen meer over voor een kloonaccount.
Ja dat is moblo.quote:
Ze is 20 als ze van 93 is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Let's face it, hoe oud ben je nu? (21/22) en waarom ben je nog steeds maagd?
Omdat zelfs Braddie en honden niet naar je omkijken.
Gast, wat heeft Blondje jou ooit misdaan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben jij dat?
[..]
Genoeg mensen mogen mij,quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij ooit in je leven wel eens ervaren hoe het is als iemand je wel mag?
Ik ben 20 en in tegenstelling tot sommige hier ga ik niet met Jan en alleman naar bedquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben jij dat?
[..]
[..]quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gast, wat heeft Blondje jou ooit misdaan?![]()
![]()
Klein beetje welquote:
Misschien moet je jezelf eens afvragen waar die vandaan komen. Je bent zelf volledig schuld. Je bent gewoon een hatelijk persoon met al je kloons.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef Erno-BE het volgende:
Genoeg mensen mogen mij,
hou eens op met die haatreacties.
Echt niet leuk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |