Das waar.quote:
Van de moderator mag er wel wat fatsoen verwacht worden.quote:
Jij bent echt vervelendquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Van de moderator mag er wel wat fatsoen verwacht worden.
In de KLB neemt niemand mij meer serieus meer, daarom wijk ik uit naar R&P.
En verder heb ik geen e-mailadressen meer over voor een kloonaccount.
Dat is zóó waar hequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Alleen het enige verschil tussen jou en mij is dat jij nooit een man zal regelen omdat het niet mogelijk is je langer dan 5 seconden aan te kijken met al je lelijkheid.
Zelfs mij lukte het niet bij je foto en dat zegt al genoeg.
Op WA kwam hij op mij redelijk volwassen en saai over.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar met het gedrag en de mentaliteit van Braddie maakt het niet meer uit hoe je eruit ziet, dan is je innerlijk gewoon te afstotelijk. Alsof je een kleuter neukt.
Eindelijk iemand die er ook zo over denktquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
zo beterquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Motorbloempje en Smack10 zijn echt vervelend
Op WA had hij ineens een realistisch zelfbeeld en werk en een andere mentaliteit?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op WA kwam hij op mij redelijk volwassen en saai over.
Ben jij dat?quote:
Let's face it, hoe oud ben je nu? (21/22) en waarom ben je nog steeds maagd?quote:
Heb jij ooit in je leven wel eens ervaren hoe het is als iemand je wel mag?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In de KLB neemt niemand mij meer serieus meer, daarom wijk ik uit naar R&P.
En verder heb ik geen e-mailadressen meer over voor een kloonaccount.
Ja dat is moblo.quote:
Ze is 20 als ze van 93 is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Let's face it, hoe oud ben je nu? (21/22) en waarom ben je nog steeds maagd?
Omdat zelfs Braddie en honden niet naar je omkijken.
Gast, wat heeft Blondje jou ooit misdaan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben jij dat?
[..]
Genoeg mensen mogen mij,quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij ooit in je leven wel eens ervaren hoe het is als iemand je wel mag?
Ik ben 20 en in tegenstelling tot sommige hier ga ik niet met Jan en alleman naar bedquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben jij dat?
[..]
[..]quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gast, wat heeft Blondje jou ooit misdaan?![]()
![]()
Klein beetje welquote:
Misschien moet je jezelf eens afvragen waar die vandaan komen. Je bent zelf volledig schuld. Je bent gewoon een hatelijk persoon met al je kloons.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef Erno-BE het volgende:
Genoeg mensen mogen mij,
hou eens op met die haatreacties.
Echt niet leuk meer.
Ten eerste zijn Workhard12 en Roadtrip geen kloons van mij, sterker nog ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens afvragen waar die vandaan komen. Je bent zelf volledig schuld. Je bent gewoon een hatelijk persoon met al je kloons.
Ga er nou niet op inquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Genoeg mensen mogen mij,
hou eens op met die haatreacties.
Echt niet leuk meer.
zo beterquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
KLB wordt opgefleurt door users als Braddie, Roadtrip en Blondje93.![]()
Gaat je niks aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef chroestjov het volgende:
Blondje_93, qua WAT was Braddie jouw type niet?
Ik vind het wel een bazenactiequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en ik heb dat .gifje speciaal gemaakt om erno uit te lachenLief hč?
Ahh, hij mag mij vanaf dag 1 al nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
KLB gaat kapot aan het aandacht geven van debiele aandachtskloons als Braddie, ERNO-BE en Blondje93.
Nee, vuile kleuter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en ik heb dat .gifje speciaal gemaakt om erno uit te lachenLief hč?
Ze is irritant en dan chroom ik niet om haar keihard de waarheid te vertellen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
![]()
quote:De DSM-IV (301.83) definieert de borderline-persoonlijkheidsstoornis als een aanhoudend patroon van instabiele interpersoonlijke relaties, een instabiel zelfbeeld, instabiele emoties en een sterke impulsiviteit. De stoornis uit zich in de vroege volwassenheid in verschillende situaties. De diagnose kan worden gesteld als sprake is van vijf of meer van de volgende situaties:
1. De persoon probeert verwoed werkelijke of ingebeelde verlating te voorkomen (in dit verband wordt het suďcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend).
2. De persoon vertoont een patroon van instabiele en intense persoonlijke relaties, waarbij idealisatie en minachting elkaar afwisselen.
3. De persoon heeft een identiteitsprobleem: een aanhoudend sterk instabiel zelfbeeld of een sterk negatieve eigenwaarde.
4. De persoon is impulsief op minimaal twee terreinen die mogelijk zelfbeschadigend zijn (bijvoorbeeld met geld smijten, seks, drugs- of alcoholmisbruik, gevaarlijk rijden, te veel of te weinig eten) (in dit verband wordt het suďcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend).
5. De persoon vertoont regelmatig suďcidaal of automutilerend gedrag of dreigt hiermee.
6. De persoon is affectief instabiel door wisselende stemmingen (bijvoorbeeld intense episoden van woede, irritatie of stress, die meestal enkele uren duren en zelden langer dan een paar dagen).
7. De persoon heeft chronische gevoelens van leegheid.
8. De persoon heeft intense woedeaanvallen of problemen om de woede te beheersen (bijvoorbeeld regelmatige driftbuien, aanhoudende woede of herhaaldelijke vechtpartijen).
9. De persoon heeft door stress veroorzaakte paranoďde ideeën of ernstige dissociatieve verschijnselen.
Wat lief van je, je weet dat ik stiekem een zwak voor je heb hequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef wickedmen het volgende:
Ze is irritant en dan chroom ik niet om haar keihard de waarheid te vertellen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
KLB gaat kapot aan het aandacht geven van debiele aandachtskloons als Braddie, ERNO-BE en Blondje93.
Heeft die nu Asperger?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Erno BE heeft teveel asperges gegeten
Ik eet nooit aspergesquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Erno BE heeft teveel asperges gegeten
Hmm.. maar is dat dan echt Erno-be of helpt zijn kloon Roadtrip hem daar ook bij?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jeps.
Ook doet hij bij alle posts van mij een TR maken schijnbaar.
Roadtrip logt nu even niet in en dan zegt hij dat hij op vakantie is geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. maar is dat dan echt Erno-be of helpt zijn kloon Roadtrip hem daar ook bij?
Jij hebt een zieke gedachtgangquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ten eerste zijn Workhard12 en Roadtrip geen kloons van mij, sterker nog ik ken ze niet.
Verder zijn haatreacties onnodig, als je een user niet mag, lees zijn topics niet.
Het is een keuze om een topic te lezen of niet. Haatreacties zijn gewoon triest.
Waarom doe je nu zo agressief?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef Erno-BE het volgende:
Post ik serieuze topics in R&P, gaat die lul van een Motorbloempje de topics sluiten.
Kkquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat lief van je, je weet dat ik stiekem een zwak voor je heb he
Blondje probeert zoals altijd iedereen weer een ban aan te naaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |