Wow, hoorde ik het toch goed, thanks.quote:
Was even bang dat de wijn te zwaar viel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wow, hoorde ik het toch goed, thanks.
Die 25 lettergreperige achternaam viel me op..quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Was even bang dat de wijn te zwaar viel?
Nee, dit is niet Matijn Nijhuis. Die zat er vanmiddag (en afgelopen nacht). Dit is inderdaad die Yuri Huppelepup. Geen fan van. Hoorde hem op Radio 1 laatst een paar fouten maken in één bericht. Legde de klemtoon totaal verkeerd. Begreep niet wat -ie aan het lezen was.quote:
Vrij bekende achternaam in die hoek. Beetje als een De Vries in Nederlandquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die 25 lettergreperige achternaam viel me op..
Welke hoek?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrij bekende achternaam in die hoek. Beetje als een De Vries in Nederland
Richting Ruslandquote:
Vierlettergrepig maar. Vijflettergrepig is een veel leuker woord.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die 25 lettergreperige achternaam viel me op..
Aldus Elfletterigquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vierlettergrepig maar. Vijflettergrepig is een veel leuker woord.
Hij haperde wel een keer. Dus perfect was het nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Joeri Stubenitsky heet -ie trouwens. Deze keer las -ie het nieuws trouwens wél goed voor.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Dven het volgende:
Marianne FaithfulThe Rolling Stones
As Tears Go By
hebbe ze daar wel radio dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Dven het volgende:
Marianne FaithfulThe Rolling Stones
As Tears Go By
Word jij ook altijd om stipt 2 uur de kroeg uit gejaagd, of mag je dan nog rustig je biertje opdrinken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zitten die mensen nog in dat café? mag toch nog tot 02:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |